quote:Op donderdag 3 december 2009 07:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Focus![]()
Erwin jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Focus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat deed ie ook bij mij!
Gefeliciteerd nog focusdriver! 30...ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
voor suikertaartjes maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 3 december 2009 07:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
moet jij zondag eens opletten
Dankjewelquote:Op donderdag 3 december 2009 07:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat deed ie ook bij mij!
Gefeliciteerd nog focusdriver! 30...
Huppel!quote:
Niet?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:21 schreef Focusdriver het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Niet dat ik blij ben dat ik (al) 30 ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
jeuj ende hoera!quote:Op donderdag 3 december 2009 07:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
voor suikertaartjes maak ik een uitzondering![]()
denk 't welquote:Op donderdag 3 december 2009 07:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jeuj ende hoera!![]()
blijf jij eigenlijk ook slapen?
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet?Jij hebt nog een jaartje te gaan tot de 30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heeft me de hele nacht wakker gehoudenquote:Op donderdag 3 december 2009 07:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Huppel!![]()
![]()
Hoe is het met de hoest?
Niet eens meer helemaal een jaartjequote:Op donderdag 3 december 2009 07:25 schreef Focusdriver het volgende:
[..]
Jij hebt nog een jaartje te gaan tot de 30
tijgerquote:Op donderdag 3 december 2009 07:26 schreef Apuleius het volgende:
Riep daar iemand koffie?Goedemorgen allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |