GEEF JIJ EENS EVEN DAT TREKKERRIJBEWIJS TERUG JAquote:, zat ik daar in de practicumlokaal,
dat denk ik ook ja..pfftt en ik dacht nog wel dat we verkering konden krijgenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:49 schreef wise het volgende:
na 1 kort gesprek gelijk msn vragen
is vast een neppe haha
Dus zo is niet straks,quote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef jongegast het volgende:
Ter illustratie aantal gesprekken met andere mensen
Ik ga zo proefstuderen bij tudelft, zit daar een leuk meisje bij, nou tijdens het proefstuderen praat ik niet met haar maar daarna loop ik terug naar het station met haar.
Heb jij er ook wat van opgestoken?quote:Dan gaat het gesprek zo:
-hoe heet je?
ik heet xxx
-wat vond je van het proefstuderen?
om 4 uur is het nog geen avond,quote:blablabla
-wat zijn je hobbys? enz
Nou ik stel haar nog een aantal vragen, n het was best een leuk gesprek ik kreeg veel antwoorden terug. Ze bleek best normaal te zijn. Dus ik vraag heb je MSN. Die geeft ze mij, dan ga ik die avond nog online, nou ze komt niet online. De volgende dag ook niet. Eigenlijk nu al twee weken niet. Wat een bitch!! Ik ben expres online geweest elke dag van 4 tot 9 uur 'savonds, en dan geeft ze me een nep MSN adres.. ik vind dit echt anti-sociaal!![]()
Waarom snap je de stof al niet bij een proefstudeerdag?quote:Wat er ook gebeurde bij het proefstuderen, zat ik daar in de practicumlokaal, te praten met mijn partner. De leider van het practicum doet de muziek aan, terwijl ik de partner een vraag stel, begint mijn partner opeens rare polsbewegingen te maken. Dude, ik stelde net een vraag aan jou, doe niet zo anti-sociaal!!! Hij negeerde mijn vraag op dat moment compleet:(![]()
kortom mensen worden steeds asiocaler en wimpelen mij af.![]()
![]()
ik heb niet zo'n goeie hyves ik heb maar 20 vrienden en familieleden, volgens mij schrikt dat meiden afquote:Op donderdag 3 december 2009 15:51 schreef tslh het volgende:
Waarom niet haar Hyves gevraagd? Had je lekker kunnen krabbelen.
ze schreef het opquote:Op donderdag 3 december 2009 15:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Van rukken word je doof, zou jij als TS moeten weten. (Die gast met die polsbewegingen is waarschijnlijk verslaafd)
En waarschijnlijk was je gewoon te suf om het MSN adres van die chick goed te onthouden.
Jammer, heeft ze dagenlang met d'r benen wijd liggen wachten op jou, kom je helemaal niet (op MSN!)
Ja het was een heel goed gesprek, ik weet heel veel van haarquote:Op donderdag 3 december 2009 15:53 schreef Soohr het volgende:
[..]
Dus zo is niet straks,
maar al geweest?????
[..]
Heb jij er ook wat van opgestoken?
[..]
om 4 uur is het nog geen avond,
Maar kan het niet zijn dat ze dagelijks van 2200 uur tot 2300 uur online is?
[..]
Waarom snap je de stof al niet bij een proefstudeerdag?
En waarom stel je die vraag dan niet aan de leider, denk jen iet dat die een beter antwoord kan hebben?
Ik bedoelde of jij ook wat van de proefstudie hebt opgestoken.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:03 schreef jongegast het volgende:
[..]
Ja het was een heel goed gesprek, ik weet heel veel van haar
Nee ik ben dan ook online soms
Ik vroeg hem wat hij vond van de studie en toen negeerde hij mij
Wat zijn je hobby's?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:59 schreef Silv het volgende:
Als iemand aan mij zou vragen wat mn hobby's zijn zou k hem gelijk ontlopen. Je maakt t dr zelf naar jong.
Paardrijden en romantische wandelingen maken langs het strand.quote:
Goede gesprekken en een goed glas wijnquote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Paardrijden en romantische wandelingen maken langs het strand.
Werkt dat spontaan nog steeds als je het spontaan brengt?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Goede gesprekken en een goed glas wijn
Trefwoorden: spiritualiteit, spontaan, lekker gek af te toe, weekendje Barcelona, salsa, arthouse films.
Kort pittigquote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Goede gesprekken en een goed glas wijn
Trefwoorden: spiritualiteit, spontaan, lekker gek af te toe, weekendje Barcelona, salsa, arthouse films.
Het is nog jong, het kan nog alle kanten opwaaien....quote:Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef LesStroud het volgende:
[..]
En Dr Darwin, reikt u TS een van Uw beroemde awards uit?
Gast, hij is technojunk. De meest begeerde vrijgezelle Fokker van NL!!!quote:
word 12quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:07 schreef Ensaf het volgende:
Tip: Maak een tekeningetje op een bierviltje voor haar.
Vinden sommige meisjes leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |