quote:Op donderdag 3 december 2009 18:19 schreef LudoSanders het volgende:
Dat gaat niet goed komen, verman jezelf of bel het af.
Steun moet je verdienen, net als respect. Wollah.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef Herpert het volgende:
Och, wat voel ik weer een liefde hier. Anale seks misschien vanavond?
C'mon KLBazen, waar is de steun?
Was ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:
quote:
Oh, je gaat er gelijk vanuit dat je hem er lekker puur natuur in mag hangen op de eerste date? Ja, dan zou ik ook zenuwachtig zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 18:27 schreef Herpert het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ik dat niet aan deze avond mag houden.
Een shotje of 2 kan wel een goed idee zijn, of een inhalatie van een groen natuurproduct.
Laat me nou, een beetje grootspraak vooraf kan wonderen doenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je gaat er gelijk vanuit dat je hem er lekker puur natuur in mag hangen op de eerste date? Ja, dan zou ik ook zenuwachtig zijn
Echte hosselbazen downkopen niet eens een film, daar komen ze niet aan toequote:Op donderdag 3 december 2009 18:33 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Als je een echte hosselbaas was zat je niet zo in de stress want die batsen tijdens de film al !!
Dit is Fok. Daar hebben mensen een hoge bullshitradarquote:Op donderdag 3 december 2009 18:33 schreef Herpert het volgende:
[..]
Laat me nou, een beetje grootspraak vooraf kan wonderen doen
haar?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
Wat ga je klaarmaken?
Ja hoor, ik denk: "ik zal 'm maar niet plaatsen want hij is te flauw", word ie door een mod geplaatstquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |