PMquote:
Nouhou? Je vond dat toch juist leuk?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nouhou![]()
![]()
Wonderschoonzoetlief suikertje
Ja, maar u maakt me verlegenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nouhou? Je vond dat toch juist leuk?
dat zeg je niet nog een keerquote:
Wat? U?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zeg je niet nog een keer
Het spijt me jongedame? Ga je nog wat doen vanavond?quote:
Veel beter!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het spijt me jongedame? Ga je nog wat doen vanavond?
Nee, niks van planquote:Op donderdag 3 december 2009 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Veel beter!![]()
Jahaaa! Ik ga slapen!![]()
En jij? Wilde plannen?
Je kunt het ook overdrijvenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, niks van plan
Maar wat doet zo'n jong ding als jij nou thuis 's avonds?
Ik overdrijf nietquote:Op donderdag 3 december 2009 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven![]()
Ik kan moeilijk weg gaan bij mijn slapende kindje he?
Maar wat doet zo'n piepjong ding als jij nou zonder plannen?
Ooh, okee!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet
En een kind is wel belangrijk ja
En ik heb geen plannen omdat hmmgrmmmmvrnmmmmmmm...
Oooh, de jongheid spat van je posts af!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, okee!
Precies, dus ik blijf maar thuis![]()
En jaja, nee, dan snap ik het!
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oooh, de jongheid spat van je posts af!
Ik geloof er geen snars van.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:39 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zou je 19 schatten
Hihi ''schatten''
Ik loog ookquote:Op donderdag 3 december 2009 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geloof er geen snars van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik loog ookNou, als je liegt dan ga ik wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |