http://www.nu.nl/binnenla(...)stilte-in-trein.htmlquote:In dubbeldekkers van de NS moeten mensen voor een rustige plek binnenkort boven zijn en voor gezelligheid beneden. De NS gaat de treinen zo inrichten dat het onderscheid tussen stiltecoupés en plekken voor gesprekken en ontmoetingen duidelijk zichtbaar wordt. [...] In de 'praatcoupés' beneden komen loungebanken en meer vierzitters. [...] De langwerpige loungebanken die dwars in de cabine worden geplaatst moeten ontmoetingen en gesprekken bevorderen, is het idee.
Belgie...quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef pagadder het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)NMBS_M6_Interior.jpg
Zo zien de dubbeldekkers eruit in België. Het enige nadeel is dat je je hoofd nogal vaak stoot als je boven aan de raamkant zit.
Zit elke dag in vierzits en je bent toch niet verplicht om iets te zeggen.![]()
In ieder geval wel met reizigersinformatie. De NS moet daar ook iets aan doen, desnoods programmeer ik het.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef pagadder het volgende:
Zo zien de dubbeldekkers eruit in België. Het enige nadeel is dat je je hoofd nogal vaak stoot als je boven aan de raamkant zit.
Oftewel: de nieuwe dubbeldekkers worden ook een prooi voor tuig, met dank aan de OV-chipkaart.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:10 schreef Prenzlauer het volgende:
Nu is het maar wachten totdat iemand doordraait en zo'n knaapje met mobieltje op luidspreker-stand door het raam heenknalt
Oh ja, dat hoort ook wel bij de klacht. Even editten.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oftewel: de nieuwe dubbeldekkers worden ook een prooi voor tuig, met dank aan de OV-chipkaart.
Perfect! Somber en nuttig.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef pagadder het volgende:
Ik vind die 'graffiti' rechts op het raam wel een beetje gek in het vlekkeloze 'plaatje'.quote:
Mee eens. Ze gaan weer voor de reizigers die hooguit twee keer per jaar met de trein gaan en dan gezellig willen beppenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Terechte understatement van TS.
De NS is het zoveelste bedrijf dat ten prooi valt aan yuppies. Hoe wreed is dat?
Precies. Daar zijn de vierzits al voorquote:Op donderdag 3 december 2009 19:27 schreef omapietje het volgende:
[..]
Mee eens. Ze gaan weer voor de reizigers die hooguit twee keer per jaar met de trein gaan en dan gezellig willen beppen
Inderdaad, die paarse (en rode in die andere intercity's) zitten nog wel ok maar de treinstellen met blauwe bekleding zijn veel te hardquote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Clupea het volgende:
Oh, als we toch bezig zijn: in die nieuwe intercity's zijn de stoelen te hard en staat de airco vaak te hoog. Zelfs nu nog...![]()
Rip Saab btw. 96 rules!![]()
IK SLA OP U MUILquote:Op donderdag 3 december 2009 20:01 schreef Goofisch het volgende:
Mag ik je nu niet aanspreken in de trein ts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
Die blauwe zijn juist ideaal! Vind ze veruit het lekkerst zittenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Inderdaad, die paarse (en rode in die andere intercity's) zitten nog wel ok maar de treinstellen met blauwe bekleding zijn veel te hard![]()
Gelukkig rijden er op traject Den Haag - Venlo nog vaak intercity's met oudere treinstellen met die lichtbruine stoelen, zitten heerlijk
En de hoofdsteunen zitten te laagquote:Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Die blauwe zijn juist ideaal! Vind ze veruit het lekkerst zitten
Bij de treinstellen met rode bekleding zit die prullenbak zo gigantisch vervelend!
Als je 1.30 lang bent zitten die dingen beter, anders niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Die blauwe zijn juist ideaal! Vind ze veruit het lekkerst zitten
Bij de treinstellen met rode bekleding zit die prullenbak zo gigantisch vervelend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |