abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:40:50 #201
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75311239
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:20 schreef Avey het volgende:
Hoe kom je uberhaupt bij dat soort mensen op je msn....

Ik heb er eigenlijk alleen maar mensen op staan die ik enigszins tot m'n vrienden reken.... vandaar dat ik msn weinig gebruik omdat ik die lui al vaak genoeg zie.
nja ik had dus tijdje geleden mijn lijst opgeruimd... volgens mij persoon al jaaaaaaaaaren niet meer gesproken.... en ineens werd er gelult zgn een vriendin van.... right... gewoon vriendinnetje die wilt kijken wie iedereen is
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_75311549
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

nja ik had dus tijdje geleden mijn lijst opgeruimd... volgens mij persoon al jaaaaaaaaaren niet meer gesproken.... en ineens werd er gelult zgn een vriendin van.... right... gewoon vriendinnetje die wilt kijken wie iedereen is
Haha sja je zult je maar vervelen he
Je weet toch zichzellef.
pi_75311846
Ugh... altijd zo irritant als mensen gaan vragen 'heb je ook een vriend?' Moet ik altijd uitleggen waarom niet enzo, waarom vragen mensen dat überhaupt? Persoonlijk zou ik zoiets nooit vragen als je elkaar nog niet eens een dag kent...
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_75312053
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef Avey het volgende:
Ugh... altijd zo irritant als mensen gaan vragen 'heb je ook een vriend?' Moet ik altijd uitleggen waarom niet enzo, waarom vragen mensen dat überhaupt? Persoonlijk zou ik zoiets nooit vragen als je elkaar nog niet eens een dag kent...
Misschien willen ze dat weten om een bepaalde reden? Ik zou het ook niet vragen als je elkaar net pas kent, vind dat een beetje overdreven eerst maar eens kijken wat voor vlees je in de kuip hebt toch
Je weet toch zichzellef.
pi_75313012
Oh hai
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:40:25 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75314055
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:00 schreef skunkasaur het volgende:
Oh hai
Hai.
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:15 schreef Brittie het volgende:

[..]

Misschien willen ze dat weten om een bepaalde reden? Ik zou het ook niet vragen als je elkaar net pas kent, vind dat een beetje overdreven eerst maar eens kijken wat voor vlees je in de kuip hebt toch
Is toch een vrij normale vraag, vind ik . Ik bedoel, het bepaalt wel in hoge mate hoe je in het leven staat, de relatie is nogal bepalend voor hoe je je dagen inricht en waar je rekening mee houdt dus het lijkt me niet meer dan logisch dat andere mensen er naar vragen. Alleen in ons geval is het antwoord dat je een vriendin hebt of dat je vrijgezel bent. Het begint pas irritant te worden als men doorvraagt waaróm je dan vrijgezel bent. Maar ook dan kun je makkelijk zeggen dat je de juiste gewoon niet tegenkomt. Ik persoonlijk zeg altijd maar gewoon dat ik niet zoveel van mannen moet hebben omdat ik denk dat ik meer op vrouwen val. Blijkbaar mag je pas lesbisch zijn als je je eerste vriendin hebt gehad, ik breng het dan maar op die manier zodat het voor de omgeving makkelijker te omvatten is. Het interesseert me ook geen reet wat mensen ervan denken trouwens.

Maar goed, ik ben dan ook een open boek, ik deel allerlei details met allerlei mensen en het interesseert me niet al zou de hele wereld het weten en er een mening over vormen. IK ben gelukkig, ik moet ermee leven en ik kies hiervoor. En als je dat uitstraalt, dan laat het een ander eigenlijk ook al snel koud, na wat verwondering.
Resistance is futile.
  zaterdag 5 december 2009 @ 15:10:23 #207
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75314794
Update van Logician.. (ze belde me net wakker )

Guusje weet niet wat die met dat kleine aanhangsel moet. Guusje (8kilo) rent weg voor de kleine kat die precies in 2 handen past
pi_75315694
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hai.
[..]

Is toch een vrij normale vraag, vind ik . Ik bedoel, het bepaalt wel in hoge mate hoe je in het leven staat, de relatie is nogal bepalend voor hoe je je dagen inricht en waar je rekening mee houdt dus het lijkt me niet meer dan logisch dat andere mensen er naar vragen. Alleen in ons geval is het antwoord dat je een vriendin hebt of dat je vrijgezel bent. Het begint pas irritant te worden als men doorvraagt waaróm je dan vrijgezel bent. Maar ook dan kun je makkelijk zeggen dat je de juiste gewoon niet tegenkomt. Ik persoonlijk zeg altijd maar gewoon dat ik niet zoveel van mannen moet hebben omdat ik denk dat ik meer op vrouwen val. Blijkbaar mag je pas lesbisch zijn als je je eerste vriendin hebt gehad, ik breng het dan maar op die manier zodat het voor de omgeving makkelijker te omvatten is. Het interesseert me ook geen reet wat mensen ervan denken trouwens.

Maar goed, ik ben dan ook een open boek, ik deel allerlei details met allerlei mensen en het interesseert me niet al zou de hele wereld het weten en er een mening over vormen. IK ben gelukkig, ik moet ermee leven en ik kies hiervoor. En als je dat uitstraalt, dan laat het een ander eigenlijk ook al snel koud, na wat verwondering.
Zeker, het is een normale vraag, en een relatie is ook echt wel bepalend . En als iemand mij die vraag stelt dan geef ik altijd gewoon eerlijk antwoord, want het maakt mij ook totaal niet uit wat mensen denken. Ik zou alleen zélf die vraag niet snel stellen als ik iemand net ken, dat is het meer. Als mensen meteen hun hele privéleven over me uit willen storten vind ik dat prima hoor . Meestal is een vraag trouwens niet echt nodig hoor, veel mensen laten het altijd wel een keertje vallen in een gezellig gesprek. Alleen de mensen waar je het echt van wil weten houden doorgaans hun mond
Je weet toch zichzellef.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:04:18 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75316105
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
Update van Logician.. (ze belde me net wakker )

Guusje weet niet wat die met dat kleine aanhangsel moet. Guusje (8kilo) rent weg voor de kleine kat die precies in 2 handen past
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:47 schreef Brittie het volgende:

[..]

Zeker, het is een normale vraag, en een relatie is ook echt wel bepalend . En als iemand mij die vraag stelt dan geef ik altijd gewoon eerlijk antwoord, want het maakt mij ook totaal niet uit wat mensen denken. Ik zou alleen zélf die vraag niet snel stellen als ik iemand net ken, dat is het meer. Als mensen meteen hun hele privéleven over me uit willen storten vind ik dat prima hoor . Meestal is een vraag trouwens niet echt nodig hoor, veel mensen laten het altijd wel een keertje vallen in een gezellig gesprek. Alleen de mensen waar je het echt van wil weten houden doorgaans hun mond
Dat láátste is zo enorm irritant!
Resistance is futile.
pi_75316169
I know meh. Mss moeten we én mensen labelen op seksuele voorkeur, én availability voortaan. Roze bandjes met witte stipjes is dan single lesbian lady
Je weet toch zichzellef.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:08:45 #211
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75316239
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:06 schreef Brittie het volgende:
I know meh. Mss moeten we én mensen labelen op seksuele voorkeur, én availability voortaan. Roze bandjes met witte stipjes is dan single lesbian lady
Het zou al makkelijk zijn als elke holebi iets van een regenboogvlaggetje zou dragen
Resistance is futile.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:10:33 #212
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75316277
voor!
pi_75316300
Awesome, zouden ze ergens regenboogbandjes ofzo verkopen?
Je weet toch zichzellef.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:30:28 #214
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75316737
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:11 schreef Brittie het volgende:
Awesome, zouden ze ergens regenboogbandjes ofzo verkopen?
http://www.zoekertjes.net(...)inbow-bracelets.html
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:31:19 #215
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75316759
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:34:10 #216
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75316827
Ghe, ik krijg er toch ook een beetje jodenster-associaties mee.
Resistance is futile.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:36:49 #217
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75316894
en nog meer http://www.gaypridegoodies.nl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=21&Itemid=69

genoeg dus
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:34 schreef Seven. het volgende:
Ghe, ik krijg er toch ook een beetje jodenster-associaties mee.
achja... je moet het positief bekijken [foutmodus] de duitsers wisten nu wel wie ze moesten oppikken [/foutmodus]
pi_75320744
Lol ok, iedereen zo'n ding aanschaffen, hoppa . En als je dan een jodensterassociatie wil voorkomen dan doe je hem onder je mouw en als je dan een leuk iemand tegen komt haal je hem er subtiel onder vandaan?
Je weet toch zichzellef.
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:11:07 #219
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75320963
Nadeel is alleen dat ook de hetero's dan weten hoe en wat en dat is niet altijd even wenselijk...

Maar verder leuk idee. Ik heb een regenboogoorring.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75321015
Hence het initially verstoppen onder je mouw?
Je weet toch zichzellef.
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:16:19 #221
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75321089
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:13 schreef Brittie het volgende:
Hence het initially verstoppen onder je mouw?
Ja, maar dan heb je er toch niks aan? Want je weet nooit wanneer je hem dan wel moet laten zien. Of gaat het echt alleen puur om leuke mensen die het mogen weten?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75321143
Sowieso herkent 'ons soort' elkaar in het algemeen toch beter dan hetero's het aan ons zien? Of zijn er echt veel mensen met zoo'n slechte gaydar dat ze nooit een idee hebben van hoe de pet van de ander staat?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_75321173
Op OUt.tv nu Mistress.
Blijkt dat lekker ding van Fringe daarin mee te doen.
Als ontluikende lesbo
pi_75321217
Say hi to Anna girls
pi_75321284
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, maar dan heb je er toch niks aan? Want je weet nooit wanneer je hem dan wel moet laten zien. Of gaat het echt alleen puur om leuke mensen die het mogen weten?
Leuke mensen I guess?
Qua gaydar, ik kom altijd zoveel van die gevalletjes tegen dat ik het gewoon écht niet zeker weet For some reason kan ik het bij mannen altijd meteen zien maar bij vrouwen... pfff... tenzij het zo'n opperpot is, dan is het niet zo moeilijk
Je weet toch zichzellef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')