abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 09:23:39 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_75237780
Ik kreeg gister met de post een nieuw DVD boxje uit Amerika binnen. Ik pleur deze in mijn regiovrije LG BD-370 Blu-Ray speler om vervolgens te zien hoe deze weer wordt uitgespuugd vanwege een foutieve regiocodering.

*zucht

Vlak na aanschaf kon ik heel gemakkelijk het DVD gedeelte van deze speler op regio 0 zetten waardoor ik alle DVD's ter wereld kon afspelen. Wel zo makkelijk aangezien ik ze ook uit diverse regio's in mijn kast heb staan.

Maar ja, hij update zichzelf en ik was in de stompzinnige vermoeden dat hij dan enkel de codecs e.d. zou upgraden. Niet dat hij voor de grap de regiocodering van de speler zou gaan aanpassen

Klacht: automatische updates maken meer kapot dan je lief is.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_75237796
Zet het terug dan.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:25:10 #3
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_75237813
Koop een Playstation 3 en stream de film vanaf je PC.
pi_75237851
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
Vlak na aanschaf kon ik heel gemakkelijk het DVD gedeelte van deze speler op regio 0 zetten waardoor ik alle DVD's ter wereld kon afspelen. Wel zo makkelijk aangezien ik ze ook uit diverse regio's in mijn kast heb staan.
Ik heb er geen verstand van dus misschien zeg ik iets onzinnigs, maar is het niet zo dat je maar een beperkt aantal (5x) keren de regio kunt wisselen?
pi_75237859
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:42:28 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_75238136
quote:
dat had ik gedaan, maar dat werkt nu dus niet meer

Ben niet de enige zo is al gebleken. Ik zou nog kunnen kijken of ik de firmware weer kan downgraden
[..]
  donderdag 3 december 2009 @ 09:42:59 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_75238148
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:27 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik heb er geen verstand van dus misschien zeg ik iets onzinnigs, maar is het niet zo dat je maar een beperkt aantal (5x) keren de regio kunt wisselen?
Dat is bij computers vaak zo. Bij standalone spelers voor op je TV komen die dingen regio-vast de fabriek uit.
[..]
pi_75238182
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:27 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, maar het handigste is om een regiovrije speler te hebben. De filmstudio's zijn daar alleen niet zo blij mee dus dat is semi-legaal. Hoewel de meeste goedkope dvd-spelers tegenwoordig idd regiovrij zijn.
pi_75238354
Hmm, maar eens uitproberen, heb zelf ook zo'n ding En anders gaat de netwerkkabel er uit, kijk toch nooit naar dat verrotte youtube op dat ding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')