Heb jij geen geld voor een woordenboek?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:58 schreef Lonker het volgende:
gewoon arme mensen die geen geld hebben
Zowiezo op de camping!!!!!!
ahh,, een camping gangerquote:Op woensdag 2 december 2009 22:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb jij geen geld voor een woordenboek?
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Wij gingen met een tent naar Frankrijk op vakantie.
Ha! Na Frankrijk gingen wij dus mooi met de tent naar Salou!quote:
Ik laat ze altijd struikelen over m'n scheerlijnen!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Wij gingen met een tent naar Frankrijk op vakantie. En we hebben niet eens kinderen, maar die konden we daar wel lenen.
Ditquote:Op woensdag 2 december 2009 23:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
Camping.________________________________!
sowieso beter dan een camping maar alsnog een pauper plekquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:08 schreef kebabkever het volgende:
Verkapt mensen die hier zitten te zeiken op andere mensen die naar de camping gaan, maar zelf eigenlijk jaar in jaar uit naar dezelfde camping gaan topique
Tsjechië, Oostenrijk, Zweden, Groot Brittanië en zelfs noord Italië is ook te doen in 1 dag en ook heel buitenlandsquote:Op woensdag 2 december 2009 23:01 schreef BasEnAad het volgende:
Omdat je in Frankrijk het meeste buitenland krijgt voor het aantal kilometers dat nog acceptabel is voor velen.
Toch niet in Europa? Kom je nog steeds Nederlanders tegen.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:43 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind kamperen veel lekkerder dan in een huisje. En een hotel is al helemaal niks.
De vrijheid van een tent is ideaal.
Volgend jaar backpacken
Overal kom je Nederlanders tegen, al ga je naar de verste uithoekquote:Op donderdag 3 december 2009 00:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Toch niet in Europa? Kom je nog steeds Nederlanders tegen.
Hier niet:quote:Op donderdag 3 december 2009 01:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Overal kom je Nederlanders tegen, al ga je naar de verste uithoek
Arme tokkies kiezen een camping in hun eigen gemeentequote:Op donderdag 3 december 2009 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eens met klacht maar nog erger zijn die nog armere tokkies die dan in een stad wonen.
En in de lente elk weekend en elke zomer naar de tokkie camping in Nederland gaan die ook nog eens maar drie kwartier rijden zijn. Dan ben je echt niet goed wijs.
en enorm anders dan Frankrijkquote:Op donderdag 3 december 2009 00:43 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Tsjechië, Oostenrijk, Zweden, Groot Brittanië en zelfs noord Italië is ook te doen in 1 dag en ook heel buitenlands
zal je net zien dat daar een of ander wrak van een VOC schip ligtquote:Op donderdag 3 december 2009 01:20 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Hier niet:
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&ll=32.073266,-41.813965&spn=1.077549,1.755066&z=9
Corsicaquote:Op donderdag 3 december 2009 09:04 schreef Soohr het volgende:
[..]
en enorm anders dan Frankrijk![]()
Ik ga alvast een vakantieplek in Frankrijk zoeken voor deze zomer,
iemand nog tips?
Jij gaat zeker, hoe orgineel, op een zuipvakantie in Spanje?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef Tacobell het volgende:
Terechte klacht,
Mijn ouders gaan elk jaar samen met mijn broertje en zusje naar Frankrijk met de caravan.
Gelukkig ga ik niet meer mee tegenwoordig.
Spanje.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Jij gaat zeker, hoe orgineel, op een zuipvakantie in Spanje?
Poe poe, dat heeft nog nooit iemand eerder gedaan! Wereldreiziger dat je d'r bent!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:49 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Spanje.
Ik ga volgend jaar met een goede vriend naar Miami.![]()
Had ik ergens aangegeven origineel te willen zijn?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Poe poe, dat heeft nog nooit iemand eerder gedaan! Wereldreiziger dat je d'r bent!
Onzin, met een beetje zoeken scoor je makkelijk vliegtickets die goedkoper zijn als met de auto naar zuid-frankrijk met een sleurhut erbij (=veel benzine). En bij veel dingen is het zo dat kinderen gratis of in ieder geval goedkoop zijn, dus dat zal best meevallen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef devlinmr het volgende:
Bovendien is het met kinderen niet te betalen om in het hoogseizoen 3 weken een huisje te huren of 3 weken met het vliegtuig weg te gaan.
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Had ik ergens aangegeven origineel te willen zijn?
Nee.quote:Jaloerse pauper.
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef noutie het volgende:
Lekker bejaarden chickies spotten daar! @ Miami![]()
Je gaat alleen maar naar Miami? Of ga je ook nog verder Florida doen?quote:
Nope... leasebak diesel 2x tanken ben ik met 4 personen in Zuid Frankrijk= 400 euro retour.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Onzin, met een beetje zoeken scoor je makkelijk vliegtickets die goedkoper zijn als met de auto naar zuid-frankrijk met een sleurhut erbij (=veel benzine). En bij veel dingen is het zo dat kinderen gratis of in ieder geval goedkoop zijn, dus dat zal best meevallen.
Waarschijnlijk alleen naar Miami, maar wie weet.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je gaat alleen maar naar Miami? Of ga je ook nog verder Florida doen?
Boring! Na twee dagen heb je het daar echt wel gezien...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:02 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen naar Miami, maar wie weet.
Maar 2 dagen in de auto of 3 uur in het vliegtuig, ik zou het wel weten.. Gemak is ook wat geld waardquote:Op donderdag 3 december 2009 10:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nope... leasebak diesel 2x tanken ben ik met 4 personen in Zuid Frankrijk= 400 euro retour.
Krijg je in het hoogseizoen echt helemaal niks voor.
Dat jaquote:Op donderdag 3 december 2009 10:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Boring! Na twee dagen heb je het daar echt wel gezien...
Leuk! Veel plezierquote:Op donderdag 3 december 2009 09:49 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Spanje.
Ik ga volgend jaar met een goede vriend naar Miami.![]()
net terug uit de Filipijnen.. gemak is idd geld waard ;-)quote:Op donderdag 3 december 2009 10:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar 2 dagen in de auto of 3 uur in het vliegtuig, ik zou het wel weten.. Gemak is ook wat geld waard
Is ook niet alles. 98% luchtvochtigheid en 1 lange rij van Taco Bell, McDonalds, KFC, Wendy's etc.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:04 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat jaBuiten het toeristische gebied is het allemaal best verpauperd. Ga de everglades en de Florida keys bekijken
En halverwege de Keys stoppen bij Anne's Beachquote:Op donderdag 3 december 2009 10:04 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat jaBuiten het toeristische gebied is het allemaal best verpauperd. Ga de everglades en de Florida keys bekijken
Ik vind het overal in de VS waar ik tot nu toe geweest ben vreselijk vochtig eigenlijk (voornamelijk oostkust), New York en D.C. zijn ook vreselijk benauwd in de zomer, maar de Everglades zullen idd nog wel erger wezen, ben daar niet geweest in de zomer.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is ook niet alles. 98% luchtvochtigheid en 1 lange rij van Taco Bell, McDonalds, KFC, Wendy's etc.
Je hebt zelf ook geen geld kutpuber!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:58 schreef Lonker het volgende:
gewoon arme mensen die geen geld hebben
Zowiezo op de camping!!!!!!
En dan ben je op je bestemming met het vliegtuig, moet je een auto huren tegen veel geld. Wij zijn namelijk niet het type dat de hele dag op de camping blijft hangen. Sterker nog, vaak rij ik meer km rond de camping dan aan heen en terugreis.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar 2 dagen in de auto of 3 uur in het vliegtuig, ik zou het wel weten.. Gemak is ook wat geld waard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |