quote:Yep.
Op zondag 05 mei 2002 13:16 schreef Leatherface het volgende:
Is Nick Cave ook niet een Australier?
quote:de enige echte kruising tussen Frank Sinatra en Tony Bennett. goeie keus!!
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:09 schreef dwerg het volgende:
Niet te vergeten: Frank Bennett.
Erg goede muziek!
quote:JAJA de LIME SPIDERS van dat fantastische nummer SLAVE GIRL (Let me tell ya bout a girl I know!)
Op maandag 29 april 2002 23:09 schreef tong80 het volgende:
Lime Spiders.
Hoodoo Gurus.
Scientists.
The New Christs.
The Celibate Rifles.
Eastern Dark.
Died Pretty.
The Go-Betweens.Ouwe shit, maar oh zo goed.
eh verder, natalie imbruglia?
quote:Die is helemaal aan het begin al genoemd hoor. Eigenlijk best een hoop goede muziek uit dat land.
Op zondag 05 mei 2002 13:16 schreef Leatherface het volgende:
Is Nick Cave ook niet een Australier?
zijn mij favouriete artiesten uit australië
edit: in de vierde post al genoemd.
lekker.scherp@Captain_Chaos.nl ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Captain_Chaos op 04-09-2003 16:16]
Al vaak genoemd, Silverchair, ben ik nu aan het luisteren
quote:tja, was powderfinger aan het zoeken, spelen 27 oct. in de melkweg, ik ga er iig heen (en nee.. geen zin in topic openen)
Op donderdag 4 september 2003 16:27 schreef Vava het volgende:
Topickickje van mijn oertopicAl vaak genoemd, Silverchair, ben ik nu aan het luisteren
bestaat helaas niet meerquote:Op dinsdag 30 april 2002 02:21 schreef heijx het volgende:
..en als je vaker Australische artiesten wil zien voordat ze in Europa opduiken en je hebt een BREEDband aansluiting >>
http://www.thebasement.com.au
Dat is een Internet Only Radio station met video link uit de studio. DJ is dus in beeld, als er geen video of live opname gespeeld wordt. Station is gelieerd aan "The Basement Club", een van de beste jazz clubs van Australië.
251 kbs stream full stereo WM8 encoded video.
Werelds gewoon.
Xie je in de Chatroom aldaar...
Is dat die Rus uit Clercks?quote:Op zondag 18 september 2005 23:52 schreef OFfSprngr het volgende:
The Berzerker.
Kickje van mijn eigen topicquote:Op maandag 19 september 2005 21:45 schreef Numbie het volgende:
The Superjesus!
Net uit elkaar maar oh zo heerlijke rocksongs...
En tsja Silverchair, mijn god wat ben ik nog steeds gek op die band, Diorama staat in mijn top 3 favo albums voor altijd... Nu we het er toch over hebben: The Dissociatives! Daniel Johns (Silverchair) + australische dj-goeroe Paul Mac = fantastische beatlesesque liedjes met een dromerig, electric sfeertje...![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |