abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75256115
LET OP: TS is studente die met de trein gaat. Kun je daar niet mee omgaan? Lees dan vooral niet verder
quote:
In dubbeldekkers van de NS moeten mensen voor een rustige plek binnenkort boven zijn en voor gezelligheid beneden. De NS gaat de treinen zo inrichten dat het onderscheid tussen stiltecoupés en plekken voor gesprekken en ontmoetingen duidelijk zichtbaar wordt. [...] In de 'praatcoupés' beneden komen loungebanken en meer vierzitters. [...] De langwerpige loungebanken die dwars in de cabine worden geplaatst moeten ontmoetingen en gesprekken bevorderen, is het idee.
http://www.nu.nl/binnenla(...)stilte-in-trein.html

De NS wil dus gezelligheid in de trein. Maar ik zit totaal niet te wachten op 'gezellige' onbekenden die een gesprek met je aan gaan knopen op de vroege ochtend. Laat me rustig wakker worden met muziek in m'n oren, en niet met gekwetter van een of ander gezelligheidsdier die zich door een 'gezellige' coupé aangespoord voelt om een goed gesprek te gaan voeren.

"Dan ga je toch boven zitten, zeikwijf"
Ik verwacht dat straks de bovenverdieping het eerst vol zal zitten: alle ochtendhumeurige/slaperige mensen (waaronder ik) gaan boven zitten om de gezelligheidsdieren te ontwijken (die ongetwijfeld trappelend beneden op de loungebanken zitten, klaar om de eerstvolgende persoon die zich in de gezellige coupé waagt lastig te vallen met hun levensverhaal).

"Gooooeeeiesmorges, en waar gaat de weg naartoe vandaag?! Oh hahahah, ik bedoel natuurlijk SPOOR! Want we gaan niet over de weg!!"

Ik weet wel waar ik ga zitten 's ochtends

Edit: Bovendien hebben irritante reltienertjes een excuus om door te gaan met schreeuwen, hard muziek opzetten en herrie maken "want ze zitten toch niet op de stilteverdieping?"

Klacht: mensen die rustig willen reizen worden gedwongen boven te gaan zitten door de NS met hun 'zone voor ontmoeten en gezelligheid'

[ Bericht 4% gewijzigd door Saaaaab op 03-12-2009 19:19:38 ]
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_75256147
Ik ga nooit met de trein!
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_75256189
Ja, absoluut geen behoefte aan socializen als ik in de trein zit.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_75256201
http://upload.wikimedia.o(...)NMBS_M6_Interior.jpg

Zo zien de dubbeldekkers eruit in België. Het enige nadeel is dat je je hoofd nogal vaak stoot als je boven aan de raamkant zit.
Zit elke dag in vierzits en je bent toch niet verplicht om iets te zeggen.
pi_75256227
Dan neem ik m'n ghettoblaster mee voor in de trein.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 3 december 2009 @ 19:07:09 #6
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_75256304
Oh, als we toch bezig zijn: in die nieuwe intercity's zijn de stoelen te hard en staat de airco vaak te hoog. Zelfs nu nog...

Rip Saab btw. 96 rules!
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
pi_75256310
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef pagadder het volgende:

Zo zien de dubbeldekkers eruit in België. Het enige nadeel is dat je je hoofd nogal vaak stoot als je boven aan de raamkant zit.
Belgie...
The Pope? How many divisions has he got?
  donderdag 3 december 2009 @ 19:09:29 #8
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75256373
Terechte understatement van TS.

De NS is het zoveelste bedrijf dat ten prooi valt aan yuppies. Hoe wreed is dat?
  donderdag 3 december 2009 @ 19:10:28 #9
111382 Ofyles2
pi_75256401
quote:

In ieder geval wel met reizigersinformatie. De NS moet daar ook iets aan doen, desnoods programmeer ik het.
pi_75256402
Nu is het maar wachten totdat iemand doordraait en zo'n knaapje met mobieltje op luidspreker-stand door het raam heenknalt
Doe eens lief!
  donderdag 3 december 2009 @ 19:12:21 #11
111382 Ofyles2
pi_75256450
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:10 schreef Prenzlauer het volgende:
Nu is het maar wachten totdat iemand doordraait en zo'n knaapje met mobieltje op luidspreker-stand door het raam heenknalt
Oftewel: de nieuwe dubbeldekkers worden ook een prooi voor tuig, met dank aan de OV-chipkaart.
pi_75256643
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Oftewel: de nieuwe dubbeldekkers worden ook een prooi voor tuig, met dank aan de OV-chipkaart.
Oh ja, dat hoort ook wel bij de klacht. Even editten.
  donderdag 3 december 2009 @ 19:20:52 #13
78498 classpc
I don't like change
pi_75256710
quote:

Perfect! Somber en nuttig.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_75256749
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:20 schreef classpc het volgende:

[..]

Perfect! Sober en nuttig.
Ik vind die 'graffiti' rechts op het raam wel een beetje gek in het vlekkeloze 'plaatje'.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_75256915
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Terechte understatement van TS.

De NS is het zoveelste bedrijf dat ten prooi valt aan yuppies. Hoe wreed is dat?
Mee eens. Ze gaan weer voor de reizigers die hooguit twee keer per jaar met de trein gaan en dan gezellig willen beppen
pi_75257257
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:27 schreef omapietje het volgende:

[..]

Mee eens. Ze gaan weer voor de reizigers die hooguit twee keer per jaar met de trein gaan en dan gezellig willen beppen
Precies. Daar zijn de vierzits al voor
pi_75257280
Terechte klacht, een coupe vol met eenzame mensen die over hun kids en nietszeggende leventje gaan vertellen. Als ik met de trein reis hoort daar een capp bij, een leuk uitzicht iets te lezen en vooral geen vervelende mensen
pi_75257525
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Clupea het volgende:
Oh, als we toch bezig zijn: in die nieuwe intercity's zijn de stoelen te hard en staat de airco vaak te hoog. Zelfs nu nog...

Rip Saab btw. 96 rules!
Inderdaad, die paarse (en rode in die andere intercity's) zitten nog wel ok maar de treinstellen met blauwe bekleding zijn veel te hard

Gelukkig rijden er op traject Den Haag - Venlo nog vaak intercity's met oudere treinstellen met die lichtbruine stoelen, zitten heerlijk
pi_75257734
Maakt niet uit waar ik zit. Als iemand herrie maakt dan sla ik hem op zijn bek
pi_75258022
goede klacht
  donderdag 3 december 2009 @ 20:01:52 #21
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75258099
Mag ik je nu niet aanspreken in de trein ts?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_75258264
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:01 schreef Goofisch het volgende:
Mag ik je nu niet aanspreken in de trein ts?
IK SLA OP U MUIL
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75258779
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef DennisDeBengel het volgende:

[..]

Inderdaad, die paarse (en rode in die andere intercity's) zitten nog wel ok maar de treinstellen met blauwe bekleding zijn veel te hard

Gelukkig rijden er op traject Den Haag - Venlo nog vaak intercity's met oudere treinstellen met die lichtbruine stoelen, zitten heerlijk
Die blauwe zijn juist ideaal! Vind ze veruit het lekkerst zitten
Bij de treinstellen met rode bekleding zit die prullenbak zo gigantisch vervelend!
A man's got to do what a man's got to do.
pi_75259627
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef MJay1 het volgende:

[..]

Bij de treinstellen met rode bekleding zit die prullenbak zo gigantisch vervelend!
En de hoofdsteunen zitten te laag
  donderdag 3 december 2009 @ 20:46:00 #25
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_75259779
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef MJay1 het volgende:

[..]

Als je 1.30 lang bent zitten die dingen beter, anders niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')