Het is 2de kerstdag, ze hebben de mailservers even uitgezetquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:20 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
jep, heb alleen nog geen bevestiging binnen van ryanair via de mail. beetje apart
heb jij al wel emailbevestiging?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:46 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb net 2 tickets geboekt bij Ryanair met mijn neteller plastic prepaid mastercard (geen virtuele!) en dit gaat perfect! Komen geen extra kosten van neteller bij en ook geen administratie kosten van ryanair! Voor de mensen die twijfelden het is dus gewoon mogelijk!
Ja die is binnen. Zat wel tussen de ongewenste mail.quote:Op zondag 27 december 2009 10:00 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
heb jij al wel emailbevestiging?
hmm, morgen toch maar is even bellen danquote:Op zondag 27 december 2009 10:36 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja die is binnen. Zat wel tussen de ongewenste mail.
Heb net ook geprobeert mijn boeking te beheren, maar dit lukt ook niet.quote:Op zondag 27 december 2009 10:44 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
hmm, morgen toch maar is even bellen dan
Een maandje geleden heb ik van die handbagagecheck niks gemerkt op Weeze. En retour (Las Palmas airport) ook niet. Wel stond daar zo'n rekje waar je eventueel je tas in zou kunnen doen ter controle.quote:Klopt dit? Dit vond ik op de site van Weeze. Checken ze het echt bij iedereen? Mijn bagage is namelijk NET iets te groot.
Zijn die shuttlebusjes om naar weeze te komen betrouwbaar? Ik kom uit Deventer, raden jullie me aan vanaf Arnhem of Nijmegen naar Weeze te gaan met de bus?
Ik zie dat er vanwege de vakantiedienstregeling geen treinen zijn voor kwart voor 7 's morgens vanuit Deventer. Dan kan ik pas 40 minuten voor mijn vlucht in Weeze zijn, als de shuttlebus op tijd is. Zet de shuttlebus je voor het vliegveld af? Is weeze net zo klein als Eindhoven? Kom je net zo snel door de veiligheidscontrole? Is de gate net zo dichtbij?
Ah fantastisch.quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef Caspar_X het volgende:
[..]
Een maandje geleden heb ik van die handbagagecheck niks gemerkt op Weeze. En retour (Las Palmas airport) ook niet. Wel stond daar zo'n rekje waar je eventueel je tas in zou kunnen doen ter controle.
40 minuten van tevoren lijkt me nogal krap. Toen ik 's-ochtends vroeg op Weeze arriveerde kon ik circa een kwartier wachten voor ik door de paspoortcontrole heen was. Behoorlijke wachtrij toen dus.
Ik probeer altijd een uur voor vertrek aanwezig te zijn. Met in te checken koffer nog iets eerder.
Heb zojuist naar Ryanair gebeld en de booking was gewoon niet gemaakt, dus heb gewoon een nieuwe booking gemaakt. Blijf die ryanair site toch irritant vinden. Achja, mag ook wel voor dat geld;)quote:Op zondag 27 december 2009 17:42 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Heb net ook geprobeert mijn boeking te beheren, maar dit lukt ook niet.
Ook is het geld nog niet afgeschreven van mijn Entropay kaart. Het lijkt dus gewoon niet te zijn bevestigd....
Het hoort gewoon te werkenquote:Op maandag 28 december 2009 10:19 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Heb zojuist naar Ryanair gebeld en de booking was gewoon niet gemaakt, dus heb gewoon een nieuwe booking gemaakt. Blijf die ryanair site toch irritant vinden. Achja, mag ook wel voor dat geld;)
Ik ben vorige week van Girona naar Eindhoven gevlogen en daar werd er wel streng op de handbagage gelet. Maximaal 1 item per persoon (dus geen losse tas en schoudertas) en bij twijfel werd gecontroleerd of de maten wel binnen de grenzen vielen. Zo niet, dan moesten de mensen het inchecken en ik dacht 15 euro extra betalen.quote:Op zondag 27 december 2009 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Officieel niet. Ik heb dezelfde reis gemaakt 2 weken geleden, en waar ze bij de douane in Weeze op controleren is of je niet 2 stuks handbagage pp mee hebt. Verder wogen ze de handbagage niet en dergelijke.
Dus stop dat handtasje in je handbagage en haal het er na de douane uit.
Ik heb met Entropay wel vaker gehad dat de bevestiging wat op zich liet wachten, als je het bericht hebt gezien dat je geboekt hebt dan hoort ie over het algemeen ook geboekt te zijn. Hoop dat je nu geen twee stoelen hebt.quote:Op maandag 28 december 2009 10:19 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Heb zojuist naar Ryanair gebeld en de booking was gewoon niet gemaakt, dus heb gewoon een nieuwe booking gemaakt. Blijf die ryanair site toch irritant vinden. Achja, mag ook wel voor dat geld;)
nja, er staat niet nog maar 3 pond op entropay dusja, ze kunnen niet meer afschrijven.quote:Op maandag 28 december 2009 19:03 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb met Entropay wel vaker gehad dat de bevestiging wat op zich liet wachten, als je het bericht hebt gezien dat je geboekt hebt dan hoort ie over het algemeen ook geboekt te zijn. Hoop dat je nu geen twee stoelen hebt.
Ik zag echt geen andere mogelijkheid om op tijd op Weeze te komen omdat de eerste trein Deventer-0Nijmegen pas om 6.44 gaat; wel gaat er een veel eerdere trein uit Zutphen, dus fiets vannacht naar Zutphen en ga dan vanaf daar.
Je had toch gebelt met Ryanair? Lijkt me dan onwaarschijnlijk dat je vorige boeking dan daadwerkelijk gelukt is.quote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
nja, er staat niet nog maar 3 pond op entropay dusja, ze kunnen niet meer afschrijven.
Veel succes met je reis vannacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |