quote:Op donderdag 3 december 2009 18:19 schreef LudoSanders het volgende:
Dat gaat niet goed komen, verman jezelf of bel het af.
Steun moet je verdienen, net als respect. Wollah.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef Herpert het volgende:
Och, wat voel ik weer een liefde hier. Anale seks misschien vanavond?
C'mon KLBazen, waar is de steun?
Was ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:
quote:
Oh, je gaat er gelijk vanuit dat je hem er lekker puur natuur in mag hangen op de eerste date? Ja, dan zou ik ook zenuwachtig zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 18:27 schreef Herpert het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ik dat niet aan deze avond mag houden.
Een shotje of 2 kan wel een goed idee zijn, of een inhalatie van een groen natuurproduct.
Laat me nou, een beetje grootspraak vooraf kan wonderen doenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je gaat er gelijk vanuit dat je hem er lekker puur natuur in mag hangen op de eerste date? Ja, dan zou ik ook zenuwachtig zijn
Echte hosselbazen downkopen niet eens een film, daar komen ze niet aan toequote:Op donderdag 3 december 2009 18:33 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Als je een echte hosselbaas was zat je niet zo in de stress want die batsen tijdens de film al !!
Dit is Fok. Daar hebben mensen een hoge bullshitradarquote:Op donderdag 3 december 2009 18:33 schreef Herpert het volgende:
[..]
Laat me nou, een beetje grootspraak vooraf kan wonderen doen
haar?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
Wat ga je klaarmaken?
Ja hoor, ik denk: "ik zal 'm maar niet plaatsen want hij is te flauw", word ie door een mod geplaatstquote:
Yup, jij ook?quote:
Ik ga voor een amuse vooraf, als hoofdgerecht mijn eigen recept stoofschotel en achteraf een kaasplankje met een goede rode wijn.quote:
whehehequote:Op donderdag 3 december 2009 18:42 schreef Adelante het volgende:
-edit-
aangezien ik nogal links georienteerd ben lees ik van rechts naar links toe en zie ik: Rode wijn, good one, kaasplankje, klasse maar dan...gehaktbrood?! Dude..quote:Op donderdag 3 december 2009 18:41 schreef Herpert het volgende:
[..]
Yup, jij ook?
[..]
Ik ga voor een amuse vooraf, als hoofdgerecht mijn eigen recept gehaktbrood en achteraf een kaasplankje met een goede rode wijn.
Over een half uurtje ongeveer zal ze er zijn gok ik.
ik deed quote ipv editquote:
Yup...zijn gehaktstaaf in een broodje op een dienblad. (ik kreeg een filmflashback).quote:Op donderdag 3 december 2009 18:43 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
aangezien ik nogal links georienteerd ben lees ik van rechts naar links toe en zie ik: Rode wijn, good one, kaasplankje, klasse maar dan...gehaktbrood?! Dude..
Nouja, het is misschien eerder een stoofschotel te noemen zoals ik 'm klaar maak. De combinatie is goed!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:43 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
aangezien ik nogal links georienteerd ben lees ik van rechts naar links toe en zie ik: Rode wijn, good one, kaasplankje, klasse maar dan...gehaktbrood?! Dude..
Noem het dan ook maar stoofschotel, dat klinkt zoveel beterquote:Op donderdag 3 december 2009 18:45 schreef Herpert het volgende:
[..]
Nouja, het is misschien eerder een stoofschotel te noemen zoals ik 'm klaar maak. De combinatie is goed!
Done.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:45 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Noem het dan ook maar stoofschotel, dat klinkt zoveel beter
Het is best fijn om je gehaktstaaf te marineren in zure pruim.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:43 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Een kaasplankje ja, nooit geprobeerd na de maaltijd?quote:
Dat geloof ik bestquote:Op donderdag 3 december 2009 18:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is best fijn om je gehaktstaaf te marineren in zure pruim.
Ga jezelf gerust ergens anders vermaken.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een kuttopic. Dat ik hieraan mijn tijd verdoe op donderdagavond..
Dan ga je toch onmeunig uit de bek stinken?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:50 schreef Herpert het volgende:
[..]
Een kaasplankje ja, nooit geprobeerd na de maaltijd?
[..]
Dat geloof ik best
Ik zie zo snel helaas geen betere topics.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:00 schreef Herpert het volgende:
[..]
Ga jezelf gerust ergens anders vermaken.
Ligt eraan wat voor kazen je hebt.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dan ga je toch onmeunig uit de bek stinken?
Ach, je hebt in je contract staan dat je op Fok MOET zijn?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie zo snel helaas geen betere topics.
Mijn fipo, wat doe je !!!quote:
Precies! Van zo'n Blue Stilton ga je inderdaad mest meuren, maar van een goed stukje Morbier heb je geen last.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor kazen je hebt.
Doe er nog wat druifjes bij, komt het helemaal goed. Kun je ook mooi voerenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef Herpert het volgende:
[..]
Precies! Van zo'n Blue Stilton ga je inderdaad mest meuren, maar van een goed stukje Morbier heb je geen last.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |