Ik ken haar nietquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef tifo het volgende:
[..]
marloes warrfemius ofzo.. ik kan d'r achternaam niet uitspreken
ook dat jaquote:
"om zeker"?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef Sakura het volgende:
pomp haar banden op met een bus purschuim, raken ze om zeker nooit meer lek
ja ik kom ook altijd te laat, en wtf interesseert hem dat. hij is gewoon zo'n zielig mannetje waar niemand mee om wil gaan en daar kan hij niet tegen en wil hij wraak op de leuke populaire meisjes van de klasquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Pudding_broodje het volgende:
Alle comments van: "hahaha wat een laffe huilie ben jij" zijn van mensen die ook altijd te laat komen...
hey, kutkop, luister eens als jij iemand gaat proberen te "dissen" (of hoe noem je dat in die populaire taal?). dan moet je al helemaal niet gaan zeuren als jij het zelf ook doet. En ik vind het al helemaal zielig als je begint over populaire meisjes en zielige jongens. De meeste mensen (behalve "tha macho-men") " weten tegenwoordig wel dat die "populaire" meisjes gewoon brezahs zijn, die je makkelijk kan neuken.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:59 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja ik kom ook altijd te laat, en wtf interesseert hem dat. hij is gewoon zo'n zielig mannetje waar niemand mee om wil gaan en daar kan hij niet tegen en wil hij wraak op de leuke populaire meisjes van de klas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |