Mn hond heet Jobquote:Op woensdag 2 december 2009 22:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet onsympathiek, maar ik had stiekem het liefst Job willen heten.
WAT TOEVALLIG, HET HONDJE VAN MIJN VRIENDINNETJE OOK!quote:
NO FUCKING WAY.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WAT TOEVALLIG, HET HONDJE VAN MIJN VRIENDINNETJE OOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hittespitter.
Weet ik, hadden we al een keer besproken, ik zei dat Simba Jop moest heten, en toen zei jij dat je hond Job heette.quote:
Gooi nou eens al die kutpm's wegquote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Allure_ het volgende:
Wie maakt er even een davy vs. Job poll en anaal ja of nee poll?
Nee, ik niet.
Moet dat?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weet ik, hadden we al een keer besproken, ik zei dat Simba Jop moest heten, en toen zei jij dat je hond Job heette.
Jij onthoudt ook niets.
Ja fucking hell, ik krijg iedere dag zoveel PM's, ik blijf wissen. Wacht, babyquote:Op woensdag 2 december 2009 22:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gooi nou eens al die kutpm's weg.
OP.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Allure_ het volgende:
Wie maakt er even een davy vs. Job poll en anaal ja of nee poll?
Nee, ik niet.
Ik zeg niks meer, en jij ook nietquote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Triggershot het volgende:
Topic over anaal, griekjeee en allure, moet je toch in gepost hebben
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijheid_van_meningsuitingquote:Op woensdag 2 december 2009 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer, en jij ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |