Dat is het punt niet, het probleem is dat ik nu door die debiele regels een maand zonder OV-kaart zit.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef Billy_Talent het volgende:
Boehoe ik ben student en ik verdien te veel.
Doe ik al, nou ja, geen coke maar beetje xtc en ghb hequote:Op donderdag 3 december 2009 16:19 schreef fathank het volgende:
Ga coke dealen. Dan hoef je je inkomsten niet op te geven aan de belastingdienst.
Net zo snugger als het ook nog geloven ookquote:Op donderdag 3 december 2009 16:31 schreef fathank het volgende:
Lekker snugger om dat op internet te vermelden.
Voor de zekerheid toch maar http://www.meldmisdaadanoniem.nl/quote:Op donderdag 3 december 2009 16:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Net zo snugger als het ook nog geloven ook![]()
Rond de 13.000, dit gaat dan over je verzamelinkomen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoeveel mag je eigenlijk verdienen?
Je had natuurlijk ook geen stufi kunnen aanvragen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:44 schreef Misan het volgende:
ben ook echt blij dat ik bijna van die kankerorganisatie af ben: in oktober in één keer mijn hele lening afgelost, bleek volgens hun administratie pas in november ontvangen te zijn dus krijg in december pas een bevestiging en in januari pas een verrekening (ik blijk te veel overgemaakt te hebben)
Zoveel als je wil, alleen als je boven een bepaalde grens komt moet je stufi terugbetalen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoeveel mag je eigenlijk verdienen?
had gekund ja. als ik had geweten wat voor organisatie erachter zat had ik dat ook niet gedaan iddquote:Op donderdag 3 december 2009 16:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook geen stufi kunnen aanvragen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Rond de 13.000, dit gaat dan over je verzamelinkomen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook geen stufi lening kunnen aanvragen en gewoon gaan werken.
Ik snap er echt helemaal niks meer van.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:09 schreef McGilles het volgende:
Nu weet ik dat ik inclusief deze maand teveel ga bijverdienen als student. Natuurlijk moet je dan netjes je OV-kaart inleveren. Mocht je dit niet doen dan kost het je 80 euro.
Op de site staat vermeld dat je dan ook je (mogelijke) lening of studiefinanciering moet stopzetten. No problemo, dat heb ik vorige maand al geregeld. Om zekerheid te krijgen bel ik net even met de IB-groep infolijn, zoals gewoonlijk 15min wachttijd....
Krijg ik daar mooi te horen dat ik met terugwerkende kracht mijn studiefinanciering had moeten stopzetten, dus in januari of februari. Nu dat ik dat voortijdig heb gedaan heeft als consequentie dat ik niet 80 euro boete zal moeten gaan betalen maar 136 euro.
Hier word je toch echt simpel van. Denk je je netjes aan de regels te houden en zet je je stufi op tijd stop, is dat weer niet goed. Normaal gesproken als je bij de IBG ook maar 1 dag te laat bent met iets heb je gelijk een mooie boete aan je broek hangen.
Gevolg: heb net m'n kaart ingeleverd, dan maar geen boete en wel reiskosten
Succes ermee brave burgerquote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch maar http://www.meldmisdaadanoniem.nl/+ screenshot gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |