Vodafone.. je zou bijna zeggen "enough said".

Hier het probleem.
Eind juni een verlenging aangevraagt, een zogenaamd "scherp" abbo.
Dit heb ik later geannuleerd samen met iemand van vodafone zelf.
Overigens ook nooit een bevesting van de bestelling gekregen in mn email.
Samen met die medewerker een nieuwe verlenging gemaakt. (50% korting etcetc)
Bevestiging van gekregen.
Maar wat zie ik vandaag? Je raad het al..
Allebei zijn ze vandaag ingegaan.
Via "myvodafone" gecheckt en ja hoor het is nu opeens een "scherp" abbo. geworden.
En verwacht ik volledig ook nog eens te moeten betalen voor die andere.
Meteen 1200 gebeld en daar werd ik, door een overigens slecht nederlands pratende meneer, doorverwezen naar 0800-0001.
Na lang klooien, aangezien er geen enkel correct submenu is voor mijn geval en "overige vragen" simpelweg doorverwijst naar 1200 en dan de verbinding verbreekt.
Uiteindelijk maar op de gok ervoor gezorgt dat ik een medewerker zou krijgen aan de lijn.
Yay! zou je denken.. niet dus.. 45 min. van wachten word plots zomaar de verbinding verbroken.
Ik bellen naar hun andere klantenservice 0800-020 00 56.
Wederom door zo'n miep doorverbonden naar een kerel die me ook weer vertelt dat ik een ander nummer moet hebben.
Nou die zitten nu dus fijn dicht en komen morgenochtend aan de beurt.
MAAR ..de vraag is dus.
Kan ik nou verwachten onder die "scherp" abbo uit te kunnen komen?
Die had ik immers,zover ik weet, geannuleerd.
Het zal me namelijk niets verbazen als ze er niks aan veranderen en ik zo 2 abbos betaal voor 1 telefoon nummer. (wat volgens mij niet eens kan of mag maar goed)
Enig raad voor mij voor het gesprek morgen? (behalve dat ik wellicht het korter had kunnen typen hier

)