vies mang!quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah! Dat heb ik al een flinke tijd niet meer gehad gelukkig. Ik doe altijd expres er aan zitten enzo.
Zout erop doen. Doen even pijn, maar dan voel je 't niet meer.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef o.us het volgende:
Vraag: Weet iemand hier een oplossing voor dit?
En daarna even je system32 map verwijderenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zout erop doen. Doen even pijn, maar dan voel je 't niet meer.
Gewoon water met zout drinken en dan iets van fruit eten doet wel erg pijn maar dan gaat de afte sneller weg en word de pijn ook minderquote:
Drugs are bad mmmkayquote:Op donderdag 3 december 2009 19:08 schreef J.Stalin het volgende:
En daarna even je system32 map verwijderen?
Ja, afterburner gebruiken! Is 'ie zo wegquote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef o.us het volgende:
Klacht: Aften
Vraag: Weet iemand hier een oplossing voor dit?
Lees het hier en je weet alles: http://www.kring-apotheek.nl/zz/mainzz02.htmlquote:Op donderdag 3 december 2009 19:14 schreef ehqo. het volgende:
Komt dit trouwens niet door een tekort aan vitamine C ofzo? Of is dat een fabeltje van de pers om mij meer fruit te laten eten?
optie 2quote:Op donderdag 3 december 2009 19:14 schreef ehqo. het volgende:
Komt dit trouwens niet door een tekort aan vitamine C ofzo? Of is dat een fabeltje van de pers om mij meer fruit te laten eten?
quote:Aanbevolen wordt ten eerste een optimale mondhygiëne (poetsen gecombineerd met een antimicrobiele mondspoeling) na te streven.[1] Er zijn zeer veel huismiddeltjes en behandelingen die worden gepropageerd voor aften, wat meestal een zeker teken is dat er geen een goed werkt. Met grote regelmaat verschijnen er overzichtsartikelen in medische en tandheelkundige tijdschriften die melden dat de oorzaak nog steeds onbekend en de behandeling nog steeds onbevredigend is
quote:Bewezen is dat er geen direct verband bestaat tussen vitamine C en aften[bron?]. Het eten van voldoende vitamine C zal aften niet voorkomen en de genezing ervan niet versnellen. Ook andere 'geneesmiddelen' als pure chocola, laurierdrop, kamille, mirre, silicium (bevindt zich onder meer in brood), madeliefjes en zwarte thee zouden werken. Ook hier is echter geen enkel bewijs voor.
Die meuk werkte bij mij echt voor geen meter: ik smeer 't op de aft, de tranen stonden me in de ogen en 2 weken later zat ie der nog.quote:
Evenals je onderkaak en je tongquote:Op donderdag 3 december 2009 21:20 schreef Kerol het volgende:
zoutzuur lost t wel op
Ja! Steek die Si-Ga-Ret op.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef Duvel86 het volgende:
hier ook eentje! Ik had er al èèn en beet erna nog eens per ongeluk op mn wang waardoor er nu 2 ontstaan zijn! Heb er 9 jaar lang geen last van gehad maar sinds ik in april gestopt ben met roken heb ik er weer vaak last van..heel kut.
Hier nog 1, minder pijnlijk en weg gaatie toch welquote:Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Die meuk werkte bij mij echt voor geen meter: ik smeer 't op de aft, de tranen stonden me in de ogen en 2 weken later zat ie der nog.
Tegenwoordig laat ik ze gewoon zitten en wacht tot ze weg gaan.
Je kunt preventief spoelen met een natriumhypochloriet-oplossing. Als je wilt, kan ik de dosering wel ergens opzoeken. Die moet heel laag zijn, want het is niet zulk fijn spulquote:
Als je ze om de week hebt, dan is er echt iets mis hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 19:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Gewoon water met zout drinken en dan iets van fruit eten doet wel erg pijn maar dan gaat de afte sneller weg en word de pijn ook minderHeb ze zelf om de week
Lees het topic even door, er staan 2 links met alle info.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef maess het volgende:
Wat is een aft nou precies?
Een soort blaar? Zo ervaar ik het wel.
Werkte bij mij perfect. Branden als een tierelier, maar het was vrij snel weg. En sindsdien nooit meer een aft gehad.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, afterburner gebruiken! Is 'ie zo weg
dat is echt bullshit...een aft heeft niets met gebitsproblemen of een "stinkmond" te makenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:19 schreef Jenglejack het volgende:
Mensen met aften hebben duidelijk gebitsproblemen of een stinkmond![]()
![]()
Mensen die dit soort dingen zeggen hebben duidelijk een mentale handicap.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:19 schreef Jenglejack het volgende:
Mensen met aften hebben duidelijk gebitsproblemen of een stinkmond![]()
![]()
Mensen met een aft zijn faalhazenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
dat is echt bullshit...een aft heeft niets met gebitsproblemen of een "stinkmond" te maken
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen zeggen hebben duidelijk een mentale handicap.
quote:
Geeft niks. We weten dat het door je mentale handicap komt.quote:
wat hij zegtquote:
Ga je aft wassen ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geeft niks. We weten dat het door je mentale handicap komt.
Psychiatrische zorg is duur he?quote:
Eet gezond, dan krijg je ze niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef o.us het volgende:
geen pizza meer eten met vrienden!
Ik weet dat ik veel topics heb geopend vandaag maar het antwoordbereik in dit subforum is dan ook groter dan in GC ofzo, dus vandaar de klacht.
Dat is onzinquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |