whehe net nieuw en nu al een naam topicquote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef NBT het volgende:
Dat is natuurlijk ook een leuke voor mijn afkorting, Niet betreden Topic
Jah dacht doe maar ff topic maken.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef NBT het volgende:
Dat is natuurlijk ook een leuke voor mijn afkorting, Niet betreden Topic
jah was toe aan topic met titelquote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe net nieuw en nu al een naam topic
maar servicedesk zo hebben we er hier nog meer van
ikke lekker niet
waar de wie van smokez?quote:- Waar de moder van Sm0kez nog steeds door iedereen gebruikt wordt
Mja het is ook een algemeen bekent(of schrijf je dat met een d?) baantje waar je weinig te doen heb....quote:Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef Sgele het volgende:
Servicedesks voeden het GRTDOJW topic geloof ik
ok, eerste lijns bij HP ?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:41 schreef NBT het volgende:
Voorheen werkte ik bij Hewlett Packard op de servicedesk, maar na 2 jaar ben ik overgegaan naar een ander bedrijf... Werk nu bij Woonstichting Portaal..
mja, ik morgen kennis maken met nieuwe collegasquote:Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef Sgele het volgende:
Servicedesks voeden het GRTDOJW topic geloof ik
Mja Ik werkte bij hp, en dan op de servicedesk van de Gasunie..... en dan inderdaad 1e lijns daar..quote:
aah duidelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 11:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja Ik werkte bij hp, en dat op de servicedesk van de Gasunie..... en dan inderdaad 1elijns daar..
ehm, wij en actief ....quote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef NBT het volgende:
maarja ik ben een heel actief persoon wat betreft fora... dus ik hoop als jullie meewerken dat dit geen dood topic gaat worden..![]()
ben trouwens alleen overdags actief, als ik 's avonds thuis ben dan heb ik wel wat beters te doen..
Thnx!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef renedis het volgende:
een nieuwe spammer in ons midden...
Welkom!
Joh echt?? beter overkocht dan de tent te moeten sluiten..trust mequote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ik morgen kennis maken met nieuwe collegas
bedrijf waar ik voor werk is overgekocht
Renedisquote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef renedis het volgende:
een nieuwe spammer in ons midden...
Welkom!
true,quote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Joh echt?? beter overkocht dan de tent te moeten sluiten..trust me![]()
Renedis!![]()
Er waren tijden dat we 6 a 7 topics per dag vol postenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef NBT het volgende:
maarja ik ben een heel actief persoon wat betreft fora... dus ik hoop als jullie meewerken dat dit geen dood topic gaat worden..![]()
ben trouwens alleen overdags actief, als ik 's avonds thuis ben dan heb ik wel wat beters te doen..
Dat zeg je niet waar dames bij zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er waren tijden dat we 6 a 7 topics per dag vol Blafte
mja oke, als ik hier druk ben op het werk dan zal ik ook wat minder actief zijn... maar zal niet vaak voorkomen..quote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, wij en actief ....
jah ligt eraan als het niet druk is hahaha.
Edit Frydayquote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er waren tijden dat we 6 a 7 topics per dag vol posten
Woei,quote:
mjah positie waar ik nu zit is het ook erg rustigquote:Op donderdag 3 december 2009 11:51 schreef NBT het volgende:
[..]
mja oke, als ik hier druk ben op het werk dan zal ik ook wat minder actief zijn... maar zal niet vaak voorkomen..
* Crazy-M zoekt boek: rijden voor dummy'squote:Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef renedis het volgende:
neeh ik moet vandaag werken!
ben bij een nieuwe klus aangenomen en moet pas de 14e daar beginnen.
vanaf morgen vrij
tevens een nieuwe auto maar niet omdat ik het wouandere is van het weekend total los verklaart
**zoekt pics**
wie is dat eigenlijk in je avaquote:Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef renedis het volgende:
ik hier ook, verveel me de tering..
altijd aan het eind van een klus
Voor de liefhebbers van virale hypes is er weer een nieuw fenomeen online: Boxxy Babee. Een week geleden pas plaatste ze haar eerste video op YouTube, en op dit moment heeft ze er drie. En met die drie video’s heeft Boxxy in deze ene week al ruim 2 miljoen eyeballs vermaakt. In één week. Één miljoen kijkers, twee miljoen eyeballs. Eerder was Boxxy al eens actief op Gaia en het in Amerika bijzonder populaire 4chan.org, maar die sites konden haar populariteit niet aan. Het zou me niets verbazen dat deze Boxxy uiteindelijk een nieuwe LonelyGirl15 of Tila Tequila blijkt te zijn…quote:
Het artikel uit de krant:quote:Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef Sgele het volgende:
Godver, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:Politie zoekt getuigen van aanrijding Dreef
Waddinxveen - De politie is op zoek naar getuigen van een aanrijding op zondag 29 november. Een 22-jarige automobilist uit Waddinxveen reed rond 02.40 uur over de Dreef in de richting van de Kanaaldijk en zag ter hoogte van café de Dreef en de bushalte een scooterrijder de weg oprijden.
De Waddinxvener wist een aanrijding met de scooterrijder te voorkomen door te remmen en zijn stuur om te gooien. De auto begon echter te tollen en botste met de achterzijde tegen een verkeersbord en vervolgens tegen een houten hek tussen de rijbaan en het fietspad. De politie zoekt getuigen en de scooterrijder die doorgereden is de Kanaaldijk op. Zij kunnen contact opnemen via 0900 – 8844.
De seatquote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef renedis het volgende:
mijn lieve oude auto..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn tijdelijke nieuwe auto:
Zelfde velgen, zelfde kleur, ander kenteken.
[ afbeelding ]
Wat ik ga bestellen weet ik nog nietWou heel lang een A4 maar die bijtelling nakt je dan aardig.
moeten nog wel ;oquote:Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef NBT het volgende:
ik moet zo naar de stad weer.......... pfff...
Lekker wijfquote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef renedis het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers van virale hypes is er weer een nieuw fenomeen online: Boxxy Babee. Een week geleden pas plaatste ze haar eerste video op YouTube, en op dit moment heeft ze er drie. En met die drie video’s heeft Boxxy in deze ene week al ruim 2 miljoen eyeballs vermaakt. In één week. Één miljoen kijkers, twee miljoen eyeballs. Eerder was Boxxy al eens actief op Gaia en het in Amerika bijzonder populaire 4chan.org, maar die sites konden haar populariteit niet aan. Het zou me niets verbazen dat deze Boxxy uiteindelijk een nieuwe LonelyGirl15 of Tila Tequila blijkt te zijn…
Anyway, het blijkt inmiddels om een echt meisje te gaan, dat bijzonder sterk in haar schoenen staat. Want terwijl tientallen duizenden leeftijdgenoten haar het leven zuur proberen te maken, blijft zij gewoon sterk overeind staan.
http://boxxystory.blogspot.com/
Boxxy
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=boxxy&meta=&aq=f&oq=
Kolere zegquote:
Die blijven vaak onvindbaarquote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kolere zeg
Goed in ieder geval dat je heel gebleven bent.
Die scootermongool nog kunnen vinden?
Ik had er al op gereageerd dat het niet goed wasquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er zou 'moeder' moeten staan, maar Sgele heeft de 'e' er al tussenuit gepaald ofzo
is al aangepast sletquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er zou 'moeder' moeten staan, maar Sgele heeft de 'e' er al tussenuit gepaald ofzo
Damn, zuur manquote:
misschien was het sgele, die zag hem niet aankomenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Damn, zuur man
Heel irritant als mensen er meteen vandoor gaan.. Is me nu ook al 2 keer overkomen
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien was het sgele, die zag hem niet aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |