Nou ja, je mag 'm kopen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:35 schreef amaranta het volgende:
Maareh, mag ik je window wizzard een keer lenen dan?
En wie mag u wezen?quote:
gewoon een mongool. niet op reageren.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
En wie mag u wezen?
Is dit een nieuwe vorm van spam? Je post willekeurig smileys in topic, zodat je sig gezien wordt?![]()
de trut2quote:Op donderdag 3 december 2009 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
amaranta had ook lapo in het zwangere foeventopic en daar opent ze wel een nieuwe
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:31 schreef -moppie- het volgende:
Hoi
Zou je die vandaag krijgen?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
nog geen uitslag... kan onderhand wel janken
Komt allemaal goed SQquote:Op donderdag 3 december 2009 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
nog geen uitslag... kan onderhand wel janken
ja, maar is er dus niet... morgen hopelijk.quote:
Vast wel, maar het zit me na 15 dagen koorts een beetje hoogquote:
Ik ben heel hard aan het beslissen of ik me aanstel of dat ik gewoon griep heb... Net ff boodschapje doen (fijn, ziek zijn en alleen wonenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
ben allang blij dat ik geen aansteller ben gebleken zoals door sommigen gedacht werd![]()
jah, had ik ook de eerste dagen, maar je bent dus gewoon ziek als je van boodschapjes doen al uitgeput bentquote:Op donderdag 3 december 2009 13:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben heel hard aan het beslissen of ik me aanstel of dat ik gewoon griep heb... Net ff boodschapje doen (fijn, ziek zijn en alleen wonen) en ik ben kapot! Zie niet helemaal voor me hoe ik dan morgen 8 uur moet werken plus 2 uur moet reizen
Maar ik voel me zo schuldig
Ja, heb mn baas net ook al gemaild dat het wel erg grieperig eruit ziet...quote:Op donderdag 3 december 2009 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, had ik ook de eerste dagen, maar je bent dus gewoon ziek als je van boodschapjes doen al uitgeput bent
pffff... da's rot zeg. Wachten is altijd ellendig, maar helemaal als je ziek bent.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar is er dus niet... morgen hopelijk.
[..]
Vast wel, maar het zit me na 15 dagen koorts een beetje hoog
Ik kom zo nu en dan ff kijken.quote:
druk bezig een router te checken, moet weten offie werktquote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef -moppie- het volgende:
Everybody foetsie?
nou vooruit dan.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
druk bezig een router te checken, moet weten offie werkt
SQ, log ff als jezelf inquote:Op donderdag 3 december 2009 13:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben heel hard aan het beslissen of ik me aanstel of dat ik gewoon griep heb... Net ff boodschapje doen (fijn, ziek zijn en alleen wonen) en ik ben kapot! Zie niet helemaal voor me hoe ik dan morgen 8 uur moet werken plus 2 uur moet reizen
Maar ik voel me zo schuldig
ik kon de koorts vanaf hier al bijna zienquote:Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
ben allang blij dat ik geen aansteller ben gebleken zoals door sommigen gedacht werd![]()
Heel het centrum van ehv gloeide rood op.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kon de koorts vanaf hier al bijna zien
ah je casa is klaar zie ik.quote:
Vind je het mooi geworden?quote:
Wanneer kom je op de koffie appeltjesthee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
als ik me weer wat beterder voel oke?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wanneer kom je op de koffie appeltjesthee?
Is goed.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
als ik me weer wat beterder voel oke?
Hoe lang hebben jullie er gewoond? Wij hebben voordat we hier gingen wonen 1x gehuurd en 1x gekocht. In die huizen hebben we maar 1.5 jr. gewoond dus had ik er nog niks mee.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is goed.![]()
Voorlopig is het bij ons toch nog een zooitje.![]()
Vandaag over 2 weken is de overdracht van ons oude huisje. Ga het toch wel missen, denk ik.
We hebben het 6 jaar geleden gekocht en we hebben er ruim 5 jaar gewoond. Het was ons eerste huisje samen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie er gewoond? Wij hebben voordat we hier gingen wonen 1x gehuurd en 1x gekocht. In die huizen hebben we maar 1.5 jr. gewoond dus had ik er nog niks mee.
Mochten we hier ooit weg gaan dan zal ik het er denk ik ook wel even moeilijk mee hebben.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:44 schreef Levitation het volgende:Wees niet bang, zo ver kunnen jullie nog niet klaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
V. heeft écht geen smaakquote:
Nee. Mijn besluit staat ook nog niet vast, maar ik gebruik de camera met toebehoren te weinig voor mijn gevoel. Ik wil andere dingen gaan doen en dan kan ik het geld goed gebruiken.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:55 schreef ColtZ40 het volgende:
@Juup
Je gaat je camera waar je minimaal 10 jaar mee kan doen toch niet verkopen om een telefoon te kopen die na een jaar afgeschreven is!?
dat kots ik uitquote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef ColtZ40 het volgende:
Eet net als wij friet en een gehaktbal speciaal!
Is ie lekker?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kots ik uitbak wel een omelet
wat een spelfoutquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef Juup© het volgende:
n1kqewdg 22efjrgy hqwhbc..,122o f13iroygtc834yunmx12eefju3rhroi8gty4nxr4j
etc..
ja...koffiequote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jazeker, ze hadden nieuw vet en de stoofvlees was helemaal top deze keer.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jazeker, ze hadden nieuw vet en de stoofvlees was helemaal top deze keer.
niets zo mooi als Helmond iddquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Doe mij Den Bosch of Hilversum maar...
Betwijfel het...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:45 schreef bleiblei het volgende:
maareh, wat heeft job zoal gemaakt? ben wel benieuwd. wellicht is het wel helemaal sqs en mijn smaak
tis maar net hoe je kijkt. hetzelfde geldt voor tilburg.quote:
Ga jij mij nou vertellen dat ik het niet mooi vind!?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:45 schreef Inu het volgende:
[..]Utrecht
En Leeuwarden is ook heel mooi ben ik afgelopen weekend achter gekomen
Dat is gewoon zonde. Ze kunnen beter een voorbeeld aan Bergen op Zoom nemen, daar wordt niets maar dan ook niets gesloopt of aangepast aan de authentieke gebouwen e.d.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
tis maar net hoe je kijkt. hetzelfde geldt voor tilburg.
al maken ze in tilburg momenteel dezelfde fout als eindhoven in de jaren 60 - 70 gemaakt heeft.
Eten.quote:
nee. hilversum heeft toffe inwonersquote:Op donderdag 3 december 2009 22:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ga jij mij nou vertellen dat ik het niet mooi vind!?![]()
Utrecht is wel aardig, helaas veeeel verkeerde inwoners. En Leeuwarden is te ver weg.
Net frankrijk....quote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is gewoon zonde. Ze kunnen beter een voorbeeld aan Bergen op Zoom nemen, daar wordt niets maar dan ook niets gesloopt of aangepast aan de authentieke gebouwen e.d.
Valt daar iets te slopen dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is gewoon zonde. Ze kunnen beter een voorbeeld aan Bergen op Zoom nemen, daar wordt niets maar dan ook niets gesloopt of aangepast aan de authentieke gebouwen e.d.
Ken jij ze?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee. hilversum heeft toffe inwoners
Bergen op Zoom is niet voor niets als beste binnenstad van Nederland gekozen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Valt daar iets te slopen dan?
Den Bosch en Utrecht zijn idd mooi qua binnenstad maar Breda vind ik nog het mooist
quote:Bergen op Zoom mag van de herfst van 2007 tot de herfst van 2009 gedurende twee
jaar de titel Beste Binnenstad van Nederland dragen.
jij kent iedereen in Utrecht?quote:
wat een luxe....had ik dat maarquote:
Biogarde?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze komen regelmatig in het nieuws.
Beste binnenstad...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is niet voor niets als mooiste binnenstad van Nederland gekozen.
[..]
Net of er geen terroriserende rifaapjes in Hilversum zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze komen regelmatig in het nieuws.
In Hilversum is niet 40% allochtoon....quote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Net of er geen terroriserende rifaapjes in Hilversum zijn
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In Hilversum is niet 40% allochtoon....
quote:Het zijn de Binnenstad, Helmond. Oost, Helmond West en de Rijpelberg. Het percentage allochtone inwoners varieert in de wijken tussen de 25 en 40 procent
je zou er goed tussen passen dusquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja maar Helmond is sowieso lelijk.
bron?quote:
ik ben alwetendquote:
De wijk waar mn ouders wonen is mooiquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja maar Helmond is sowieso lelijk.
zeg maar gewoon meneer de alwetendequote:
Die wijk is dan ook speciaal gebouwd om het zooitje daar een beetje op te knappen.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:01 schreef Inu het volgende:
[..]
De wijk waar mn ouders wonen is mooi![]()
En ik vertel niet dat jij het mooi vindt, ik vertel wat ik mooi vindIk vind bijvoorbeeld ook dat qua inwoners Nijmegen de vervelendste heeft. In Utrecht ligt het vooral aan welk tijdstip en welke dag je de straat op gaat. Doordeweeks overdag is het veel fijner dan op een zaterdagmiddag
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die wijk is dan ook speciaal gebouwd om het zooitje daar een beetje op te knappen.
*wrong*quote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die wijk is dan ook speciaal gebouwd om het zooitje daar een beetje op te knappen.
Was het in de jaren 30 daar ook al zo'n troep dan? Niet heel Stiphout is mooi, maar de kant van de Gerwenseweg van mn ouders staan wel mooie huizenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kak.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Was het in de jaren 30 daar ook al zo'n troep dan? Niet heel Stiphout is mooi, maar de kant van de Gerwenseweg van mn ouders staan wel mooie huizen
importgeld noemen wij dat in de familia...zit geen echt stippents volk tussenquote:
Import kak dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
importgeld noemen wij dat in de familia...zit geen echt stippents volk tussen
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
importgeld noemen wij dat in de familia...zit geen echt stippents volk tussen
ik welquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef Inu het volgende:
[..]Echte Helmonders wel
Ken trouwens vrij weinig 'echte' Stiphoutse families...
uhuh...vooral daar waar de ouders van Inu wonenquote:
Waar wonen die dan?quote:
Maar wel mooie huizenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...vooral daar waar de ouders van Inu wonen
aan de andere kant van de dorpstraatquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Waar wonen die dan?
[..]
Maar wel mooie huizenEn ik woon toch liever in Stiphout dan Dierdonk ofzo
Aah, daar heb ik dan vast mee op de basisschool gezetenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aan de andere kant van de dorpstraat![]()
v Lieshoutstraat, Kuijpersstraat, Mr Strikstraat, Wevestraat
zal binnenkort op MSN wel vertellen welke families in bedoelquote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Aah, daar heb ik dan vast mee op de basisschool gezeten
Ja, het ongelooflijk smerige en smogvervulde Rome is idd mooier dan de grachten van Amsterdam en Utrechtquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:31 schreef bleiblei het volgende:
Maar ik vind de meeste steden mooi. Tilburg is een ontzettend mooie stad als je verder kijkt dan je neus lang is.
Eindhoven heeft ook erg mooie plekjes. Zelfs Rotterdam vind ik een mooie stad. Al weet ik niet of mooi de juiste omschrijving is. Het is meer intrigerend. Helmond heeft daarentegen wel mooie stukjes, maar er is weinig intrigerends aan.
Al kan de gemiddelde NL stad no way rosé op tegen echt historische steden.
Nederlandse binnensteden stammen ook uit de 15e-18e eeuw, ik ken niet zoveel oudere steden waar nog zoveel intact is... Venetië is wel mooi, maar niet mooier dan Amsterdam ofzo..quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:45 schreef bleiblei het volgende:
Ben nog nooit in Rome geweest, maar er zijn wel meer historische steden dan Rome toch?
Daar ben ik nog nooit geweestquote:
Boedapest vond ik nog niet half zo mooi als Praag iig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweestKrakow, Sofia en Boedapest wel, maar die vond ik ook niet perse mooier dan Nederlandse steden..
Ik zeg ook gemiddelde en niet allequote:Op vrijdag 4 december 2009 09:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nederlandse binnensteden stammen ook uit de 15e-18e eeuw, ik ken niet zoveel oudere steden waar nog zoveel intact is... Venetië is wel mooi, maar niet mooier dan Amsterdam ofzo..
Vind je het gek met al die klote toeristenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:07 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben 2x in Praag geweest, heule mooie stad, verschrikkelijke mensen
quote:Naast al dat reizen en gewerk,
schud *piep* ook graag met haar achterwerk.
Dit doet ze het liefste in de Filemon,
Shake that ass hoor je dan alom.
door al dat fokken en gewerkquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:38 schreef Inu het volgende:
Ik vind Sinterklaas gedichten maken leuk
[..]
zwemmen in mijn zweet zekerquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
door al dat fokken en gewerk
kreeg levi een dik achterwerk
dus ga nu maar weer zonder te remmen
heel rap met SQ'tje zwemmen
/skills
om half twee al. En weet je wat nou zo leuk is, ook met uitslag zal ik in ieder geval de komende paar nachten nog kut slapen en de dagen half ijlend in bed doorbrengenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe laat mag je de dokter bellen voor de uitslag?
Ja, maar hopelijk de nachten erna nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
om half twee al. En weet je wat nou zo leuk is, ook met uitslag zal ik in ieder geval de komende paar nachten nog kut slapen en de dagen half ijlend in bed doorbrengen
das heel vervelend, zeker met brabantse nachten, die duren al zo lang.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
om half twee al. En weet je wat nou zo leuk is, ook met uitslag zal ik in ieder geval de komende paar nachten nog kut slapen en de dagen half ijlend in bed doorbrengen
why, wij horen jou ook nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil jullie wel eens horen na 17 nachten koorts
geeft niet, komt wel weer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan ff geen grapjes meer maken... Sorry.
Kan niemand ff iets voor je halen dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk moet ik boodschappen doen
ik had het over de inwoners...quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind je het gek met al die klote toeristen
ik ook. Ik zou ook sjaggie worden als er dagelijks tonnen toeristen mijn stad overspoeldenquote:
Ja, wie dan? Mehehequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Kan niemand ff iets voor je halen dan?
Ik moet dalijk even op en neer fietsen naar de stad... word al moe als ik eraan denk
Daarom is Amsterdam idd ook zo vervelend. Echt super irritant, al die toeristenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook. Ik zou ook sjaggie worden als er dagelijks tonnen toeristen mijn stad overspoelden
Overigens valt dat buiten het centrum 200% mee
Dat je standaard in het engels wordt aangesprokenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom is Amsterdam idd ook zo vervelend. Echt super irritant, al die toeristen
HH bericht: fleecedeken en dropshot staan klaar bij de bankquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:04 schreef -moppie- het volgende:
hoi, mijn hoofd voelt alsof er watjes in zitten.
om 15.00 uur zhu hause
Ik ben Monkey Island aan het spelen, daar drinken ze ook grogquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
alcohol als je ziek bent![]()
Zei de schilder van de week ook al: drink grog!
ik:![]()
![]()
heb je het wel eens gedronken? Echt, de ranzigheid!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben Monkey Island aan het spelen, daar drinken ze ook grog
is het overdraagbaar via fora?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
mooi, ik heb het cytomegalievirus!
Googlen jullie mee?
En nu?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Googlen jullie mee?
Niet iets om vrolijk van te wordenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Googlen jullie mee?
Nee, da's wel een beetje bummerquote:
Toen ik las dat minstens de helft van de mensen het virus draagt voelde ik me al wat beterquote:
Ik ook dan (mits het plan op een paar punten aangepast wordt).quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Goed plan, ik ben voor![]()
Niet voor SQ dan wel he![]()
Zoals?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook dan (mits het plan op een paar punten aangepast wordt).
ja dan genees je wel, sort of..quote:
Vooral heul veul uit Marokko...en ze blijven heul langquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom is Amsterdam idd ook zo vervelend. Echt super irritant, al die toeristen
2 pillen die het meteen doen ipv in een paar dagen.quote:
Alleen voor mensen van 75 jaar en ouder. Er zijn ook jonge mensen die het leven een hel vinden en echt niet meer willen leven. Geef hun dan de keuze om humaan hun leven te beëindigen.quote:
Spanjaarden zijn erger in Amsterdam centrum hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vooral heul veul uit Marokko...en ze blijven heul lang
Oh, vond ik wel een goede eigenlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
2 pillen die het meteen doen ipv in een paar dagen.
Nederlanders mogen altijd zeurenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
nou, nu mag ik niet meer zeuren zeker.
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Okee. Dan is het goedquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Nederlanders mogen altijd zeurenHoe blijer je bent met je leven, hoe meer je zeurt om de kleine dingen
ik heb een voorstel...jij blijft zeuren en wij blijven grapjes makenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Dan moet ik wel heel erg blij zijn denk ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Nederlanders mogen altijd zeurenHoe blijer je bent met je leven, hoe meer je zeurt om de kleine dingen
do your worstquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb een voorstel...jij blijft zeuren en wij blijven grapjes maken
quote:Sinterklaas of Kerst?
Sinterklaas
Kerst
leuke jeugd krijgt jouw kindquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:16 schreef Juup© het volgende:
Stomme poll op de FP:
[..]
Niet eens de mogelijkheid om "Geen van beiden" te antwoorden
nee, dat weet je nooitquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:18 schreef Inu het volgende:
Wel handig, dat Track&Trace. Ik weet dat er een pakje aan komt, maar niet hoe laat
Ben je niet blij met je leven?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel erg blij zijn denk ik
meestal rijden die tnt-busjes wel een vaste route... hier kommen ze meestal tussen drie en vier bijvoorbeeldquote:
eh, hij doet al genoeg met zn worst.quote:
Sorry!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef Juup© het volgende:
Ga ik klussen, ben ik mijn AMP en popnageltang kwijt
Ben ze enige tijd geleden nog tegengekomen in de berging, maar blijkbaar heb ik ze te goed opgeruimd of zoiets
Ik ben nooit thuisgeweest om een pakje in ontvangst te nemen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meestal rijden die tnt-busjes wel een vaste route... hier kommen ze meestal tussen drie en vier bijvoorbeeld
Oh, you yuppie!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben nooit thuisgeweest om een pakje in ontvangst te nemen...
Dat het van mij niet hoeft wil nog niet zeggen dat wij de sinterklaas en kerst traditie niet voortzettenquote:
Unox is mijn sponsorquote:
zitten ze zo sinterklaas te vieren met een zwaar chagrijnige papaquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat het van mij niet hoeft wil nog niet zeggen dat wij de sinterklaas en kerst traditie niet voortzetten
Redelijk, ik probeer te genieten van de pluspunten (Evi o.a.) maar de minpunten blijven toch nadrukkelijk aanwezig.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Redelijk, ik probeer te genieten van de pluspunten (ArTiC o.a.) maar de minpunten blijven toch nadrukkelijk aanwezig.
Neuhj dat val best wel mee, ik kan goed meedoen hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zitten ze zo sinterklaas te vieren met een zwaar chagrijnige papa![]()
Maar daar werk je aan toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Redelijk, ik probeer te genieten van de pluspunten (Evi o.a.) maar de minpunten blijven toch nadrukkelijk aanwezig.
lekker agressie kwijtraken door met pepernoten te smijtenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuhj dat val best wel mee, ik kan goed meedoen hoor
Ik blijf er altijd aan werken, zo blijft het leuk zeg maar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar daar werk je aan toch?Vind het al knap dat je blij bent met de positieven en niet in een hoekje gaat lopen huilen omdat er zoveel kuts op deze wereld is
Dat doen namelijk teveel mensen al
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker agressie kwijtraken door met pepernoten te smijten
Tip: wel de honden ergens anders zetten
Ben ik, maar moet ook boodschapjes doenquote:
dat heb ik zooo vaak gehad...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:45 schreef Inu het volgende:
Ik ben net naar beneden gegaan omdat ik naar de stad wilde, maar het regende, dus ben ik weer naar boven gegaan. Ondertussen zag ik de TNT bus naast ons gebouw staan. Ik zie het al helemaal voor me dat ie heeft aangebeld in de periode dat ik op en neer ben geweest
kun je ook gelijk gaan werkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben ik, maar moet ook boodschapjes doenWil even hoestdrank halen en moet nog ff een boek oppikken, dat kan ik dan gelijk ook doen...
Ja, ik woon alleen, kan die dingen niet hierheen toveren hequote:
Ja, ik vind het al zo vervelend dat ik weg moetquote:
PI godverdomme, PIquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik woon alleen, kan die dingen niet hierheen toveren heEn als ik toch in de stad ben, mag ik dan niet de winkel ernaast binnenlopen om dat boek op te halen?
En erna lig ik ws weer een paar uur in een coma, dus ga maandag wel weer werken
Leuk he!quote:
ja, als je echt weer beter bent is het goddomme ook terechtquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik vind het al zo vervelend dat ik weg moetBen echt als de dood dat er zo'n controleur voor de deur staat straks
Heb het een keertje gehad toen ik vakkenvulde bij de Kruidvat, die vent was not amused dat ik gewoon alweer beter was
nix om geven, je hebt de bel niet gehoord, ziek op bed, fiepje trilt ook zo hard, je roept maar wat, is geen reden zw-uitkering te beeindigen,quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik vind het al zo vervelend dat ik weg moetBen echt als de dood dat er zo'n controleur voor de deur staat straks
Heb het een keertje gehad toen ik vakkenvulde bij de Kruidvat, die vent was not amused dat ik gewoon alweer beter was
ik werk voor, das voldoende.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij moet bij het UWV gaan werken als controleur
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
nix om geven, je hebt de bel niet gehoord, ziek op bed, fiepje trilt ook zo hard, je roept maar wat, is geen reden zw-uitkering te beeindigen,
Dan ga je wel heel erg achteruit als je daar als arts gaat werken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik werk voor, das voldoende.
TIP: ze hebben te weinig artsen, want ik heb 4 aanvragen verzekringsarts van ze.
Maar ik was maar een nederig vakkenvullertjequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Idd. Overigens sturen ze meestal pas ARBO-controleurs bij zware gebruikers. Ik heb als secretares 1 keer een ARBO-arts op iemand afgestuurd, maar die meldde zich ook al voor de achtste keer dat jaar ziek, de ochtend na z'n vaste darts avond
hoe oud was je? Misschien te duur voor ze gewordenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ik was maar een nederig vakkenvullertjeAl kan ik me wel voorstellen dat die zich sneller ziekmelden dan gewone kantoormedewerkers...
I call your bluffquote:
Oh, ik had al zo'n hekel aan mn leidinggevende daarquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:07 schreef FUFR het volgende:
dus zo vlug komen ze niet, BTW ze worden gestuurd, ze komen niet uit zichzelf.
WG betaalt daar dik 80 euro voor..
17, dus dat valt ook wel weer meequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe oud was je? Misschien te duur voor ze geworden
`wrom? een BasisHA verdient per klant 37,50 voor een spreekdinges.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ga je wel heel erg achteruit als je daar als arts gaat werken.
ik ben niet gebeld, lang leve mexicaanse grieppandemiequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik had al zo'n hekel aan mn leidinggevende daar
Bij ons word je wel op je 5e ziektedag gebeld door de arbo...
nou das ook lullig voor je bezoekquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:10 schreef Inu het volgende:
[..]
17, dus dat valt ook wel weer meeEn de seconde dat ik 18 werd ben ik naar Utrecht vertrokken
Behandelden ze je zo slecht thuis?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:10 schreef Inu het volgende:
[..]
17, dus dat valt ook wel weer meeEn de seconde dat ik 18 werd ben ik naar Utrecht vertrokken
Ach, ik heb toch alleen een mobiel nummer, dus bellen mogen ze doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben niet gebeld, lang leve mexicaanse grieppandemie
ze is gesloegd!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Behandelden ze je zo slecht thuis?
Die mochten meequote:
Ja, ze konden me niet eens een universitaire studie aanbiedenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Behandelden ze je zo slecht thuis?
BasisHA werkt wel 10 van die klanten af in een uur hequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
`wrom? een BasisHA verdient per klant 37,50 voor een spreekdinges.
een verzekeringsarts tussen de 105 en 150 per uur, das relaxter werk ook nog.
Nee hoor, 10 minutes per klant + schrijfselen, ergo max 4 per uur.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BasisHA werkt wel 10 van die klanten af in een uur he
Bij ons zijn het echt prutsers, laatst nog uit frustratie een pot chicken tonight door het gangpad gesmetenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:13 schreef FUFR het volgende:
vakkenvullers verbeteren door de products nog rechter te zetten...
doe ik bijna wekelijks
Nots. in ieder geval niet de artsen waar ik geweest ben. Consult = 5 minuten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee hoor, 10 minutes per klant + schrijfselen, ergo max 4 per uur.
die schrijft wel 10 minuten voor je, de oplichterquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nots. in ieder geval niet de artsen waar ik geweest ben. Consult = 5 minuten.
Bij mijn huisarts 10 min en toen wilde de hulpmiep er ook nog een dubbel consult van maken, want dat was wel nodig. Ja, niet dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nots. in ieder geval niet de artsen waar ik geweest ben. Consult = 5 minuten.
hoe kunnen die 10cm zolen nu al stuk zijn?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef bleiblei het volgende:
Zo... Moet morgen ook nieuwe sneakers halen.
Kwam er net achter waarom ik natte sokken krijg als het een beetje regent.
Shitzooi.
Geox? das normaal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef bleiblei het volgende:
Zo... Moet morgen ook nieuwe sneakers halen.
Kwam er net achter waarom ik natte sokken krijg als het een beetje regent.
Shitzooi.
you made my dayquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:25 schreef FUFR het volgende:
die 5 miljoen vrienden die er in wonen ademen wel
Nope, randje tussen zool en de rest zit een scheur van een cm of 3 in.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe kunnen die 10cm zolen nu al stuk zijn?
Volgende keer halen we wel Eve&Adam sneakers, die bieden tenminste waar voor je geld
wie weet zet je een trendquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, randje tussen zool en de rest zit een scheur van een cm of 3 in.
En om nu met geducktapede schoenen naar mijn werk te gaan vind ik net over het randje.
Misschien financieel beter, maar echt arts ben je daar niet vind ik dus ga je toch achteruit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
`wrom? een BasisHA verdient per klant 37,50 voor een spreekdinges.
een verzekeringsarts tussen de 105 en 150 per uur, das relaxter werk ook nog.
het is een ander soort arts. een dirk van een zhs is ook arts, maar die doet ook geen reet met patienten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien financieel beter, maar echt arts ben je daar niet vind ik dus ga je toch achteruit.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Idd. Overigens sturen ze meestal pas ARBO-controleurs bij zware gebruikers. Ik heb als secretares 1 keer een ARBO-arts op iemand afgestuurd, maar die meldde zich ook al voor de achtste keer dat jaar ziek, de ochtend na z'n vaste darts avond
oh...dat dacht ikquote:
'quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:40 schreef ArTiC het volgende:
P. heeft zich vast wel eens ziek gemeld omdat ie zijn stem kwijt was
niet dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:51 schreef bleiblei het volgende:
jeuy! weekend!
en ik liep al fokkend op mijn tel tegen lady bandita aan. ze is in het echt net zo knap als op de tv
.
doe je meteen even boodschaps BBquote:
dat hoeft niet, ik heb ze wel eens gezien, Eucalypta eerste klasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |