Ik zei alles, niet alleen dat.quote:
Jaquote:
Ik laat jullie nog eventjes in spanning.quote:
HINT HINT?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik laat jullie nog eventjes in spanning.
Het heeft voor een groot deel te maken met de bovenste helft van fora op de index van het forum.quote:
SVP volgende keer bookmark functie gebruiken, die zit er niet voor niks!quote:
Je wordt mod op GC, ONZ en KLB?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het heeft voor een groot deel te maken met de bovenste helft van fora op de index van het forum.
C0nd0rquote:
Ik zei voor een groot deelquote:Op woensdag 2 december 2009 23:14 schreef PiRANiA het volgende:
O EN JUICYHIL JE LIEGT WANT JE ZEGT IN DE TT DAT ALLES GAAT VERANDEREN MAAR DAT IS HELEMAAL NEIT ZO WANT HET GAAT OVER DE HELFT VAN DE PAGINA ZEG JE NET ZELF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nieuwe FOK!TV aflevering? Nieuw subforum? Nieuw belangrijk feedbacktopic?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het heeft voor een groot deel te maken met de bovenste helft van fora op de index van het forum.
Ik noem het liever een voorbereiding.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat staat niet in de TT.
Spanningsmakerij dit
Mijn godquote:Op woensdag 2 december 2009 23:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik noem het liever een voorbereiding.
Brakke X5quote:Op woensdag 2 december 2009 23:13 schreef kebabkever het volgende:
[..]
C0nd0rje leeft nog! Ouwe rukker. Met de X5!
typo caught.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:17 schreef rene90 het volgende:
Goeie actie juicy, ze zullen verstelt staan
Je hebt gelijk, ik zal m'n tvp verwijderen.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
SVP volgende keer bookmark functie gebruiken, die zit er niet voor niks!
zo krijg je de eerste paar pagina's allemaal TVP's, en dat komt de kwaliteit niet ten goede
type changed,quote:Op woensdag 2 december 2009 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
typo caught.
Weet iedereen hier van
Dankjequote:Op woensdag 2 december 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal m'n tvp verwijderen.
quote:
Die surtsj kwam er aan jaquote:Op woensdag 2 december 2009 23:21 schreef PP. het volgende:
Gooien ze de nieuwe-nieuwe-nieuwe-layout online? Of krijgt Fok! eindelijk een fatsoenlijk werkende search functie?
Na de Sint pas.quote:
[/quote]quote:Op woensdag 2 december 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
Misschien wordt die "verkiezingen" link weer geel.
[quote]Op woensdag 2 december 2009 23:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zie die verkiezingen link nu pas, wtf is dat nou weer?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
waarom????quote:Op woensdag 2 december 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
Dat half uurtje opblijven is beter dan de hele nacht wakker liggen van de spanning...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat kansloos.
wil ik opblijven om te zien wat er veranderd.![]()
NOU ZO MAKKELIJK KRIJGEN JULLIE ME NIET!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |