quote:Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind ekte undergroundrappers klachtwaardiger dan wannabees.
Die laatste groep kan je nóg harder uitlachen.
Kom jij eens met echte breda shit danquote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Kempi underground noemen
en wat een bagger luister je man. alleen maar bijlmerneger rappers.
DHC en Skiezo zijn mocro's uit de bergen, jeweetzelluf.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Kempi underground noemen
en wat een bagger luister je man. alleen maar bijlmerneger rappers.
rot op man dat zijn allemaal kutmocro's en labiele afrikanen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom jij eens met echte breda shit dan
genoeg goede nederhoppers.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef Sobraine het volgende:
Vind dit wel klachtwaardig, maar vind dan ook dat je mag klagen over Kempi en die lui. Nederlandse rap algeheel is gewoon bagger.
Kijk, nederhop kan best leuk zijn... De flow zit er hier bijvoorbeeld goed in. Alleen de teksten zijn vaak tenenkrommend: prop zoveel mogelijk "slang" in een nummer en bouw er een tekst omheen. Zelfs Xtince doet het beter dat betreft...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
rot op man dat zijn allemaal kutmocro's en labiele afrikanen.
deze is dan nog wel leuk:
Eens, bagger altijd dat nederlandse gerapquote:Op woensdag 2 december 2009 22:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kijk, nederhop kan best leuk zijn... De flow zit er hier bijvoorbeeld goed in. Alleen de teksten zijn vaak tenenkrommend: prop zoveel mogelijk "slang" in een nummer en bouw er een tekst omheen. Zelfs Xtince doet het beter dat betreft...
oude rapgroepen zoals ouderkerk kaffers, west klan, 2 zwaard, osdorp posse, gem quarter etc. waren vaak hele verhalen die omgezet waren in een rap, dat is zwaar vet.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kijk, nederhop kan best leuk zijn... De flow zit er hier bijvoorbeeld goed in. Alleen de teksten zijn vaak tenenkrommend: prop zoveel mogelijk "slang" in een nummer en bouw er een tekst omheen. Zelfs Xtince doet het beter dat betreft...
Noem gelijk ff voorbeelden dan. En kom niet aan met schatje dit schatje dat of iets als schijt aan de overheid.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
genoeg goede nederhoppers.
boven je.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:10 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Noem gelijk ff voorbeelden dan. En kom niet aan met schatje dit schatje dat of iets als schijt aan de overheid.
Ditquote:Op woensdag 2 december 2009 22:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
oude rapgroepen zoals ouderkerk kaffers, west klan, 2 zwaard, osdorp posse, gem quarter etc. waren vaak hele verhalen die omgezet waren in een rap, dat is zwaar vet.
nu is het inderdaad vaak gewoon "rap over iets en zet een refrein hier en daar".
Flow is prima, maar altijd dat "kankerhard". Mijn pik, die word zo tussen 12 en 4 pas hard. Kanker is niet hard maar goed.quote:
ach, wat ik heb gepost is ook meer de 'hardcore' rap, het waren ook een van de eerste rapgroepen. het is wat je leuk vind.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:19 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Flow is prima, maar altijd dat "kankerhard". Mijn pik, die word zo tussen 12 en 4 pas hard. Kanker is niet hard maar goed.
dat vind ik dan weer niks.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef Sobraine het volgende:
Vind Dio nog wel leuk om af en toe te luisteren.
zo possequote:
inderdaad, heel slecht.quote:
Hehe inderdaad, maar je kan er wel goed meepraten, op het podium is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
inderdaad, heel slecht.![]()
maar het tovert elke keer een lach op mijn gezicht.
net zoals casto:
echt een debiel
leuk, kende 't nog nietquote:Op woensdag 2 december 2009 22:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, maar je kan er wel goed meepraten, op het podium is het een ander verhaal.![]()
Rauw als 2 tumoren van beide 1 kilo aan je trommelvliezen.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet het allerbeste, maar het is tenminste rauw.
ja pak gelijk even het radiohitje erbijquote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In dat 'genre' is alléén deze baas.
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In dat 'genre' is alléén deze baas.
Ouderkerk Kaffers WTFquote:Op woensdag 2 december 2009 22:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
oude rapgroepen zoals ouderkerk kaffers, west klan, 2 zwaard, osdorp posse, gem quarter etc. waren vaak hele verhalen die omgezet waren in een rap, dat is zwaar vet.
nu is het inderdaad vaak gewoon "rap over iets en zet een refrein hier en daar".
Nee, ze hebben albums opgenomen zonder tracks eropquote:Op donderdag 3 december 2009 07:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ouderkerk Kaffers WTF.!!!
Ken ze niet. Is daar materiaal van?.!!!
Hahahhahahhahaa!!1!!1!1!!2!!1quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee, ze hebben albums opgenomen zonder tracks erop
netjes man.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben verdoemt om op deze aarde te blijven leven, wetend dat er niets nieuws op valt te beleven, van geweld tot ziektes van ruzies tot oorlogen; kijk naar het nieuws, het is helemaal niet gelogen.
![]()
![]()
![]()
Aantal FOK!kers hebben me horen rappen.quote:
waarom ik niet?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Aantal FOK!kers hebben me horen rappen.
Ik hou FOK! en mijn muziekdingen gescheiden. Om reputatieschade voor mijn band te voorkomen.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hou FOK! en mijn band liever gescheiden. Om reputatieschade voor mijn band te voorkomen.![]()
Ik zou nog een keer een KLB-track maken, misschien maar eens doen.
Paarden.quote:
Welke scenenaam hanteer je?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Paarden.
Neuh... over het leven.![]()
Geloof, muziek, politiek... over dingen basically.
Heb er niet echt één. Ik zit in een band, dus is het ook niet echt nodig.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke scenenaam hanteer je?
mietje.quote:
OK.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef koningdavid het volgende:
Zeg ik niet. Ik had er ook niet over moeten beginnen eigenlijk.
Wil FOK! en band gescheiden houden.
Nee... zo groot zijn we (nog) niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK.
Maar ben je wel eens op een nationale zender geweest dan?
die komt nog weleens op tv.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Paarden.
Neuh... over het leven.![]()
Geloof,
Scherp.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
die komt nog weleens op tv.
Biels liegt een beetje nu.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Biels het volgende:
Ik kan hier bevestigen dat koningdavid niet zo goed kan rappen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb voor liefhebbers je gevoelige track over meisjes klaarliggen.
Klopt, ik zing het refrein.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Baby Girl
Die is samen met een andere FOK!ker gemaakt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Neucqsecks het volgende:
Ik ken vele undergrondrappers die wel de eckte eckte leveren zoals Kempi
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:19 schreef Enchanter het volgende:
Ik als rock/metal liefhebber (Nee ik was me gewoon en heb kort haar), vind deze wel tof (jeugdsentiment)
bij leugens stop ik gewoonlijk met lezen, hier dus ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:19 schreef Enchanter het volgende:
Ik als rock/metal liefhebber (Nee ik was me gewoon en heb kort haar
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bij leugens stop ik gewoonlijk met lezen, hier dus ook.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Okay , ik rol met lowlands altijd door de modder , heb dreads , woon in een gekraakt pand en stem op de SP
quote:
♪ "Baby Girl.... kom online!quote:
ik wist niet dat de stropstrikkers zulke rap maaktenquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:02 schreef AryaMehr het volgende:
De enige echte undergroundrappers in Nederland zijn de Stropstrikkers:
Dit is die echte duistere shit.
Link naar video?quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
♪ "Baby Girl.... kom online!
Je bent mijn chickie voor altijd
ik wil je nooit meer kwijt mijn dushi
Baby Girl, stuur een sms
Je bent mijn chickie voor altijd!
En ik wil je nooit meer kwijt..." ♪
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |