Logisch lijkt me..quote:Op donderdag 3 december 2009 09:51 schreef Snarf het volgende:
ik zou je correspondentie-adres vermelden in je brieven en sollicitaties. het adres van je ouders dus.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef Mute_Me het volgende:
Het adres dat zo ver mogelijk bij je werk vandaan ligt, extra reiskostenvergoeding!!
Het huis waar je eerder woonde staat leeg volgens mijquote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom schrijf je je niet in op het adres waar je daadwerkelijk woont?
ah we gaan weer voor de fraudeoptiequote:Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef Mute_Me het volgende:
Het adres dat zo ver mogelijk bij je werk vandaan ligt, extra reiskostenvergoeding!!
Je woont er toch? tenzij je loonstroken e.d. op je oude adres wil hebbenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef Vlindertje84 het volgende:
Zodra het huis verkocht is, schrijf ik me weer in bij mijn thuis adres.
Ik vond het ook logisch om gewoon mn huidige adres te vermelden, maar mag je dit adres gewoon gebruiken in een arbeidscontract?
Dat is geen optiequote:Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef Mute_Me het volgende:
Natuurlijk. Het is je verblijfadres.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef Vlindertje84 het volgende:
Zodra het huis verkocht is, schrijf ik me weer in bij mijn thuis adres.
Ik vond het ook logisch om gewoon mn huidige adres te vermelden, maar mag je dit adres gewoon gebruiken in een arbeidscontract?
Ik zou het trouwens niet doen, alsof je daar rijk van wordt... En fraude plegen is nooit goed natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 11:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
ah we gaan weer voor de fraudeoptie
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Ik zou het trouwens niet doen, alsof je daar rijk van wordt... En fraude plegen is nooit goed natuurlijk
Voor de tijd dat ik niet echt een vast adres had heb ik mijn ouders adres gebruikt. Daar stond ik ook ingeschreven en kwam ik elke week wel een keertje. Nu heb ik mijn eigen plekje en verhuis ik langsaam alle post hierheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |