Wat denk je, daar moeten kilo's overheen. Het verwonderde me dat die dikke negerin op een DVD'tje pastequote:
EINZEINZZZLMFAOROFLEINZZ!!!!!1111quote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef EINZ het volgende:
[..]
Wat denk je, daar moeten kilo's overheen. Het verwonderde me dat die dikke negerin op een DVD'tje paste
WAAR BLIJVEN DE FOTO'S KLB-BAZEN?!quote:Op donderdag 3 december 2009 08:39 schreef Herpert het volgende:
Negerinnentopic! *insert random ebony geilheid*
Hoe vaak moet ik het blijven zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:45 schreef Herpert het volgende:
[..]
WAAR BLIJVEN DE FOTO'S KLB-BAZEN?!
Tuurlijk wel. Hartstikke legaal, tenzij zwarte filmsquote:
Van binnen zijn we allemaal blankquote:Op donderdag 3 december 2009 08:42 schreef AnusCocainus het volgende:
En een dikke bukaki compilatie bestempel je als 'schoon'.
TS is een huilie die niet snapt dat aan de binnenkant iedereen roze is.
Godverdomme! Ik wil fappenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:59 schreef Herpert het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het blijven zeggen
HETE NEGERINNEN, NUUUUU!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:10 schreef Tacobell het volgende:
TS, jij geeft nou het goede voorbeeld!![]()
Ja, jij komt er wel.![]()
Gast.
In bijna iedere film zit wel een excuus neger(in). Je bent gewoon hypocriet TS.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:00 schreef EINZ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hartstikke legaal, tenzij zwarte films
En in de meeste gevallen gaan ze óf als eerste dood, omdat dat goed is, óf als laatste, omdat dat politiek correct is.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In bijna iedere film zit wel een excuus neger(in). Je bent gewoon hypocriet TS.
Beide bij de film Bladequote:Op donderdag 3 december 2009 09:31 schreef Herpert het volgende:
[..]
En in de meeste gevallen gaan ze óf als eerste dood, omdat dat goed is, óf als laatste, omdat dat politiek correct is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
Whut?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is dit voor een Stormfront topic
valt wel mee toch? het woord neger staat in de OP en we zijn nog maar op pagina 2quote:Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is dit voor een Stormfront topic
Negersquote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
valt wel mee toch? het woord neger staat in de OP en we zijn nog maar op pagina 2
Sorry. Maar ik vind dit niet echt normaal:quote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Whut?
Dit is toch gewoon een gemiddeld KLB baggertopic?
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:10 schreef EINZ het volgende:
Klacht: negers door onze tot hiervoor schone internetverbinding
Wij ook niet. En daarmee hebben we de essentie van dit topic te pakken.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry. Maar ik vind dit niet echt normaal:
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:12 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Wij ook niet. En daarmee hebben we de essentie van dit topic te pakken.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:51 schreef EINZ het volgende:
Weten jullie trouwens dat Oprah Winfrey op de lagere school dezelfde bijnaam had als Stevie Wonder? “Nee EINZ, vertel het ons! Vertel vertel vertel!”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
BoWa, kom op! NAAKTE NEGERINNEN! Paint Stacy zwart ofzo, iets! Kom oooooóóóóóp..quote:Op donderdag 3 december 2009 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daarom hou ik zo van FOK.
Priceless.
win reactiequote:Op donderdag 3 december 2009 13:12 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Wij ook niet. En daarmee hebben we de essentie van dit topic te pakken.
Jij begrijpt niet veel van sarcasme begrijp ik?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry. Maar ik vind dit niet echt normaal:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |