Dan zou ik je ook negeren, TS.quote:Waarom negeer je mij opeens??
Kijk Nanet..
Als ik iets heb gezegd wat ik niet had moeten zeggen, Sorry!
Maar leg dan ook uit, wat ik verkeerd heb gezegd en ga me niet de hele tijd ontlopen!
Je was vandaag niet op stage, en ik krijg het idee dat jij me probeert te ontlopen!
Nog even 1 x ter herinnering!
Als er iets is, Zeg het dan gewoon recht in mijn gezicht, En ga me niet ontlopen!
Als je het recht in mijn gezicht zegt, Of desnoods met een krabbel op hyves, Dan kan ik er wat aan doen....
Als je me gaat ontlopen en ik kom er achter wat er aan de hand is, dan ga ik je er midden in de winkel mee confronteren, En dat wil je denk ik niet??
Nou ja..
Nanet!, Wees verstandig en reageer op deze krabbel, En zeg wat er is..
Groet!
Ik denk het!quote:
Je werkt op een sociale werkplaats?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk het!
Want het gekke is:
Ze negeert me opeens, Zonder enige aanleiding! En ze maakt ook zomaar rare geluiden!
Ik gaf haar vorige week een schouderklop omdat ze het netjes had opgeruimd, Wat doet ze?
"Miaaaaaaaaaaaaauw"(Geluid van een schreeuwende kat).,.
2 weken terug hadden we nog veel lol boven(We waren wat gitaren aan het stemmen)...
En opeens gaat ze me negeren en doet ze alsof ik er niet ben, Al sta ik voor haar neus, Dan nog!
Het is toch logisch dat ik dat stuur?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:07 schreef GuidooH het volgende:
TS naar Nanet op hyves...
[..]
Dan zou ik je ook negeren, TS.
Een muziekzaak is redelijk sociaal jaquote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je werkt op een sociale werkplaats?
Als mensen miiaaaaaaaaww gaan doen gaat het niet helemaal goed hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een muziekzaak is redelijk sociaal ja
?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |