quote:Op woensdag 2 december 2009 23:24 schreef gniffie het volgende:
En toen zeiden jullie natuurljik, doe maar is voor![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:22 schreef Ayca het volgende:
Woensdag hebben wij altijd een blokuur Aardrijkskunde, tussen de 2 uren hebben we 5 min. pauze en mogen even wat voor ons zelf doen.
Dus wij gingen met een groepje wat praten, en de 5 min. waren al bijna om.
Leraar: 'meiden, stil nu we gaan weer aan het werk', wij gingen natuurlijk door![]()
Dus hij zegt het nog eens en fluit met zijn vingers, zegt mijn klasgenoot 'oeh dat wil ik ook kunnen, fluiten met mijn vingers'.Zegt de leraar 'ik kan wel meer dingen met mijn vingers hoor'!!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:24 schreef gniffie het volgende:
En toen zeiden jullie natuurljik, doe maar is voor![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:28 schreef DaanA het volgende:
Ik had er zo een die zei: "Hé krullebol!", zei het meisje: "Ik heb helemaal geen krullen!", hij weer: "Nee, niet op je hoofd nee."![]()
![]()
Maar dan is het toch geen krullebol? Tenzij...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:28 schreef DaanA het volgende:
Ik had er zo een die zei: "Hé krullebol!", zei het meisje: "Ik heb helemaal geen krullen!", hij weer: "Nee, niet op je hoofd nee."![]()
![]()
Wat een baas.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
Onze leraar wiskunde zei altijd als meisjes met elkar aan het praten waren:
'Ja ik weet dat je goed met je mond bent, maar bewaar dat voor vanavond.'.
Op die leeftijd nog wel...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:29 schreef Folmer het volgende:
[..]
Maar dan is het toch geen krullebol? Tenzij...
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
Onze leraar wiskunde zei altijd als meisjes met elkar aan het praten waren:
'Ja ik weet dat je goed met je mond bent, maar bewaar dat voor vanavond.'.
Jij bent gewoon kansloos, je wilt perse jouw leraar zwart maken.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
gatver
Nee, de hele klas begon te lachen![]()
sowieso is het een kansloze leraar, hij heeft zijn grapjes in een map staan en die gebruikt hj in alle klassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |