Nou ja, je mag 'm kopen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:35 schreef amaranta het volgende:
Maareh, mag ik je window wizzard een keer lenen dan?
En wie mag u wezen?quote:
gewoon een mongool. niet op reageren.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
En wie mag u wezen?
Is dit een nieuwe vorm van spam? Je post willekeurig smileys in topic, zodat je sig gezien wordt?![]()
de trut2quote:Op donderdag 3 december 2009 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
amaranta had ook lapo in het zwangere foeventopic en daar opent ze wel een nieuwe
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:31 schreef -moppie- het volgende:
Hoi
Zou je die vandaag krijgen?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
nog geen uitslag... kan onderhand wel janken
Komt allemaal goed SQquote:Op donderdag 3 december 2009 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
nog geen uitslag... kan onderhand wel janken
ja, maar is er dus niet... morgen hopelijk.quote:
Vast wel, maar het zit me na 15 dagen koorts een beetje hoogquote:
Ik ben heel hard aan het beslissen of ik me aanstel of dat ik gewoon griep heb... Net ff boodschapje doen (fijn, ziek zijn en alleen wonenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
ben allang blij dat ik geen aansteller ben gebleken zoals door sommigen gedacht werd![]()
jah, had ik ook de eerste dagen, maar je bent dus gewoon ziek als je van boodschapjes doen al uitgeput bentquote:Op donderdag 3 december 2009 13:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben heel hard aan het beslissen of ik me aanstel of dat ik gewoon griep heb... Net ff boodschapje doen (fijn, ziek zijn en alleen wonen) en ik ben kapot! Zie niet helemaal voor me hoe ik dan morgen 8 uur moet werken plus 2 uur moet reizen
Maar ik voel me zo schuldig
Ja, heb mn baas net ook al gemaild dat het wel erg grieperig eruit ziet...quote:Op donderdag 3 december 2009 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, had ik ook de eerste dagen, maar je bent dus gewoon ziek als je van boodschapjes doen al uitgeput bent
pffff... da's rot zeg. Wachten is altijd ellendig, maar helemaal als je ziek bent.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar is er dus niet... morgen hopelijk.
[..]
Vast wel, maar het zit me na 15 dagen koorts een beetje hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |