GODMILJAARquote:Op donderdag 3 december 2009 00:14 schreef GlowMouse het volgende:
Haha gefopt ze is juist niet verbroken!
Jezus, kun je die tijd niet besteden aan het plaatsen van een nieuwe header voor FOK Silver? Die tieten ben ik na 29 jaar ook wel eens zat.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:14 schreef GlowMouse het volgende:
Haha gefopt ze is juist niet verbroken!
Manipulatie!quote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Folmer het volgende:
[..]
Ga eens heel snel dit topic redden: Dikke tieten!!
Dat slaat nou nergens op.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jezus, kun je die tijd niet besteden aan het plaatsen van een nieuwe header voor FOK Silver? Die tieten ben ik na 29 jaar ook wel eens zat.
Oh, sorry. Ik was dequote:
Maar ik wil nog steeds wel nieuwe headers voor foksilver natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik was devergeten
ja deze configuratie is echt irritant maar ik durf het niet zomaar om te gooienquote:Op donderdag 3 december 2009 00:23 schreef Tegan het volgende:
Het werkte niet eens op de ander subsites...
Of de gehele achtergrond kleur. Wit is ook maar wit.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:28 schreef Tegan het volgende:
Je moet het een keer doen dat de mods steeds van kleur veranderen.
help me eind maart even herinnerenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:28 schreef Tegan het volgende:
Je moet het een keer doen dat de mods steeds van kleur veranderen.
Mijn achtergrond is #AAAAAA.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Of de gehele achtergrond kleur. Wit is ook maar wit.
Dat duurt nog veel te langquote:Op donderdag 3 december 2009 00:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
help me eind maart even herinneren
Ik heb nog een fles Tia Maria staan die je nu mag opdrinken?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:33 schreef GlowMouse het volgende:
dan moet je het nog een keer vragen als ik teveel gedronken heb
#7f7f7f hierquote:
drink je mee?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles Tia Maria staan die je nu mag opdrinken?
ja en straks ben ik ook ziekquote:Op donderdag 3 december 2009 00:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben ziek. Ik bedoel, ik doe wel alsof als ik mijn kleurtjes krijg
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |