je telefoonlijn hapert, er vallen woorden wegquote:Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja ja ja,22 graden is daar koed en terwijl werken (doen alsof) zit jij bier te zuipen.
![]()
ruilen?
Dat kan niet hequote:
verrek ik het ookquote:Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je telefoonlijn hapert, er vallen woorden weg
nou alquote:
ik zie al waarom jij mee doet aan snack attack.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
12:00:
[ afbeelding ]
12:21:
[ afbeelding ]BURPPP
quote:
je valt in herhalingquote:
Whehehe, nee die tent heet "Spoorzicht"quote:Op donderdag 3 december 2009 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie al waarom jij mee doet aan snack attack.
eerste foto, een trein als logo
die kroket..quote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
12:00:
[ afbeelding ]
12:21:
[ afbeelding ]BURPPP
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kpn-er![]()
slechte verbinding?uw kabel is te lang.
oh net al zo origineel als : Het station, gelegen aan... en nou mag jij weer radenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe, nee die tent heet "Spoorzicht"Drie kraaien waarom
De frietjes liepen een beetje overquote:Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef Ladylike het volgende:
Op de bovenste foto dacht ik: waar is die MET van patat met?
en toen zag ik de onderste foto
Ik heb er die mexicano ook nog uitgebreid in gedoopt. Ik heb ooit eens mexicano met mayo besteldquote:die mayo was bij mij op geweest
Ik heb een mayo tic overgehouden van mn zwangerschapquote:Op donderdag 3 december 2009 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De frietjes liepen een beetje over![]()
[..]
Ik heb er die mexicano ook nog uitgebreid in gedoopt. Ik heb ooit eens mexicano met mayo besteldDat was echt net een luchtbed op zee
Ja die zit ernaastquote:Op donderdag 3 december 2009 12:49 schreef Ladylike het volgende:
oh net al zo origineel als : Het station, gelegen aan... en nou mag jij weer raden
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De frietjes liepen een beetje over![]()
[..]
Ik heb er die mexicano ook nog uitgebreid in gedoopt. Ik heb ooit eens mexicano met mayo besteldDat was echt net een luchtbed op zee
1) omdat hij bijna spoortquote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de auto boulevard?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
oh net al zo origineel als : Het station, gelegen aan... en nou mag jij weer raden
niet meedoen aan weekend miljonair jijquote:Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1) omdat hij bijna spoort
2) omdat het einde van zijn therapie in zicht is
3) omdat er boten te zijn zijn.
[..]
de auto boulevard?
Er staat een stuk oude spoorrails rechtop in de voortuin?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanwege het uitzicht op de snelwegquote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kpn-er![]()
slechte verbinding?uw kabel is te lang.
4) none of the above.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1) omdat hij bijna spoort
2) omdat het einde van zijn therapie in zicht is
3) omdat er boten te zien zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |