abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76045223
Weer geen mooie aanbiedingen via Eindhoven. Zo wordt het geen fun meer om te boeken/vliegen bij ryanair!
pi_76055468
Ik zit met een probleemje,
Wil een reisje met 5 vrienden naar Londen boeken, maar hij geeft elke keer aan dat mijn creditcard niet gevalideert is.
Ik gebruik een entropay account en vul precies de gegevens in zoals deze op mijn virtuele kaart staan.

dus:
41xxxxxxxxxx8 (op die kruisje wel mijn echte nummers)
EntroPay User
en dan mijn CVV code.

Bij billingadres doe ik dan het adres waar de creditcard opstaat (dit is een ander adres dan waar ik woon, hij is namelijk van mijn vader)

wat doe ik fout?

ik krijg deze foutmelding:
UW BETALING IS GEWEIGERD

Aangezien uw betaling niet is geautoriseerd, is de reservering NIET voltooid. Ga terug naar de vorige pagina en controleer of de door u ingevoerde gegevens correct zijn. U kunt ook een andere creditcard proberen.

Hartelijk dank.

[ Bericht 22% gewijzigd door littlefrankie op 25-12-2009 20:58:22 ]
pi_76057705
Ben er inmiddels al uit...
Er stond te weinig op die elektron kaart :S

Maargoed: 20 februari tm 23 februari naar londen voor 27 euries
pi_76060956
Via welke vliegveld? Weeze?
pi_76063733
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Ludacriss het volgende:
Via welke vliegveld? Weeze?
jep, heb alleen nog geen bevestiging binnen van ryanair via de mail. beetje apart
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:11:07 #156
152076 Europees
Op naar een Federale EU
pi_76077980
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:20 schreef littlefrankie het volgende:

[..]

jep, heb alleen nog geen bevestiging binnen van ryanair via de mail. beetje apart
Het is 2de kerstdag, ze hebben de mailservers even uitgezet
Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
pi_76088863
Ik heb net 2 tickets geboekt bij Ryanair met mijn neteller plastic prepaid mastercard (geen virtuele!) en dit gaat perfect! Komen geen extra kosten van neteller bij en ook geen administratie kosten van ryanair! Voor de mensen die twijfelden het is dus gewoon mogelijk!
pi_76095381
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:46 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb net 2 tickets geboekt bij Ryanair met mijn neteller plastic prepaid mastercard (geen virtuele!) en dit gaat perfect! Komen geen extra kosten van neteller bij en ook geen administratie kosten van ryanair! Voor de mensen die twijfelden het is dus gewoon mogelijk!
heb jij al wel emailbevestiging?
pi_76095733
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:00 schreef littlefrankie het volgende:

[..]

heb jij al wel emailbevestiging?
Ja die is binnen. Zat wel tussen de ongewenste mail.
pi_76095844
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:36 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Ja die is binnen. Zat wel tussen de ongewenste mail.
hmm, morgen toch maar is even bellen dan
pi_76105750
Handbagage
Grote handbagage vormt aan boord van het vliegtuig een onnodig risico. In opdracht van de luchtvaartmaatschappijen controleert Airport Weeze daarom vooraf de grootte van uw handbagage. De toegang naar de gates is alleen mogelijk als uw handbagage aan de internationaal vastgelegde afmeting voldoet.
Uw koffer of tas mag maximaal de volgende afmetingen hebben: 55 cm x 40 cm x 20cm. Kledingzakken mogen deze afmetingen niet overschrijden. Voldoet uw tas niet aan de voorgeschreven afmetingen, dan dient u deze als ruimbagage in te checken.

Klopt dit? Dit vond ik op de site van Weeze. Checken ze het echt bij iedereen? Mijn bagage is namelijk NET iets te groot.

Zijn die shuttlebusjes om naar weeze te komen betrouwbaar? Ik kom uit Deventer, raden jullie me aan vanaf Arnhem of Nijmegen naar Weeze te gaan met de bus?

Ik zie dat er vanwege de vakantiedienstregeling geen treinen zijn voor kwart voor 7 's morgens vanuit Deventer. Dan kan ik pas 40 minuten voor mijn vlucht in Weeze zijn, als de shuttlebus op tijd is. Zet de shuttlebus je voor het vliegveld af? Is weeze net zo klein als Eindhoven? Kom je net zo snel door de veiligheidscontrole? Is de gate net zo dichtbij?

[ Bericht 45% gewijzigd door JohnDDD op 27-12-2009 16:26:20 ]
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_76109730
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:44 schreef littlefrankie het volgende:

[..]

hmm, morgen toch maar is even bellen dan
Heb net ook geprobeert mijn boeking te beheren, maar dit lukt ook niet.
Ook is het geld nog niet afgeschreven van mijn Entropay kaart. Het lijkt dus gewoon niet te zijn bevestigd....
pi_76110270
quote:
Klopt dit? Dit vond ik op de site van Weeze. Checken ze het echt bij iedereen? Mijn bagage is namelijk NET iets te groot.

Zijn die shuttlebusjes om naar weeze te komen betrouwbaar? Ik kom uit Deventer, raden jullie me aan vanaf Arnhem of Nijmegen naar Weeze te gaan met de bus?

Ik zie dat er vanwege de vakantiedienstregeling geen treinen zijn voor kwart voor 7 's morgens vanuit Deventer. Dan kan ik pas 40 minuten voor mijn vlucht in Weeze zijn, als de shuttlebus op tijd is. Zet de shuttlebus je voor het vliegveld af? Is weeze net zo klein als Eindhoven? Kom je net zo snel door de veiligheidscontrole? Is de gate net zo dichtbij?
Een maandje geleden heb ik van die handbagagecheck niks gemerkt op Weeze. En retour (Las Palmas airport) ook niet. Wel stond daar zo'n rekje waar je eventueel je tas in zou kunnen doen ter controle.

40 minuten van tevoren lijkt me nogal krap. Toen ik 's-ochtends vroeg op Weeze arriveerde kon ik circa een kwartier wachten voor ik door de paspoortcontrole heen was. Behoorlijke wachtrij toen dus.
Ik probeer altijd een uur voor vertrek aanwezig te zijn. Met in te checken koffer nog iets eerder.
pi_76111780
Mensen! Morgen ga ik voor de 1e keer met Ryanair vliegen, naar Bratislava voor een weekje Wenen, met mijn vriendin. Heb alleen een vraag die niet op de site staat. We nemen 2 stuks handbagage mee (per persoon), dus geen ingecheckte bagage. Deze handbagage mag max. 10kg wegen en moet voldoen aan een maximum qua afmetingen.

Maar, mag je naast de 1 stuk handbagage per persoon ook een los schoudertasje meenemen dat je gewoon tijdens de reis op schoot houdt? Een jas mag je immers ook op schoot houden lijkt me. Eventueel bij je voeten zetten gewoon. Thanks!
  zondag 27 december 2009 @ 19:08:52 #165
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76112610
Officieel niet. Ik heb dezelfde reis gemaakt 2 weken geleden, en waar ze bij de douane in Weeze op controleren is of je niet 2 stuks handbagage pp mee hebt. Verder wogen ze de handbagage niet en dergelijke.

Dus stop dat handtasje in je handbagage en haal het er na de douane uit.
Confidence through competence
pi_76120786
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef Caspar_X het volgende:

[..]

Een maandje geleden heb ik van die handbagagecheck niks gemerkt op Weeze. En retour (Las Palmas airport) ook niet. Wel stond daar zo'n rekje waar je eventueel je tas in zou kunnen doen ter controle.

40 minuten van tevoren lijkt me nogal krap. Toen ik 's-ochtends vroeg op Weeze arriveerde kon ik circa een kwartier wachten voor ik door de paspoortcontrole heen was. Behoorlijke wachtrij toen dus.
Ik probeer altijd een uur voor vertrek aanwezig te zijn. Met in te checken koffer nog iets eerder.
Ah fantastisch. Kan er helaas weinig aan doen, de eerste trein Deventer-Nijmegen gaat dinsdag pas om kwart voor 7 's morgens (vind ik erg laat), mijn vlucht is om 9:50, er zijn shuttlebussen om 7:25 en 8:25. Lekker kut.

De avond ervoor al gaan en op Weeze slapen zie ik ook niet zo zitten.
pi_76128893
Geweldig! Malaga nieuwe Base
pi_76132257
quote:
Op maandag 28 december 2009 01:59 schreef korting het volgende:
Geweldig! Malaga nieuwe Base
Prima locatie! Sun here we come;)
pi_76132282
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:42 schreef littlefrankie het volgende:

[..]

Heb net ook geprobeert mijn boeking te beheren, maar dit lukt ook niet.
Ook is het geld nog niet afgeschreven van mijn Entropay kaart. Het lijkt dus gewoon niet te zijn bevestigd....
Heb zojuist naar Ryanair gebeld en de booking was gewoon niet gemaakt, dus heb gewoon een nieuwe booking gemaakt. Blijf die ryanair site toch irritant vinden. Achja, mag ook wel voor dat geld;)
pi_76132313
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:19 schreef littlefrankie het volgende:

[..]

Heb zojuist naar Ryanair gebeld en de booking was gewoon niet gemaakt, dus heb gewoon een nieuwe booking gemaakt. Blijf die ryanair site toch irritant vinden. Achja, mag ook wel voor dat geld;)
Het hoort gewoon te werken .
  maandag 28 december 2009 @ 10:31:32 #171
19840 Libris
Live from Singapore
pi_76132509
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Officieel niet. Ik heb dezelfde reis gemaakt 2 weken geleden, en waar ze bij de douane in Weeze op controleren is of je niet 2 stuks handbagage pp mee hebt. Verder wogen ze de handbagage niet en dergelijke.

Dus stop dat handtasje in je handbagage en haal het er na de douane uit.
Ik ben vorige week van Girona naar Eindhoven gevlogen en daar werd er wel streng op de handbagage gelet. Maximaal 1 item per persoon (dus geen losse tas en schoudertas) en bij twijfel werd gecontroleerd of de maten wel binnen de grenzen vielen. Zo niet, dan moesten de mensen het inchecken en ik dacht 15 euro extra betalen.
pi_76151084
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:19 schreef littlefrankie het volgende:

[..]

Ik heb met Entropay wel vaker gehad dat de bevestiging wat op zich liet wachten, als je het bericht hebt gezien dat je geboekt hebt dan hoort ie over het algemeen ook geboekt te zijn. Hoop dat je nu geen twee stoelen hebt.

Ik zag echt geen andere mogelijkheid om op tijd op Weeze te komen omdat de eerste trein Deventer-0Nijmegen pas om 6.44 gaat; wel gaat er een veel eerdere trein uit Zutphen, dus fiets vannacht naar Zutphen en ga dan vanaf daar.
pi_76151684
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:03 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik heb met Entropay wel vaker gehad dat de bevestiging wat op zich liet wachten, als je het bericht hebt gezien dat je geboekt hebt dan hoort ie over het algemeen ook geboekt te zijn. Hoop dat je nu geen twee stoelen hebt.

Ik zag echt geen andere mogelijkheid om op tijd op Weeze te komen omdat de eerste trein Deventer-0Nijmegen pas om 6.44 gaat; wel gaat er een veel eerdere trein uit Zutphen, dus fiets vannacht naar Zutphen en ga dan vanaf daar.
nja, er staat niet nog maar 3 pond op entropay dusja, ze kunnen niet meer afschrijven.
Veel succes met je reis vannacht!
pi_76152562
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef littlefrankie het volgende:

[..]

nja, er staat niet nog maar 3 pond op entropay dusja, ze kunnen niet meer afschrijven.
Veel succes met je reis vannacht!
Je had toch gebelt met Ryanair? Lijkt me dan onwaarschijnlijk dat je vorige boeking dan daadwerkelijk gelukt is.

Vind het btw wel apart dat het voor mij en mijn vriendin het bijna 80 euro scheelt om niet via Amsterdam of Eindhoven maar via Weeze naar Londen te vliegen terwijl we uit Den Haag komen. Wel handig zo een budget airline af en toe!
pi_76153340
Kost je alleen tijd/geld om in Weeze te komen, en dat is ook weleens wat waard (niet dat ik het zelf nooit doe)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')