quote:
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
Nee, een vrouw die met een fopneger aan komt zetten om dit duidelijk te maken
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef JuiceJuice het volgende:
Is volgens mij verleden jaar al uitgezonden?
Onschuldige bezigheid.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef IJsblock het volgende:
Op zich vind ik zijn hobby meevallen, ik heb thuis 15 vitrinekasten die uitpuilen met 1165 Ferrari schaalmodellen.
Ik heb een vrouw en huisdier, en als ze me vraagt om mee te gaan naar de stad ga ik rustig mee, ik hoef niet perse naar de modelbouwzaak om te kijken of er nog wat nieuws is uitgekomen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef mgerben het volgende:
[..]
Onschuldige bezigheid.
Heb je ook een gezin en stel je je hobby boven je gezin? Deze gast is echt van de wilde spinnen besnuffeld.
Van schoonmaken misschien?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef Seksgod het volgende:
Alsof vrouwen verstand hebben van dingen
Da's discriminatie natuurlijk!!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:01 schreef Doler12 het volgende:
Al die mijn man is..... programma's.Kunnen ze niet wat voor de vrouwen maken? Bijvoorbeeld mijn vrouw kan niet neuken! Met in de hoofdrol Kim Holland die ze even gaat leren hoe je een man moet plezieren
Grootpraat sucker en dat weet je zelf ook. Denk dat je vrouw/vriendin de baas is. Held op internetquote:Op donderdag 3 december 2009 01:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag het ja. Die neger is fucking erg en te overdreven blij. En die vrouw zeurde wel erg en moest er een tv programma bijhalen ipv het gewoon uit te praten. Ik had haar in de hoek geslagen als de camera's weg waren. Of juist als ze er nog bij waren, om een statement te maken voor alle vrouwen in Nederland.
Die zwarte piet zat anders constant aan die vrouw, echt aldoorquote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die zwarte piet zat anders constant aan die vrouw, echt aldoor
Kankerlul!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Help! Mijn man is Ajax/Feijenoord-supporter en reist elke keer naar Amsterdam/Rotterdam om even lekker te provoceren
Nope. Net nog gekeken. Alles hangt er nog.quote:
Als de vrouw met haar hobby bezig is heb je in iedergeval geen gezeik aan je hoofdquote:Op donderdag 3 december 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof vrouwen niet hobby's kunnen hebben die je als man zijnde irriteren.
Vorige week niet gezien zeker?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
Dat is toch dat programma met
John -ik-wil-overduidelijk-laten-zien-dat-ik-dagelijks-de-sportschool-bezoek Williams ?
Pasgeleden een kerel die salamanders spaarde
Maar goed. Waarom alleen mannen ?
Alsof vrouwen niet hobby's kunnen hebben die je als man zijnde irriteren.
Huh hoe dat dan ?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Vorige week niet gezien zeker?
John deed het voorkomen alsof hij nog nooit een sportschool gezien had
dat vond ik wel een terechte klacht van die vrouw, mijn god zeg...quote:Op donderdag 3 december 2009 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
Laatste die ik gezien heb ik bij die fietsenverzamelaar
WTF. Serieusquote:Op donderdag 3 december 2009 13:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat was met die bodybuilder die graag zijn huis ontvluchtte om te gaan sporten, gaat JW eens rondkijken op de sportschool en doet alsof hij er niks van snapt dat mensen graag met hun lichaam bezig zijn op die machines
Gaat nog even zitten en probeert het alsof hij op de maan is zo nieuw was het, acteren kan hij sinds Blauw Blauw nog altijd niet
Het is een vrije geest.quote:
Heldquote:Op donderdag 3 december 2009 13:41 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Het is een vrije geest.
Laat 'm lekker.
Weet je waar ts over mag klagen?
Manipulatieve draconische kutwijven die hun vent te kakken zetten op nationale televisie omdat ze totale controle willen over zijn doen en laten maar het niet redden met ouderwetsch bitchen.
Er was een vent bij dat andere walgelijke programma "help mijn man is klusser" die finaal uit zijn stekker ging.
Hij liet zijn vriendin on camera weten wat een ondankbare verraderlijke hoer ze was door hem ten aanzien van Nederland te verwijten niet goed voor haar te zorgen.
Vervolgens kon ze gelijk haar koffers pakken en opsodemieteren.
Wat een heldenstunt.
exactly.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:03 schreef exile79 het volgende:
Als je de problemen in je relatie via een tv programma op wilt lossen....
Zeg me alsjeblieft dat je hier een youtube linkje van hebt ofzoquote:Op donderdag 3 december 2009 13:41 schreef Rafelbaard het volgende:
Er was een vent bij dat andere walgelijke programma "help mijn man is klusser" die finaal uit zijn stekker ging.
Hij liet zijn vriendin on camera weten wat een ondankbare verraderlijke hoer ze was door hem ten aanzien van Nederland te verwijten niet goed voor haar te zorgen.
Wat een heldenstunt.
En terecht.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:41 schreef Rafelbaard het volgende:
Kan het helaas niet vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je hier een youtube linkje van hebt ofzo
Precies.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En terecht.
Ik heb me hierzelf ook al vaker over verbaasd. Zoiets los je samen op, niet met een fitnessneger erbij die het nog even extra sappig maakt voor de kijkcijfers.
Als je toch zo met een camera geconfronteerd wordt, dan kun je me niet wijsmaken dat een relatie nog ooit goed komt. Ik voelde me echt bescheten wanneer mijn vriendin/vrouw zoiets zou doen.
Maar goed. Uiteraard zijn wel vele van zulke gevallen in en intriest. Als ik die vrouw was geweest, was ik zelf al vertrokken. Schijnbaar kennen veel mensen geen schaamte wat betreft het bespreken van persoonlijke problemen voor de camera.
ps. is daar een link van/?
Dat is cool!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef IJsblock het volgende:
Op zich vind ik zijn hobby meevallen, ik heb thuis 15 vitrinekasten die uitpuilen met 1165 Ferrari schaalmodellen.
Was het deze aflevering?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Kan het helaas niet vinden.![]()
Is ook alweer een tijd geleden dat ik het gezien heb maar het was zo'n briljante onverwachtse wending in dat programma dat het me goed bijgebleven is.
Saillant detail was dat zijn vriendin nooit in zijn bijzijn een woord had gerept over haar bezwaren en die cameraploeg met bijbehorende beschuldigingen een totale verrassing waren.
Verbaast me dat ze het nog uitgezonden hebben maarja, sensatie is sensatie.
en nu de bewuste uitzending nogquote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Was het deze aflevering?
http://www.mediacourant.nl/?p=4951
Zo ja, dan doet Simon hier zijn verhaal:
http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/16859/3
(scroll door naar simonLB).
100% eens, eigenlijk zijn dit soort programma's juist vrouwonvriendelijk. 'De man' wordt weliswaar een lesje geleerd, maar ten eerste door een andere man en omdat z'n vrouw het kennelijk niet aankan en dus overkomt als een jammerend hulpeloos schepseltjequote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
denk dat die vrouwen zelf het progr in het leven hebben geroepen. Dus dat vrouwonvriendelijke doen ze zichzelf dan aanquote:Op donderdag 3 december 2009 14:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
100% eens, eigenlijk zijn dit soort programma's juist vrouwonvriendelijk. 'De man' wordt weliswaar een lesje geleerd, maar ten eerste door een andere man en omdat z'n vrouw het kennelijk niet aankan en dus overkomt als een jammerend hulpeloos schepseltje![]()
Het moest de aflevering van 21 februari zijn:quote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nu de bewuste uitzending nog
28 feb dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het moest de aflevering van 21 februari zijn:
http://www.rtl.nl/compone(...)sser/index_video.xml
Help, zou al genoeg moeten zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |