Ik zag dat het een vers Telegraaf stukje was, maar volgens mij was er een paar jaar geleden een soortgelijk artikel.... weet niet meer of het toen ook over Den Helder ging, maar daar staat me wel iets van bij.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Helderse meisjes laten zich aftuigen
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Benieuwd of deze docu van Mildred weer zo onder vuur komt te liggen als de vorige die een beetje hetzelfde onderwerp raakte.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja, ik begrijp die domme dozen niet, ik begrijp hun ouders niet, eigenlijk begrijp ik er niets van ?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op de één of andere manier begrijp ik het wel, dat wil zeggen, ik herken hetquote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, ik begrijp die domme dozen niet, ik begrijp hun ouders niet, eigenlijk begrijp ik er niets van ?
Je kunt als ouder vrij weinig doen als je dochter met tuig omgaat.....quote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, ik begrijp die domme dozen niet, ik begrijp hun ouders niet, eigenlijk begrijp ik er niets van ?
Structureel in elkaar gehoekt worden herken je?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op de één of andere manier begrijp ik het wel, dat wil zeggen, ik herken het
Als je in Den Helder woont, zou ik allang verhuist zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt als ouder vrij weinig doen als je dochter met tuig omgaat.....
Hoe harder je probeert je kind erbij weg te houden, hoe harder ze ernaar terug rent, je kunt pas wat doen als ze zelf beseft dat ze in gevaar is en er zo ver mogeljik van weg moet komen.
Ja, ik vind het wel een vrouwelijk trekje, doorgaan tot het gaatje, ten koste van heel veel, zo niet alles. Dat zie je bij mannen veel minder.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Structureel in elkaar gehoekt worden herken je?
Dat moet je dan wel kunnen doen.... maar misschien is het idd voldoende als je van Crimescene naar Schubbekutteveen verhuist.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je in Den Helder woont, zou ik allang verhuist zijn
Zo heb ik het nooit bekeken, maar zou inderdaad ook wel eens mee kunnen spelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel een vrouwelijk trekje, doorgaan tot het gaatje, ten koste van heel veel, zo niet alles. Dat zie je bij mannen veel minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |