quote:
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
Nee, een vrouw die met een fopneger aan komt zetten om dit duidelijk te maken
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef JuiceJuice het volgende:
Is volgens mij verleden jaar al uitgezonden?
Onschuldige bezigheid.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef IJsblock het volgende:
Op zich vind ik zijn hobby meevallen, ik heb thuis 15 vitrinekasten die uitpuilen met 1165 Ferrari schaalmodellen.
Ik heb een vrouw en huisdier, en als ze me vraagt om mee te gaan naar de stad ga ik rustig mee, ik hoef niet perse naar de modelbouwzaak om te kijken of er nog wat nieuws is uitgekomen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef mgerben het volgende:
[..]
Onschuldige bezigheid.
Heb je ook een gezin en stel je je hobby boven je gezin? Deze gast is echt van de wilde spinnen besnuffeld.
Van schoonmaken misschien?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef Seksgod het volgende:
Alsof vrouwen verstand hebben van dingen
Da's discriminatie natuurlijk!!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:01 schreef Doler12 het volgende:
Al die mijn man is..... programma's.Kunnen ze niet wat voor de vrouwen maken? Bijvoorbeeld mijn vrouw kan niet neuken! Met in de hoofdrol Kim Holland die ze even gaat leren hoe je een man moet plezieren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |