CISCO.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Is dat een proefwerk over televisiezenders ?!?
Ja dat jaquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Is dat een proefwerk over televisiezenders ?!?
Nee joh!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:23 schreef sc00p het volgende:
Wtf is CCNA discovery? dat is geen normale ccna toch?
Ik heb CCNA 1,2,3 en 4 HEUR!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee joh!'dat is geen normale ccna toch' vraagt ie.
Ha! Noob!
... wut?
Dat komt denk ik door de "onderwijsvernieuwing" van de laatste jaren,quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik snap geen ene kloot van dit hele topic.
Vet stoer.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef Catch22- het volgende:
Heb ik ook gehad, met het derde examen geloof ik.
ik snapte er niets van en het boeide me ook geen reet.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef haggardmerle het volgende:
Dit soort mensen (niveau 4 mbo ict) doen volgens mij ook het onderhoud van FOK!![]()
![]()
![]()
Van de fileserverquote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef haggardmerle het volgende:
Dit soort mensen (niveau 4 mbo ict) doen volgens mij ook het onderhoud van FOK!![]()
![]()
![]()
Want je naam goet gespelt?quote:
Lekker dankbaar. Als die mensen niet steeds vrijwillig in hun eigen tijd dat onderhoud deden zat jij nu niet op FOK!.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
sukkels met hun kernel panics
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik snap geen ene kloot van dit hele topic.
Ah, vandaar.quote:
Slijmen bij de baas?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker dankbaar. Als die mensen niet steeds vrijwillig in hun eigen tijd dat onderhoud deden zat jij nu niet op FOK!.
qft.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef haggardmerle het volgende:
![]()
![]()
nee. maar ik wil daarmee aangeven dat het niets over je intellect zegt als je die antwoorden uit je kop gaat leren.quote:
Maar wel iets over je mentaliteit !quote:Op donderdag 3 december 2009 15:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee. maar ik wil daarmee aangeven dat het niets over je intellect zegt als je die antwoorden uit je kop gaat leren.
Fok draait namelijk op een overklokte Wii?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:19 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
qft.
Er is een reden waarom het bij Tweakers altijd prima werkt en FOK! altijd loopt te kutten.
Neu. Tweakers heeft professionals. FOK! moet het doen met hobbyisten.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:25 schreef EINZ het volgende:
[..]
Fok draait namelijk op een overklokte Wii?
Wtf is dat voor kanker makkelijke shit, wij kregen vette complicated troepquote:Op donderdag 3 december 2009 14:54 schreef Revolution-NL het volgende:
wtf CCNA discovery :
Modules
- Semester 1: Networking for Home and Small Businesses
- Semester 2: Working at a Small-to-Medium Business or ISP
- Semester 3: Introducing Routing and Switching in the Enterprise
- Semester 4: Designing and Supporting Computer Networks
Zeg maar een soort van CCNA voor dummy's
Echte bazen werken niet met routers en dat soort troep. Die laten dat kutwerk doen door sukkeltjes met lang ongewassen haar, bandshirts en brilletjes.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:39 schreef haggardmerle het volgende:
Echt bazen (zo als ik) doen cisco op het hoogste niveau en leggen officieel examen in Brussel af.
pwndquote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Echte bazen werken niet met routers en dat soort troep. Die laten dat kutwerk doen door sukkeltjes met lang ongewassen haar, bandshirts en brilletjes.
QFTquote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Echte bazen werken niet met routers en dat soort troep. Die laten dat kutwerk doen door sukkeltjes met lang ongewassen haar, bandshirts en brilletjes.
Wat dan wel? Monopolygeld?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
pwnd
In systeembeheer vallen geen euro's te verdienen.
Het boeide mij simpelweg niet. En ik begreep er ook niets van, tis voor mij nog steeds abracadabra.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Maar wel iets over je mentaliteit !
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:
En jij heb CCIE?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:39 schreef haggardmerle het volgende:
Echt bazen (zo als ik) doen cisco op het hoogste niveau en leggen officieel examen in Brussel af.
haggardmerle#erase startup-configquote:Op donderdag 3 december 2009 17:40 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
ik werk er ook niet mee, maar als die kut nerds het verprutsen moet ik er bij gehaald worden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
ICT opleiding serieus nemen
Je leert niks.
Thuis de pc openschroeven en je hebt al een voorsprong wanneer men dit op niveau 3 doet
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
OH CISCO !111111111!!!
THONG TTTTTTTTTTTTT THONG TTTTT THONG !!1111________!1111
Einz, je leert pas echt wat als je ICT-er bent.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
ICT opleiding serieus nemen
Je leert niks.
Thuis de pc openschroeven en je hebt al een voorsprong wanneer men dit op niveau 3 doet
hangt ervan af wat voor systeembeheerder je bent. Je hebt goeie en kwaaie. Papieren MCSE's en mensen met 20 jaar ervaring. Je moet dat ook niet alleen willen doen. Het is altijd handig als je wat bijkomende skills hebt zoals coördinatie, people skills enz. Je moet je nooit op een vlak willen focussen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
pwnd
In systeembeheer vallen geen euro's te verdienen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |