Allejezus... daar is zo'n site toch voor...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
En het ergste is dat die gasten gewoon schaamteloos mij een bericht gaan zitten sturen of ik wel even met hun wil daten.... gast... wat denk je zelf????![]()
Precies. TS geeft het ook al in de TT 'uitsluitend kneuzen op relatiesites'. TS is gewoon een van die kneuzenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:02 schreef Tuvai.net het volgende:
Je zult zelf anders wel een draak van een hoofd hebben, dat je je heil moet zoeken bij datingsites.
Ik voldoe natuurlijk aan 2 van de 3 eisenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:04 schreef Jeej het volgende:
Dan ben je hier op het juiste adres. Alle mannen hier kunnen zo 150 kilo bankdrukken, verdienen minstens 2 ton per jaar en zien er uit als fotomodellen
Aan 2 maarquote:Op donderdag 3 december 2009 00:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik voldoe natuurlijk aan 2 van de 3 eisen
plaats eens foto's om je gelijk te bewijzen?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dudes... ok ik ben niet moeders mooiste maar ik ben echt geen draak of gedrocht.
Goddamned
Pics?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dudes... ok ik ben niet moeders mooiste maar ik ben echt geen draak of gedrocht.
Goddamned
* ScudRaket kijkt naar je avatar....quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Daarnaast doen ze ook vaak aan "fitnis"![]()
1 keer IMDB checkenquote:Shawshank Redemption schijnt dus echt de beste film ever te zijn want die is overal favoriet.
Slim om het dan vooral hier te posten.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
ga toch paiq'en
paiq.nl
tof datendoet t zelf ook al tijden.. en hoewel ik niet op zoek ben, is het wel hartstikke gezellig eigenlijk
en veeeeel minder trieste mensen
Ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
Goddamned
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |