Hoezo?quote:
Omdat ik nog een gedicht af moet makenquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat ik nog een gedicht af moet maken
klinkt herkenbaarquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:10 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net een test gedaan over werken in een groep. Voor mij:
Te vermijden gedragingen:
Intolerantie ten opzichte van mensen met een oppervlakkige houding
Het platwalsen van andere teamleden, zeker als hij een gezaghebbende positie bekleedt
Wedijveren over de rol van deskundige
Onverdraagzaamheid en zelfs arrogantie ten op zichten van mensen die zich meer op het proces en de procedures richten
Overkritisch zijn
Wedijveren; in intelligent, maar in halsstarrig debat treden
De besluitvorming deprimeren; steeds nieuw problemen aangeven en oplossingen veroordelen.
![]()
Er stonden ook veel positieve punten, maar dit was wel even schrikken.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja toch? Er is nog zo'n hypocriete variant: in de laatste jaren kwamen er veel berichten dat er nogal wat leraressen seks hadden gehad met een leerling. In Amerika niet ongewoon dat er dan een foto bij gezet wordt. In 90% van de gevallen hadden de mannen zoiets van: "damn, die gast heeft ff geluk gehad"
Maar als een vent seks heeft met een leerlinge, dan is het een smerige pedo
In het geval van mevrouw lafave waren het volgens mij de ouders van het jongetje die er de meeste problemen mee hadden, niet het ventje zelf. Enigszins wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Terwijl het voor de slachtoffers net zo erg is uiteindelijk. Rare wereld
[ afbeelding ]
Ehm.. wat heeft die burgemeester van doen met wat de bezoekers van die top in hun vrije tijd uitspoken?quote:KOPENHAGEN - Prostituees bieden hun diensten gratis aan tijdens de klimaattop in Kopenhagen. De actie geldt als protest tegen een maatregel die de burgemeester van de Deense hoofdstad had uitgevaardigd.
De dames van plezier verlenen hun diensten kosteloos op vertoon van een kaartje van de burgemeester en hun toegangskaart tot de top, meldt De Telegraaf op zijn website. De prostituees zijn boos omdat de burgemeester Ritt Bjerregaard aan 160 hotels kaartjes had rondgestuurd met het verzoek vooral geen prostituees te regelen voor hun gasten tijdens de conferentie. Als protest bieden de vrouwen nu gratis seks aan.
Sickquote:DUBAI - In Dubai is een jongetje van vier jaar oud in een moskee verkracht en vermoord. Dat hebben media in de Verenigde Arabische Emiraten woensdag gemeld. De zaak heeft in Dubai tot grote verontwaardiging geleid.
Het jongetje is geboren in een Pakistaanse familie die al decennia in het emiraat aan de Perzische Golf woont. De politie heeft een 30-jarige Arabier opgepakt die een bekentenis zou hebben afgelegd. Hij kan de doodstraf krijgen.
De man zou alcohol hebben gedronken. Hij zou het jongetje de wasruimte van de moskee in hebben gelokt waar hij het seksueel zou hebben misbruikt. Vervolgens zou hij het kind hebben gedood door zijn hoofd tegen een muur te slaan. (ANP)
quote:
alleen de plastice in de macy'squote:
Hij moet dus nog vanuit Lapland komen (onder voorbehoud).quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alleen de plastice in de macy's
ik denk niet dat de kerstman me gaat verblijden dit jaarquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij moet dus nog vanuit Lapland komen (onder voorbehoud).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |