Hoe weet je eigenlijk dat ie je gewist heeft? Sucks thoquote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ga nog ff lekker zaniken.
Van eerder, dat MSN gedoe, hij is de hele dag nog niet online geweest
Dus ik denk dat de kick met intentie was en dat er ook een block aan vast hangt
Editquote:Op donderdag 3 december 2009 15:57 schreef Seven. het volgende:
skunk, die gast, was dat puur vriendschappelijk of is er meer aan de hand?
Joah, hij staat in de Fake Friends lijst, waar bij staat "Fake friends are contacts that you have in your list but they don't have you in their list (anymore)." :/quote:Op donderdag 3 december 2009 17:43 schreef Seven. het volgende:
Heeft hij je niet gewoon tijdelijk geblokkeerd? Of heeft hij je echt uit zijn contactpersonen geknikkerd?
Dat vind ik een vreemde redenering. Het is een middel om met iemand in contact te blijven en als je plotseling zonder reden uit die lijst verwijderd wordt, is het toch een "ik wil niet meer met je praten" signaal. Als iemand jouw nummer uit z'n telefoon gooit en als jij belt niet meer opneemt, zeg je toch ook niet "het is maar telefoon"?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
niet al te druk om maken joh... het is maar msn
Ja, het is hangende. Nog niet echt doorgezet, maar ook niet weg.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:22 schreef skunkasaur het volgende:
Hoe zou het met lezzer zijn inmiddels? Hoop dat ze niet weer ziek wordt!
nja ben gewoon heel erg veranderd en leef nu meer naar het c' est la vie.... wil je niet? dan niet! zeker met mensen die ik net kenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde redenering. Het is een middel om met iemand in contact te blijven en als je plotseling zonder reden uit die lijst verwijderd wordt, is het toch een "ik wil niet meer met je praten" signaal. Als iemand jouw nummer uit z'n telefoon gooit en als jij belt niet meer opneemt, zeg je toch ook niet "het is maar telefoon"?
Ja, maar dan is het toch nog steeds niet "maar msn"?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja ben gewoon heel erg veranderd en leef nu meer naar het c' est la vie.... wil je niet? dan niet! zeker met mensen die ik net ken
quote:
We kennen elkaar niet nog maar net, maar alleen nog niet zo langquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja ben gewoon heel erg veranderd en leef nu meer naar het c' est la vie.... wil je niet? dan niet! zeker met mensen die ik net ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |