quote:Op woensdag 2 december 2009 10:41 schreef postmortum het volgende:
Steeds vaker zie ik hier op het forum vragen verschijnen , hoe anale seks met een meisje moet en dat ze hun vriendin anaal willen vernederen.
Dit soort mannen zijn gewoon latente homo's
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Prima, als jij het fijn vindt moet je het ook vooral doen. IK VIND het gewoon heel vrouwonterend en ik moet al walgen van het idee, lijkt me niet dat ik het dan ga uitproberen omdat ik dan volgens sommigen pas een mening over zou mogen hebbenDat is nu het hele punt van dingen die je verwerpelijk vindt, die ga je niet uitvoeren.
Lol.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:35 schreef CP69 het volgende:
[..]
ach probeer het gewoon eens ...
ga wel vantevoren EERST NAAR HET TOILET ...
Geloof me , ik heb aleens een (onervaren) meisje zo geneukt en had echt stront aan mijn pik ....
Nou , dat bruine goedje brandde echt zo hevig (door de ammoniak die in ontlasting zit denk ik) dat ik meteen naar de douche sprintte ...
Helaas kwam ik juist op DAT moment mijn Ma in de gang tegen ...
Maar goed ....
Idd, poep aan je stok is een indicatie dat je een lelijk wijf ligt te batsenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:04 schreef L0t.. het volgende:
Waarom zou je hier een tweede topic over openen. Die discussie was inmiddels wel duidelijk hoor.
ik heb het nog nooit gedaan, mag ik het met jou proberen?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is nou weer het probleem van anale seks,
Oh ja en latente homo's. WAT IS ER MIS MET LATENTE HOMO'S?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:07 schreef Herpert het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer kontje-bashen, maar dat kan aan mij liggen.
Dat vraag ik me ook altijd af, wat bezielt ze in godsnaam!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja en latente homo's. WAT IS ER MIS MET LATENTE HOMO'S?
OMDAT ANALE SEX MIJN FAVORIETE GESPEKSONDERWERP IS GOD-VER-DOMME!!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:04 schreef L0t.. het volgende:
Waarom zou je hier een tweede topic over openen. Die discussie was inmiddels wel duidelijk hoor.
Mooi!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou dat was zeker niet de insteek, ze was zelf ook lekker bezigJe opent dit topic gewoon voor de rel, daar heb ik geen zin in.
Nee, sorry.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:08 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit gedaan, mag ik het met jou proberen?
Daar heb je enigszins een punt. Moet het alsnog eens proberen om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Is juist niet fijn als het heel nauw is.
Neequote:
Anders blijf je zo vast zitten met je lul.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:16 schreef Herpert het volgende:
[..]
Daar heb je enigszins een punt. Moet het alsnog eens proberen om eerlijk te zijn.
Ik ben niet zo handig met computers, maar je hebt een relatie dus?quote:
Is het erg als ik hier lichtjes opgewonden van raak?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders blijf je zo vast zitten met je lul.
En dan kom je niet meer los en na een dag komt er als nog ontlasting tegen je lul.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |