Jullie zijn gevoelloosquote:
Je hebt van die mannen die ook moeilijk doen over alles, waar ik geen touw aan kan vastknopen of ze op me vallen of niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Hoi! Jij bent leuk! Neuken?
zo duidelijk genoeg?
Open je eigen topicquote:
Fjoew.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt van die mannen die ook moeilijk doen over alles, waar ik geen touw aan kan vastknopen of ze op me vallen of niet.
Vrouwen zijn dat ook hoor, dus ik ben niet tegen TS ofzo.
Jullie nemen alleen van onsquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fjoew.
En ja, mannen kunnen ook zo zijnmaar het is wel kut
Jij bent te zwak. Je geeft alleen maar. Dat ligt aan jezelf.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Jullie nemen alleen van onsJullie zijn wat dat betreft echt zwarte weduwen
Meestal met de handquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb ook vaak het idee dat mannen iets zien als een positief signaal, terwijl je gewoon aardig probeert te zijn![]()
Dat?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:39 schreef griekjeee het volgende:
Ik ben benieuwd, wat zie jij dan als een positief signaal?
Hopelijk nietquote:
Maar geef eens een voorbeeld dan. Wat zie jij als een positief signaal?quote:
Je moet ook niet "gewoon" proberen aardig te zijn. Wees duidelijk of wees niet te vriendelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb ook vaak het idee dat mannen iets zien als een positief signaal, terwijl je gewoon aardig probeert te zijn![]()
Hand vasthouden op de fiets bijvoorbeeldquote:Op donderdag 3 december 2009 17:39 schreef griekjeee het volgende:
Ik ben benieuwd, wat zie jij dan als een positief signaal?
Té vriendelijk omdat een vent dan direct wilt neuken? Nee nou wordt ie mooiquote:Op donderdag 3 december 2009 17:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je moet ook niet "gewoon" proberen aardig te zijn. Wees duidelijk of wees niet te vriendelijk
En dat is alles?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hand vasthouden op de fiets bijvoorbeeld
Leugens!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan zou ik 'to' ertussen hebben getypt.
Wat doe je dan? als je denkt dat iemand je verkeerd interpreteert?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Té vriendelijk omdat een vent dan direct wilt neuken? Nee nou wordt ie mooi
Oké dat zou ik niet zomaar doen in een platonische relatie. Was ze niet toevallig dronken na het stappen en had ze gewoon even wat steun nodig?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hand vasthouden op de fiets bijvoorbeeld
Maar mannen doen dat niet expres. Ze hebben gewoon geen flauw idee van hoe ze de situatie aan moeten pakken en vertonen daarom af en toe nogal vreemd en tegenstrijdig gedrag.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt van die mannen die ook moeilijk doen over alles, waar ik geen touw aan kan vastknopen of ze op me vallen of niet.
Vrouwen zijn dat ook hoor, dus ik ben niet tegen TS ofzo.
Die garp wilde ik maken maar ik denk dat is te flauw en te makkelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké dat zou ik niet zomaar doen in een platonische relatie. Was ze niet toevallig dronken na het stappen en had ze gewoon even wat steun nodig?![]()
Oh niks boeiends hoor, gewoon een leuke smalltalk houden en dan wordt je ineens mee uit gevraagd.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wat doe je dan? als je denkt dat iemand je verkeerd interpreteert?
Heb je het nou over een bepaalde poster die jou wel ziet zittenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
BIJVOORBEELDquote:
Ja 's ochtends vroeg doordeweeksquote:Op donderdag 3 december 2009 17:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké dat zou ik niet zomaar doen in een platonische relatie. Was ze niet toevallig dronken na het stappen en had ze gewoon even wat steun nodig?![]()
En ze dan uiteindelijk krijgen.quote:
Dat is weer waar.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Maar mannen doen dat niet expres. Ze hebben gewoon geen flauw idee van hoe ze de situatie aan moeten pakken en vertonen daarom af en toe nogal vreemd en tegenstrijdig gedrag.
L. No was toch al gekoppeld aan een één of andere onzekere poster?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb je het nou over een bepaalde poster die jou wel ziet zitten![]()
*sorry L.no ik kon het niet laten*
Ja da's dan wel een hele beloning. En het na 3 dagen weer beu zijn...quote:
Dat heb ik, ik doe er alles aan om ze voor mij te winnen, en als het dan gelukt is vind ik er geen reet meer aanquote:Op donderdag 3 december 2009 17:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja da's dan wel een hele beloning. En het na 3 dagen weer beu zijn...
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb je het nou over een bepaalde poster die jou wel ziet zitten![]()
*sorry L.no ik kon het niet laten*
Omdat we neuken wel snappen maar leuk vinden niet. Serieusquote:Op donderdag 3 december 2009 17:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is weer waar.![]()
Maar als ze direct zijn met 'hoi, neuken?', waarom lukt het niet van 'ik vind je wel/niet leuk'.
Ja dat heb ik ook 2x gehad ofzoquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat heb ik, ik doe er alles aan om ze voor mij te winnen, en als het dan gelukt is vind ik er geen reet meer aan
Instinct hè.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat we neuken wel snappen maar leuk vinden niet. Serieus
Joh echtquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu je het zegt...![]()
![]()
Ik doelde meer op ervaringen in RL.
Nah als het echt klikt dan weet je het welquote:Op donderdag 3 december 2009 17:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Instinct hè.
Dus: de mannen weten niet wat ze ermee moeten en de vrouwen realiseren niet eens of iemand haar leuk vindt..
Oke.
Vrouwen zijn gebruikersquote:Op donderdag 3 december 2009 17:46 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jij bent te zwak. Je geeft alleen maar. Dat ligt aan jezelf.
DUMPASS!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
L. No was toch al gekoppeld aan een één of andere onzekere poster?
Ik kan z'n naam niet echt meer voor de geest halen.
Als je gewoon net zo direct bent als je neuk-instinct, dan was er geen probleem.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah als het echt klikt dan weet je het wel
Jawel. Ze weet wat ik van haar vind en toch doet ze zoquote:Op donderdag 3 december 2009 18:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je gewoon net zo direct bent als je neuk-instinct, dan was er geen probleem.
Dat had ik ook een keer met een jongen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel. Ze weet wat ik van haar vind en toch doet ze zokutprobleem
Nee, ik was bang dat ik het antwoord niet leuk zou vindenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer met een jongen.
Maaruh.. heb je gewoon gevraagd wat ze van jou vindt?
Whehe, blijf dan maar afwachten totdat je in de friendzone zit.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik was bang dat ik het antwoord niet leuk zou vinden
Ach, als ze nog lang dom blijft doen dan laat maar zitten hoor. Dan hoeft het ook geen friends-zone te zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe, blijf dan maar afwachten totdat je in de friendzone zit.
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe, blijf dan maar afwachten totdat je in de friendzone zit.
Het is juist andersomquote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef griekjeee het volgende:
Of ze is zo'n type dat vindt dat de man juist actie moet ondernemen. Ik lul maar wat.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, als ze nog lang dom blijft doen dan laat maar zitten hoor. Dan hoeft het ook geen friends-zone te zijn
Dat kan ook jaquote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Of ze is zo'n type dat vindt dat de man juist actie moet ondernemen. Ik lul maar wat.
Ik was vroeger zo.. omdat ik heel veel romantische films keek.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kan ook jaNou ik zal wel wat gaan proberen, maar als ze echt zo dom blijft doen..
![]()
Waarom willen vrouwen dat eigenlijk?
En is het bij jou ook zo gegaan als in films?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was vroeger zo.. omdat ik heel veel romantische films keek.![]()
Soort van cultuurdinges.
Alleen bij mijn fantasie gebeurt dat.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En is het bij jou ook zo gegaan als in films?Dat je op vakantie wilde naar een ver land, en dat hij naar je toe kwam gerend, net voordat je het vliegtuig instapte, om je tegen te houden, om vervolgens met hem mee naar huis te gaan?
Want dat zou wel gaaf zijn
Hm... reken er niet opquote:Op donderdag 3 december 2009 18:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Alleen bij mijn fantasie gebeurt dat.![]()
* L.no blijft hopen...
zo ver bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... reken er niet opAls ze zover voor je gaan dan hebben ze een obsessie
Ik ga iig m'n best doen. Maar niet té erg m'n best want ik ben best lui af en toequote:Op donderdag 3 december 2009 18:33 schreef L.no het volgende:
[..]
zo ver bedoelde ik het niet.
Lekker oprecht en direct zijn. Sommige mensen zullen het nooit snappen tenzij je het erin ramt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |