SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lief dagboek. wat begon met een mooie dag eindigt in een kut dag met veel geregel zoals pinpas blokkeren ,mobiel blokkeren ,nieuwe id /brommer rijbewijs/trekkerrijbewijs en kenteken papieren.
klacht: blijf godfrietvanbouillon met je fikken van andermans spullen af!
in dit geval is hyves dus goed want als het goed is weten we al wie de aap isquote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef Salatrel het volgende:
stiekem waren het toch Urkers geef maar toe
Precies en waarom de kluisjes niet gebruiken?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:34 schreef LudoSanders het volgende:
Je waardevolle spullen onbewaakt in kleedkamers achterlaten, dan vraag je er ook om.
bij de kluisjes werd het juist afgeraden om er waardevolle spullen erin te leggenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Precies en waarom de kluisjes niet gebruiken?
wat een kutkluisjes danquote:Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef denkjedat het volgende:
[..]
bij de kluisjes werd het juist afgeraden om er waardevolle spullen erin te leggen
Dus dan laat je het gewoon in je broek zittenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef denkjedat het volgende:
[..]
bij de kluisjes werd het juist afgeraden om er waardevolle spullen erin te leggen
Post zijn hyves hier zodat wij het recht in eigen handen kunnen nemen en ons als een stelletje apen met hooivorken en toortsen kunnen gedragenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef denkjedat het volgende:
[..]
in dit geval is hyves dus goed want als het goed is weten we al wie de aap is
daar is het net zo goed weg te graaien en nog sneller ook als je alles bij elkaar in een mandje legt bij de deur..quote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Neem dan ook gewoon je portomonnee/mobiel mee naar de gymzaal in plaats van die achter te laten in de kleedkamer
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef denkjedat het volgende:Tja, ze zijn weer in het land hč....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk niet dat een nieuwe mede nederlanders prachtwijkbewoner binnen komt en op zn gemak naar het mandje loopt om even wat te graaien terwijl er een paar meter verderop mensen aan het gymen zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef denkjedat het volgende:
[..]
daar is het net zo goed weg te graaien en nog sneller ook als je alles bij elkaar in een mandje legt bij de deur..
Sinterklaas moet al die cadeautjes toch ergens vandaan halen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:47 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Tja, ze zijn weer in het land hč....
[ afbeelding ]
ja maar de mand waar het in hoort staat 2 meter van de deur dus om een voorbeeld te noemen wij gingen vandaag trampoline springen naar de andere kant op dus geen mens die naar de deur kijkt..quote:Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat een nieuwe mede nederlanders prachtwijkbewoner binnen komt en op zn gemak naar het mandje loopt om even wat te graaien terwijl er een paar meter verderop mensen aan het gymen zijn.
Desalniettemin wel kut voor je.
Nou, je zou -ik noem maar iets - die mand bij de trampoline neer kunnen zetten?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ja maar de mand waar het in hoort staat 2 meter van de deur dus om een voorbeeld te noemen wij gingen vandaag trampoline springen naar de andere kant op dus geen mens die naar de deur kijkt..
evengoed bedankt
achja het gaat 4 jaar goed.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:59 schreef haggardmerle het volgende:
Als je spullen onbewaakt achter laat (hoe dom ook) geeft dit natuurlijk geen recht om ze te jatten. Het wordt tijd dat die allochtonen eens aangepakt worden.
gaat er niet komen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
tvp voor de link van hyves
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:03 schreef denkjedat het volgende:
[..]
gaat er niet komen.
zo slecht ben ik niet.
Nee, dat is om het slachtoffer extra hard te pakken. Doe ik ook gewoon altijdquote:Op donderdag 3 december 2009 15:05 schreef denkjedat het volgende:
grootste probleem was gewoon dat al mn papieren en dergelijke erin zaten .
al hadden ze 10 euro gepakt oke. dan maar.
maar al mn papieren hebben zij toch niks aan en ik ook neit dusja..
Jij bent niet zo goed in oplossingen zoeken.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ja maar de mand waar het in hoort staat 2 meter van de deur dus om een voorbeeld te noemen wij gingen vandaag trampoline springen naar de andere kant op dus geen mens die naar de deur kijkt..
evengoed bedankt
Het zou mij eigenlijk niks verbazen hoor, heb er toevallig ooit eens met een vriend over gehad. Het is als je buiten gymt vaak erg makkelijk om als buitenstaander zo binnen te komen zetten, dat mandje te pakken en eteen weg te vluchten.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat een nieuwe mede nederlanders prachtwijkbewoner binnen komt en op zn gemak naar het mandje loopt om even wat te graaien terwijl er een paar meter verderop mensen aan het gymen zijn.
Mietjequote:Op donderdag 3 december 2009 15:03 schreef denkjedat het volgende:
[..]
gaat er niet komen.
zo slecht ben ik niet.
excuus ik bedoel dat soort gekleurde medemens die jij bedoelt natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 15:21 schreef probeer het volgende:
TS, enorm kut voor je.. hoop dat er nog iets aan gedaan kan worden (bekenden? aangifte bij politie? telefoon verzekerd?)
OT: en nu is het maar wachten op die 2 lutsers uit dat andere 'gekleurden beroofden me' topic van een paar dagen oud, om alles weer lekker te bagataliseren en goed te praten. WANT! wij zijn de slechterikken omdat we die zielige kansarme jongens discrimineren. het is niet hun schuld dat ze crimineel zijn en totaal niet integreren, nee dat komt door de gemene racistische nederlanders.
edit: ow en ja.. inderdaad.. beetje naief. daarom hadden wij een bakje in de zaal staan naast de docent, waar de hele klas zijn spullen ingooide. simpel en effectief.
ook gehoord?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:37 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik had het ook gehoord.
Bel gewoon even naar je mobiel, dan hoor je vast wel wie het is.
Ohja, je hebt geen telefoon.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:46 schreef denkjedat het volgende:
dan snap ik niet waarom je typte : ik had het ook gehoord
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:46 schreef denkjedat het volgende:
dan snap ik niet waarom je typte : ik had het ook gehoord
Het is zeker een vmbo ofzo. Weet je nou echt niet nog slechtere smoezen te verzinnen?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef denkjedat het volgende:
[..]
daar is het net zo goed weg te graaien en nog sneller ook als je alles bij elkaar in een mandje legt bij de deur..
school voor havo/vwo mazzol hequote:Op donderdag 3 december 2009 15:57 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Het is zeker een vmbo ofzo. Weet je nou echt niet nog slechtere smoezen te verzinnen?
Waarom niet? Lijkt mij juist hun verdiende loon.....quote:Op donderdag 3 december 2009 15:03 schreef denkjedat het volgende:
[..]
gaat er niet komen.
zo slecht ben ik niet.
Joh, in een condoom in je aars, dat is nog veel veiliger.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Het is niet normaal idd, voortaan die stuff maar in een waterdicht tasje mee onder de douche nemen?
Das bij Borkel en Schaftquote:
Vmbo/havo/vwo, jij was toch die gene over die bom melding.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:59 schreef denkjedat het volgende:
[..]
school voor havo/vwo mazzol he
westfriesland joosquote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Vmbo/havo/vwo, jij was toch die gene over die bom melding.
Die school heeft vmbo ook. Ik woon namelijk ook in de regio West friesland.
dus lul niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |