Wat dacht je van gewoon op bed leggen? Alsof het verschil maaktquote:Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja je moet toch wat, als je geen droger hebt?!?!
Bron?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef J.Herrer het volgende:
In veel andere landen is het heel normaal
Nee jij dan met je mooie kaars op die stumperfoto van je, beetje interessant proberen te kijken terwijl je eruit ziet als een gerevalideerde harlequin-baby.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef DaanA het volgende:
Wat een homo dat je daarop let.![]()
Heb niks tegen homo's hoor.Maar TS is het wel.
![]()
Hoe zie ik er uit?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:00 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee jij dan met je mooie kaars op die stumperfoto van je, beetje interessant proberen te kijken terwijl je eruit ziet als een gerevalideerde harlequin-baby.
Het is domme teef, dat krijg je nu als je in een achterbuurt woont.quote:
Ja, ik heb ook een fobo.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef GinoPietermaai. het volgende:
[..]
Hoi Griekjeee, alles chill?.
Jij bent lelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is domme teef, dat krijg je nu als je in een achterbuurt woont.
Boo fucking ho.quote:
Waarom acht je dat het nodig is om mij te vermelden dat ik de beschikking heb om een kijkje te nemen in jouw fobo?quote:
Gast je hebt het wel tegen Griekjeee hè, jeweetwel een van de mooiste dames van FOK!kend Nederland...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:02 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Jij bent lelijk.
Mooie foto van je lippen, dat is het enige dat niet gruwelijk misvormt is natuurlijk.
Jij wilt mijn aandacht.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef GinoPietermaai. het volgende:
[..]
Waarom acht je dat het nodig is om mij te vermelden dat ik de beschikking heb om een kijkje te nemen in jouw fobo?.
Ze wil dat je een wazige foto van haar lippen bekijkt en er een mooi gezicht bij fantaseerdquote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef GinoPietermaai. het volgende:
[..]
Waarom acht je dat het nodig is om mij te vermelden dat ik de beschikking heb om een kijkje te nemen in jouw fobo?.
Uhuh, sure baby. Praat maar verder tegen het slotje.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:02 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Jij bent lelijk.
Mooie foto van je lippen, dat is het enige dat niet gruwelijk misvormt is natuurlijk.
Heb je ook nog nuttige tips? Ik zat te denken aan zo'n haak net als de badjuffrouw, gewoon eraf halen die shit.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Moet ja maar niet in de ghetto wonen schooier.
http://www.funda.nl/ Succesquote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Heb je ook nog nuttige tips? Ik zat te denken aan zo'n haak net als de badjuffrouw, gewoon eraf halen die shit.
Nee man, haken zijn tegenwoordig uit. Ooglapjes en houten benen zijn inquote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Heb je ook nog nuttige tips? Ik zat te denken aan zo'n haak net als de badjuffrouw, gewoon eraf halen die shit.
Ben je mod dan? Of heb je als een echte nsb-er een mod ingelicht over mijn topic? Om zo toch je zin door te drijven en je het gevoel te geven dat je de situatie onder controle hebt?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uhuh, sure baby. Praat maar verder tegen het slotje.
Nee, reken er nou maar op dat je die vanzelf wel krijgt.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:08 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Ben je mod dan? Of heb je als een echte nsb-er een mod ingelicht over mijn topic? Om zo toch je zin door te drijven en je het gevoel te geven dat je de situatie onder controle hebt?
Of ben je gewoon een verzuurde enge trut?
Hé TS, post eens een foto van je hoofd.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:08 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Ben je mod dan? Of heb je als een echte nsb-er een mod ingelicht over mijn topic? Om zo toch je zin door te drijven en je het gevoel te geven dat je de situatie onder controle hebt?
Of ben je gewoon een verzuurde enge trut?
Doe wat je niet laten kan pauper.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Ik weiger.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, reken er nou maar op dat je die vanzelf wel krijgt.
Je duidelijk nog nooit meer dan die 2 foto's van haar gezien.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:06 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Ze wil dat je een wazige foto van haar lippen bekijkt en er een mooi gezicht bij fantaseerdterwijl ze een dikke trol is
best ziek eigenlijk dat meisje.
En dat, maar goed dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:12 schreef GinoPietermaai. het volgende:
[..]
Je duidelijk nog nooit meer dan die 2 foto's van haar gezien..
Dat zég ik toch niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef GinoPietermaai. het volgende:
[..]
Waarom vindt je dat erg? :-(.
Ook goed hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:15 schreef griekjeee het volgende:
Maar goed je hebt gelijk het is toch een kuttopic en het slot laat nog even op zich wachten, het gaat goed met mij hoor. Met jou?
Jij ook niet, dat komt omdat ze haar ware uiterlijk voor de buitenwereld verschuilt.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:12 schreef GinoPietermaai. het volgende:
[..]
Je duidelijk nog nooit meer dan die 2 foto's van haar gezien..
Griekjeee is gewoon hotquote:Op woensdag 2 december 2009 22:18 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Jij ook niet, dat komt omdat ze haar ware uiterlijk voor de buitenwereld verschuilt.
Iets met privacy en het niet naïef genoeg zijn om al je foto's op Fok! te dumpen zodat een stumper zoals jij erover kan gaan baggeren.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:18 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Jij ook niet, dat komt omdat ze haar ware uiterlijk voor de buitenwereld verschuilt.
Oké we gaan het officieel over mij hebben? Best. Ik heb hier foto's gehad en genoeg mensen hebben mij gezien trolletje. Heb je je pretje gehad?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:18 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee je weigert mij de voldoening waar ik zo naar snak.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké we gaan het officieel over mij hebben? Best. Ik heb hier foto's gehad en genoeg mensen hebben mij gezien trolletje. Heb je je pretje gehad?
Je lakens stinken dan juist man, ik had het een keer gedaan zat er net zo'n harde schijtlucht inquote:Op woensdag 2 december 2009 22:22 schreef Bowlingbal het volgende:
Doe ik ook altijd. Dan ruiken je lakens tenminste lekker. Beter dan zo'n chemische energieverslindende droger.
Niet iedereen wil op de hei wonen om alleen maar hun was buiten te laten drogen.
Sorry, ik wil niet met je neuken.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:22 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee je weigert mij de voldoening waar ik zo naar snak.
Ik heb al een vriendin, don't flatter yourself missy.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sorry, ik wil niet met je neuken.
Zal je vriendin leuk vinden, dat jij foto's van onbekende meisjes op internet vraagt.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:24 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendin, don't flatter yourself missy.
Ik ben toch de baas.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden, dat jij foto's van onbekende meisjes op internet vraagt.
Chemisch?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:22 schreef Bowlingbal het volgende:
Doe ik ook altijd. Dan ruiken je lakens tenminste lekker. Beter dan zo'n chemische energieverslindende droger.
Niet iedereen wil op de hei wonen om alleen maar hun was buiten te laten drogen.
Ik ook hoor ...shirtjes , jurkjes netjes op een hangertje en dan uit het raam .quote:Op woensdag 2 december 2009 22:22 schreef Bowlingbal het volgende:
Trek er 1 van marktplaats af voor ¤50,-quote:Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja je moet toch wat, als je geen droger hebt?!?!
quote:Op woensdag 9 december 2009 00:06 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Trek er 1 van marktplaats af voor ¤50,-Heb ik ook gedaan 2 jaar geleden en hij doet het nog steeds
Dat ding is voor een deel van plastic, toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Chemisch?
Ik weet niet wat voor droger jij gebruikt
Gast, waar haal je het vandaanquote:Op woensdag 2 december 2009 22:00 schreef Seksgod het volgende:
[..]
beetje interessant proberen te kijken terwijl je eruit ziet als een gerevalideerde harlequin-baby.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |