Dus ik moet een voorbeeld aan hen nemen? Wat een zwakzinnige opmerking van je.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:38 schreef waterkip het volgende:
Ik zie hier al die capuchonklootzakkies pissen waar ze staan ,door brievenbussen,in portieken ,tegen de ramen van Livera onder het uitten van KK -hoer enz territorium afbakenen vermoed ik.
geen zakkie nodig ,ongegronde klacht dus
Een katheter is niet de zak, dat is het buisje dat je pisbuis ingaat.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:34 schreef Seksgod het volgende:
Waarom is dat er niet voor particulieren? Een meeneem katheter! Ik heb net zo vaak dat ik onderweg ben en dan wil pissen maar geen zin heb om te lopen. Het liefst 20 liter max ofzo, dan kan je teminste paar dagen door. En het liefst heb ik dat de opvangtank doorzichtig is zodat je de urine kan zien.
En dan ineens nodig af moeten knijpen omdat het bakje vol isquote:Op donderdag 3 december 2009 09:43 schreef willempjewever het volgende:
Deze zakjes zijn er gewoon hoor. Genoeg mensen met ziektes waardoor ze vaak moeten plassen en als je in de file staat of er is geen benzinepomop in de buurt...
Ik moet er trouwens ook eens 1 scoren voor noodgevallen. Collega van mij stond laatst in de file en moest nodig plassen en heeft zijn broodtrommel maar gebruikt![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:43 schreef willempjewever het volgende:
Collega van mij stond laatst in de file en moest nodig plassen en heeft zijn broodtrommel maar gebruikt![]()
Broodtrommelquote:Op donderdag 3 december 2009 09:43 schreef willempjewever het volgende:
Deze zakjes zijn er gewoon hoor. Genoeg mensen met ziektes waardoor ze vaak moeten plassen en als je in de file staat of er is geen benzinepomop in de buurt...
Ik moet er trouwens ook eens 1 scoren voor noodgevallen. Collega van mij stond laatst in de file en moest nodig plassen en heeft zijn broodtrommel maar gebruikt![]()
Dan stap je toch uitquote:Op donderdag 3 december 2009 09:43 schreef willempjewever het volgende:
ook goden behoren te integrerenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:41 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Dus ik moet een voorbeeld aan hen nemen? Wat een zwakzinnige opmerking van je.
Het was zo'n langzaamrijdende filequote:
Bij nader inzien ben jij net zo'n faggot omdat jij je collega toestaat in een wankele fucking broodtrommel te pissen in jouw auto. Als je een keer hard moet remmen zit je hele dashboard onder de zeik. Of vond je het wel geil om stiekem te kijken naar die pissende collega naast je?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:51 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Het was zo'n langzaamrijdende file![]()
We hebben er hier nog wekelijks lol om, elke keer bij de lunch als de broodtrommel op tafel komt
De professional zal het ff uitleggen. Er gaat geen slang in je plasbuis, je rolt een soort extra plakkende condoom met een tuutje aan de voorkant over je penis, en daar sluit je het slangetje op aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:45 schreef Seksgod het volgende:
Ik bedoel niet zo'n ding waar je in kan pissen, ik bedoel een systeem waarbij een slang in je pisbuis zit die vervolgens naar een groot reservoir loopt van 20 tot 40 liter die je als rugzak bij je draagt, zodat je op elke gewenst moment je geurende gele dampende urine kwijt kan.
Je kunt toch richtenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan moet het wel zo'n fles zijn waar de hals niet zo dun is
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:37 schreef Tacobell het volgende:
Ik heb het onderweg vaak koud dus zeik ik altijd over mezelf heen.
Warme zeik.
Dat plakt zo na eenmalig gebruikquote:Op donderdag 3 december 2009 10:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Neem gewoon een luier, pisvinger die je d'r bent.
Die gooi je dan uit het raam.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef Herpert het volgende:
[..]
Dat plakt zo na eenmalig gebruik
En dan doe je een nieuwe om zeker? Het ging juist om het gemak dat je kan blijven zitten.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die gooi je dan uit het raam.
Nee; dat je niet je auto uit hoeft.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:52 schreef Herpert het volgende:
[..]
En dan doe je een nieuwe om zeker? Het ging juist om het gemak dat je kan blijven zitten.
In principe kan je dan ook uit het raam zeiken.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee; dat je niet je auto uit hoeft.
En dat kan in principe wel met luiers.
Wat wil je met 40 liter pis?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:53 schreef Seksgod het volgende:
Het is echt van groot belang dat het reservoir 20 tot 40 liter is.
Alsjeblieft. Hier de golden shower voor in jullie nieuwe huisquote:Op donderdag 3 december 2009 11:02 schreef Herpert het volgende:
[..]
Een tapvat ermee vullen voor het trouwfeest van je broertje?
watquote:Op donderdag 3 december 2009 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met TS
Zo had ik een tijd terug om een toilet (waarop je dus schijten kan) uit te brengen voor in het toilet.
Gewoon op de plaats van bijv. de bestuurder een toilet monteren zodat je rijdend kan schijten en zo de uitwerpselen de weg op deponeert.
Ideaal toch !
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef Herpert het volgende:
[..]
Je probeert me gewoon te manipuleren om te googelen op condoomkatheter, kutwijf!
Ik moet nu eigenlijk ook best nodig, maar ik heb alles behalve zin om op te staan.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Heul nieteen condoomkatheter is wel iets voor TS
Neem een condoomkatheterquote:Op donderdag 3 december 2009 11:19 schreef Herpert het volgende:
[..]
Ik moet nu eigenlijk ook best nodig, maar ik heb alles behalve zin om op te staan.
Misschien een idee om te bestellen! Ik wil het gezicht van mijn collega wel zien als ik hem gebruik aan mijn bureau.quote:
Je kan m met een band vastmaken aan je onderbeen, onder je broek, collega's hoeven 't niet te zienquote:Op donderdag 3 december 2009 11:24 schreef Herpert het volgende:
[..]
Misschien een idee om te bestellen! Ik wil het gezicht van mijn collega wel zien als ik hem gebruik aan mijn bureau.
Er is altijd wel iets op te merken als je aan het zeiken bent. Mijn gezichtsuitdrukking bijvoorbeeld, ik geniet van iedere druppel.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je kan m met een band vastmaken aan je onderbeen, onder je broek, collega's hoeven 't niet te zien
Hij heeft die broodtrommel niet eens weggegooid?!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:51 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Het was zo'n langzaamrijdende file![]()
We hebben er hier nog wekelijks lol om, elke keer bij de lunch als de broodtrommel op tafel komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |