Nein! Een soortement powerrrr bar van Shakie's, van granen/muesli en rozijnen en met kaneel enzo, zwaar ding wel!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Een Crunchie als in een chocoladereep? Dan snap ik wel waarom je je zo voelt...
gmtaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Een Crunchie als in een chocoladereep? Dan snap ik wel waarom je je zo voelt...
Ik vind van wel! Ik ben sinds kort helemaal verknocht aan de combi Griekse yoghurt + een lepel biologische bosvruchtenspread (dus jam I guessquote:Op donderdag 3 december 2009 18:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is dat nou echt lekker jam door je yoghurt? Ik voel wel eens zo'n onbedwingbare drang om een flurps jam door
ja die pepernoten hèquote:Op donderdag 3 december 2009 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Ik ben sinds kort helemaal verknocht aan de combi Griekse yoghurt + een lepel biologische bosvruchtenspread (dus jam I guess) van de Appie
![]()
Ik hou niet zo van de 'neppe' yoghurt (lees: Optimel en die meuk met nepsuikers, huu) en Griekse yoghurt is zo lekker romig
En met de jam erbij is ie toch lekker zoet
![]()
En mooi lijstje inderdaad! Lijkt me zelfs nog wat weinig, al maken de pepernoten wel wat goed in dat opzicht
6-12, na de sintquote:Op donderdag 3 december 2009 18:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil ook meedoen met de kerst avatar verkiezing![]()
Begint die gelijk na deze?
Hihi, ik ga eens kijkenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een site ontdekt waarbij je met wildvreemden kunt chatten, www.omegle.com en het is best geinig
Het is toch de bedoeling dat ze dat zelf ook niet weet?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar ga je heen Chico?
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:58 schreef Viking84 het volgende:
O dit is toch wel anders. Supergeinig.
quote:Stranger: YOU NEED TO HELP ME.
Stranger: YOU SEEN SAW?!
Stranger: THAT JIGSAW DUDE IS HERE, -screams-
You: Which part?
Stranger: ANY.
You: Take a saw and chop off his head then.
Stranger: HE SAID, 'You have 150 seconds to make someone laugh, or you will be tickled and rip you apart'
Stranger: IM SCARED.
Stranger: HELP MEEE!
Stranger: -screams-
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef Viking84 het volgende:
Haha. Ik kreeg een Chinees meisje aan de lijn en ik ben er nu alweer zat van
.
bestemming-onbekend.nlquote:Op donderdag 3 december 2009 19:00 schreef Chicolate het volgende:
Merel, wat was die site ook alweer waar jij je vakantie geboekt had?
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar ga je heen Chico?Which reminds me!
*lokt Phaidra naar het topic met koekjes en een foto van Pompeï*
Ik wil Rometips van de kenner!
Haha wat grappigquote:Op donderdag 3 december 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik heb me een breuk gelachen bij dit gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |