abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juni 2010 @ 21:22:31 #201
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_82760115
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:45 schreef BaasD het volgende:
Ben 2 keer bij een kamer geweest en 2 keer aangenomen. Heb de laatste kamer geaccepteerd (in Tilburg) zo moeilijk is het daar dus niet.
Jij kan jezelf dan goed verkopen, maar anderen hebben daar meer moeite mee
  zondag 13 juni 2010 @ 21:46:32 #202
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_82761861
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:22 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Jij kan jezelf dan goed verkopen, maar anderen hebben daar meer moeite mee
Denk eerder dat het niet moeilijk is een kamer te krijgen in tilburg? Ben namelijk niet zo'n drukte maker.
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_82763150
Zou leeftijd een rol spelen? Ik was afgelopen donderdag op een hospiteeravond en het ging wel goed. Gewoon beetje ouwehoeren, het huis bekijken enz. Bewoners waren wel sympathiek ook. Had er wel een goed gevoel over, maar uiteindelijk heb ik de kamer niet gekregen. Nu ben ik al 24 en hoef ik nog maar één jaar te studeren. Verder studeer ik in Delft, wat ik haat, dus zoek ik een kamer in Rotterdam (loop daar ook stage nu). Ben bang dat mensen toch denken dat ik weinig thuis zal zijn en over een jaar weer vertrek, wat ook wel klopt.

Kortom, ik wil wel en heb er wel een goed gevoel bij maar de omstandigheden werken tegen me.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zondag 13 juni 2010 @ 22:05:11 #204
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_82763427
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:01 schreef Schadenfreude het volgende:
Zou leeftijd een rol spelen? Ik was afgelopen donderdag op een hospiteeravond en het ging wel goed. Gewoon beetje ouwehoeren, het huis bekijken enz. Bewoners waren wel sympathiek ook. Had er wel een goed gevoel over, maar uiteindelijk heb ik de kamer niet gekregen. Nu ben ik al 24 en hoef ik nog maar één jaar te studeren. Verder studeer ik in Delft, wat ik haat, dus zoek ik een kamer in Rotterdam (loop daar ook stage nu). Ben bang dat mensen toch denken dat ik weinig thuis zal zijn en over een jaar weer vertrek, wat ook wel klopt.

Kortom, ik wil wel en heb er wel een goed gevoel bij maar de omstandigheden werken tegen me.
Kun je dan niet een kamer via www.stadswonen.nl proberen te krijgen? Kamers genoeg waar je geplaatst kan worden omdat het de bewoners niet zoveel uitmaakt.
Cool story, Hansel.
pi_82766419
quote:

Ik denk wel dat het belangrijk is hoe lang je nog blijft ja.. Ten minste, bij ons was dat wel zo.
Wij zijn de afgelopen tijd ook bezig geweest om een nieuw huisgenootje te zoeken en mensen die net aan hun master begonnen hebben we niet uitgenodigd. Het is toch fijner als je een tijd met dezelfde mensen in huis woont.
pi_82768588
quote:
Zou leeftijd een rol spelen? <snap>

Natuurlijk speelt leeftijd een rol, mensen zoeken doorgaans niet iemand voor een jaartje, en daarbij zou ik ook liever een jonger iemand in mn huis hebben, beetje hierarchie op z'n tijd
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:50 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Thx
¤30... Is het dat waard om nu al in te schrijven?
Ik had wel gehoord dat er geen woonruimte-tekort was in Maastricht, dus ik denk dat het nog niet hoeft...
Ik zou die 30,- betalen, onder het motto 'better safe than sorry'. Mocht je wel gewoon een leuke kamer kunnen vinden via kamernet ofzo, blijft de inschrijving (meestal!) geldig en kun je gewoon punten sparen, mocht er dan een keer een mooie kamer aangeboden worden via deze instantie maakt je iig veel kans omdat je al lang ingeschreven bent.

Toen ik vorig jaar een kamer online heb gezet hebben we ook 80 reacties gehad, en wel allemaal doorgewerkt, ook alle foto's bekeken. Dat eeuwige standaard stukje zelfpromotie schrijf iedereen, maar vaak zegt een foto toch meer over de persoon. Probeer daarom ook een foto uit te zoeken die wat over je zegt, ipv dat je een geile pretbek opzet ofzo :p uiteindelijk heeft er niemand baat bij als je je anders voordoet dan je bent!

Komende zomer weer 80 reacties doorwerken, want er komt weer een kamer vrij
pi_82769976
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:39 schreef Mankatans het volgende:Komende zomer weer 80 reacties doorwerken, want er komt weer een kamer vrij
Same here !
pi_82770016
Jullie kunnen de eerste selectieronde toch ook aan je huisgenoten overlaten?
Cool story, Hansel.
pi_82770710
Ik ben ook weer op zoek naar andere kamer, word alleen weer nergens uitgenodigd.
  maandag 14 juni 2010 @ 17:25:52 #210
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_82794847
Ik heb nog 22 reactietegoeden, maar ik ben niet op zoek naar een kamer. En half juli lopen ze af Misschien toch maar voor de lol wat gaan reageren...
pi_82794876
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben ook weer op zoek naar andere kamer, word alleen weer nergens uitgenodigd.
Waar? Noviomagus?
Cool story, Hansel.
pi_82794883
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:25 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb nog 22 reactietegoeden, maar ik ben niet op zoek naar een kamer. En half juli lopen ze af Misschien toch maar voor de lol wat gaan reageren...
Heb je al een kamer dan?
Je kan ze ook proberen te verkopen via fok of marktplaats. Dan moet je je naam en wachtwoord wel doorgeven mja.
  maandag 14 juni 2010 @ 17:35:46 #213
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_82795198
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Heb je al een kamer dan?
Je kan ze ook proberen te verkopen via fok of marktplaats. Dan moet je je naam en wachtwoord wel doorgeven mja.
Ja, ik woon al sinds september op kamers. Tis best een prima kamer, alleen de locatie is klote. Ik heb de kamerzoektocht eigenlijk opgegeven, maar ja het is meer dat ik wel naar een andere kamer wil, als ik wat tegenkom. Ben dus niet echt op zoek, maar hou wel mijn oren open. Ik moet het gewoon van via via hebben ben ik bang, want kamernet is nog geen succes geweest (ook voordat ik op kamers zat niet).

En ja marktplaats is wel een idee, maarja ik hou toch liever mijn account, nja...
pi_82921856
Hier komt in augustus ook weer een kamer vrij. Gelukkig geen enorme hoeveelheden reacties om doorheen te spitten, we nodigen viavia 5 potentiële huisgenoten uit. Scheelt een hoop tijd, en meestal ken je die mensen al een beetje.

Waarom nemen mensen nog de moeite om een kamer op kamernet te zetten? Iedereen kent toch wel iemand die een kamer zoekt?
pi_82924840
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:11 schreef Apfelsaft het volgende:
Hier komt in augustus ook weer een kamer vrij. Gelukkig geen enorme hoeveelheden reacties om doorheen te spitten, we nodigen viavia 5 potentiële huisgenoten uit. Scheelt een hoop tijd, en meestal ken je die mensen al een beetje.

Waarom nemen mensen nog de moeite om een kamer op kamernet te zetten? Iedereen kent toch wel iemand die een kamer zoekt?
Ik vind nieuwe mensen wel verfrissend, en zo krijg je vaak ook weer nieuwe vriendengroepen etc. erbij, beetje verbreding kan nooit kwaad imo..
Beneath the gold, bitter steel
pi_82932930
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:11 schreef Apfelsaft het volgende:
Nou ik vind het anders niet erg Ken helemaal niemand in Breda dus Kamernet is ideaal
pi_82958173
Ik heb 1 advertentie gelezen over een kamer in Utrecht, 16m² en 350 per maand, wezen kijken en ben het meteen geworden

Geluk? Waarschijnlijk wel
pi_82960451
350 euro voor 16m^2 is dan ook behoorlijk wat geld...
  vrijdag 18 juni 2010 @ 00:04:06 #219
274366 Alphamusic
Being silly
pi_82960845
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:54 schreef ReWout het volgende:
350 euro voor 16m^2 is dan ook behoorlijk wat geld...
Voor Utrecht is dat gemiddeld.
The good things come in small packages
Because being silly doesn't keep me from writing: http://thelittledreamsofme.blogspot.com/
pi_82961574
Voor Utrecht is dat goedkoop voor zover ik weet.
pi_82962567
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
Voor Utrecht is dat goedkoop voor zover ik weet.
Precies, al ligt het ook aan de overige gemeenschappelijke faciliteiten.
Beneath the gold, bitter steel
pi_82965975
Damn moet wel heel wat gebeuren voordat ik 350 betaal voor 16m^2 belachelijk
pi_82967361
Bah ik ben het leuke mails sturen via Kamernet echt zat
Weer een afwijzing in mijn mailbox.
En bij SWW word ik steeds 15e/16e bij Uilenstede (tsja, pas in april bedacht dat ik van studie ga switchen..)

Zou ik bij Kamernet gewoon niet moeten vermelden dat ik zeil?
Omdat ik dan heel elitair overkom of zo? (Wat ik dus niet ben, maar goed).
pi_82968133
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:04 schreef cookiedoughh het volgende:
Bah ik ben het leuke mails sturen via Kamernet echt zat
Weer een afwijzing in mijn mailbox.
En bij SWW word ik steeds 15e/16e bij Uilenstede (tsja, pas in april bedacht dat ik van studie ga switchen..)

Zou ik bij Kamernet gewoon niet moeten vermelden dat ik zeil?
Omdat ik dan heel elitair overkom of zo? (Wat ik dus niet ben, maar goed).
Dat zou ik juist laten staan, juist leuk dat je een 'bijzondere' sport doet. en zo elitair is zeilen toch niet? je hebt er zelfs studentenzeilverenigingen
pi_82972649
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:09 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik heb 1 advertentie gelezen over een kamer in Utrecht, 16m² en 350 per maand, wezen kijken en ben het meteen geworden

Geluk? Waarschijnlijk wel
Hebben ze daar een postkantoor/ brievenbus in de buurt?

[ Bericht 0% gewijzigd door vamperotica op 18-06-2010 12:23:43 ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')