ach het lijkt me een heel feest daar bij de toppers, en ja inderdaad, zijn hele groepen *verkleed* mijn schoonzus plus haar zussen en vriendinnen gingen allemaal in het hard roze boa`s zonnebrillen hoeden etc.etc. maar ze hebben avond van hun leven gehad, en ja ze waren niet de enigste groep die verkleed er naar toe ging, Liesje dus ookquote:Op donderdag 3 december 2009 10:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben met mijn werk een keer naar de toppers geweest, en vond het best leuk
De kaartjes spaarden we bij elkaar met c1000 zegels.
En om het plezier compleet te maken, hadden we allemaal hetzelfde "maak me gek" shirtje aan.
Dat vond ik dan weer minder leuk
Dat zal wel iets van mannen zijn, een vriend van me heeft dat nl ook. Dat je een film, ondanks het nietszeggende, niet kloppende of gewoon domme script, toch geweldig kan vinden vanwege de beelden.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
De beelden van I am Legend zijn ook geniaal met een rukverhaal, zo zijn er nog tig rampenfilms. Dat verwacht ik wel ja.
ja, iets met veertjes wat zo lekker kriebelt, maar is niks voor jou Pietje, geeft alleen maar stof in huis (lees glazen salontafel)quote:
Ja maar... het zijn er nu vierquote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
De Toppers moeten dood. Alledrie. En vervolgens Natasja Fröger laten overrijden door een vrachtwagen van de Voedselbank.
Ik zeg: DOEN!
Het boeit niet wat Adam thuis spreekt, ze is een paar maanden in de VS op vakantie en ze heeft het over "our president"?!!quote:
Ah, thanxquote:Op donderdag 3 december 2009 10:14 schreef Toverheks het volgende:
ja, iets met veertjes wat zo lekker kriebelt, maar is niks voor jou Pietje, geeft alleen maar stof in huis (lees glazen salontafel)
Oh ja, dat was de tijd dat ik de C1000 boycotte. Froger doet iets met zijn kruis, hele bolle dingen en dat is WALCHELIJK!!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben met mijn werk een keer naar de toppers geweest, en vond het best leuk
De kaartjes spaarden we bij elkaar met c1000 zegels.
En om het plezier compleet te maken, hadden we allemaal hetzelfde "maak me gek" shirtje aan.
Dat vond ik dan weer minder leuk
Dat zijn toch van die stadswachten?quote:
huh wat deed ie met zijn kruis???quote:Op donderdag 3 december 2009 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat was de tijd dat ik de C1000 boycotte. Froger doet iets met zijn kruis, hele bolle dingen en dat is WALCHELIJK!!Ik kon niet met de posters omgaan en ging naar de Appie. Een mens moet toch eten nietwaar?
Dat dusquote:Op donderdag 3 december 2009 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het boeit niet wat Adam thuis spreekt, ze is een paar maanden in de VS op vakantie en ze heeft het over "our president"?!!
Sorry hoor, maar dan heb je een hele dikke plaat voor je IQ-loze hoofd.
Het lijkt me niet aanemelijk dat de vriendinnen van Toverheks in een opsporingstenue naar de Toppers gaan. Maar je weet 't niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:17 schreef Leandra het volgende:
Dat zijn toch van die stadswachten?
Bijzondere Opsporings Ambtenaar..... die mogen wel zeggen dat je moet afstappen in de winkelstraat, maar ze mogen je er geen bekeuring voor geven![]()
In Barneveld hebben we een hele trieste, die denkt echt dat ie de Bromsnor van het dorp is
Eddem is ook Amerikaan.... dus die kan er niets aan doenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Maar zo deed adam ook al, alsof ie amerikaan is
Yep, maar zonder boa's en zonder de avond van mijn leven te hebben gehadquote:Op donderdag 3 december 2009 10:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach het lijkt me een heel feest daar bij de toppers, en ja inderdaad, zijn hele groepen *verkleed* mijn schoonzus plus haar zussen en vriendinnen gingen allemaal in het hard roze boa`s zonnebrillen hoeden etc.etc. maar ze hebben avond van hun leven gehad, en ja ze waren niet de enigste groep die verkleed er naar toe ging, Liesje dus ook
Voor het YMCA gevoel misschien?? Allemaal als homoseksuele politieagentquote:Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet aanemelijk dat de vriendinnen van Toverheks in een opsporingstenue naar de Toppers gaan. Maar je weet 't niet!
Ja, hij heeft een eng kruis. Moet je eens opletten. Ik hoef dat niet want ik zie dat gelijk met mijn timmermansoog. Kweenie wat die doet maar het is bol en iew.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh wat deed ie met zijn kruis???
Wat?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat was de tijd dat ik de C1000 boycotte. Froger doet iets met zijn kruis, hele bolle dingen en dat is WALCHELIJK!!Ik kon niet met de posters omgaan en ging naar de Appie. Een mens moet toch eten nietwaar?
Adam is oorsprokelijk Amerikaan en daar ook geboren, maar ach wat een triest figuur is het, jammer want al is ze Rotterdams, vind Paay wel okay, ze flikt het toch maar om op haar 60ste in de Playboy te staan, en lelijk is ze niet al is alles wel mooi opgetrokken enzo. als ik het geld had, had ik ook wel aan me laten knutselen nee vind haar leuk en ze is lekker adrem.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Maar zo deed adam ook al, alsof ie amerikaan is
Volgens mij is ie gewoon hollander met een greencardquote:Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eddem is ook Amerikaan.... dus die kan er niets aan doen
René heeft een pik-in-de-wind loopjequote:Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een eng kruis. Moet je eens opletten. Ik hoef dat niet want ik zie dat gelijk met mijn timmermansoog. Kweenie wat die doet maar het is bol en iew.
Dan stap je in alle onschuld zo'n supermarkt binnen en hopla, zo opeens een bol kruis in your face.
En geen douche in de buurt want je voelt je vies en gebruikt.
Dat komt omdat ie te ijdel is om broeken te dragen die m passen en hij dus, net als het gemiddelde wijf wat voor 10 jaar jonger wil doorgaan dan ze is, kleding draagt die hem 2 maten (minimaal) te klein zijn....quote:Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een eng kruis. Moet je eens opletten. Ik hoef dat niet want ik zie dat gelijk met mijn timmermansoog. Kweenie wat die doet maar het is bol en iew.
Dan stap je in alle onschuld zo'n supermarkt binnen en hopla, zo opeens een bol kruis in your face.
of hij draagd zijn lul naar voren (rolt hem op weten wij veel) of hij propt er een paar sokken bij, oh nu ga ik opletten hoor hahahaquote:Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |