Ja, dan wordt het zo'n discussie over de verschillen tussen DWDD en dat ene andere tv programma.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef 9611Niels het volgende:
Wat vind je dan wel goede TV-programma's? Lucht je hart.
Jan Mulder zat ook bij dat "interview" van Hans Kazan, en die bracht de algehele zuurgraad ook aanzienlijk omhoogquote:Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is vervelend ja. Drammerig, laat mensen niet uitpraten en laat nooit wat van zichzelf zien. Hij kan alleen erg snel voorlezen van de autocue..
Maar Jan Mulder is echt walgelijk, bekrompen zakkenvuller, zure zeikstraal.
Bij een ontspoorde trein stromen vaak ook grote drommen nieuwsgierigen samen, om zich te vergapen aan het wrak.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef Sobraine het volgende:
Jij bent nu één van de 1.5 miljoen. Zo komt van nieuwkerk aan zijn kijkers, mensen die wel even nieuwsgierig zijn.
Matthijs is goed in wat hij doet, dat staat als een paal boven water, maar iets rustiger mag best. Ik ben altijd blij als Martin Simek aan tafel zit, of Marc Marie, want die weten hem verdomme WEL in een versnelling lager te krijgen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is vervelend ja. Drammerig, laat mensen niet uitpraten en laat nooit wat van zichzelf zien. Hij kan alleen erg snel voorlezen van de autocue..
Maar Jan Mulder is echt walgelijk, bekrompen zakkenvuller, zure zeikstraal.
Blijkbaar doet hij het goed ja. Al had ik het liever ook wat langzamer en vooral wat meer tijd voor de gasten, het blijft zo ontzettend oppervlakkig.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Matthijs is goed in wat hij doet, dat staat als een paal boven water, maar iets rustiger mag best. Ik ben altijd blij als Martin Simek aan tafel zit, of Marc Marie, want die weten hem verdomme WEL in een versnelling lager te krijgen.
De functie die Jan vervult vind ik ook niet zo erg. Maar hij is zo ontzettend hypocriet en onredelijk en krijgt daarvoor alle ruimte, ik erger me gewoon aan hem.quote:Jan Mulder vind ik JUIST door die ongegeneerde galspuwerij een verademing: het kan hem geen REET schelen wat iemand van hem denkt.
Whehe, erg leukquote:Op woensdag 2 december 2009 21:56 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Bij een ontspoorde trein stromen vaak ook grote drommen nieuwsgierigen samen, om zich te vergapen aan het wrak.
Dat liet hij toch zien, later met die twee klontjes? Het zal hetzelfde principe zijn met de vier, al dacht ik ook even dat hij misschien een vijfde klontje achter de hand hield.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe ging die truc met die 4 suikerklontjes nou?
Die zender die jij zoekt bestaat al en heet Het Gesprek. Daar kijk je zeker ook regelmatig naar? Zo niet ben je zelf gewoon hypocrietquote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Blijkbaar doet hij het goed ja. Al had ik het liever ook wat langzamer en vooral wat meer tijd voor de gasten, het blijft zo ontzettend oppervlakkig.
[..]
De functie die Jan vervult vind ik ook niet zo erg. Maar hij is zo ontzettend hypocriet en onredelijk en krijgt daarvoor alle ruimte, ik erger me gewoon aan hem.
Ja ik kijk dat wel eensquote:Op woensdag 2 december 2009 22:10 schreef Choad het volgende:
[..]
Die zender die jij zoekt bestaat al en heet Het Gesprek. Daar kijk je zeker ook regelmatig naar? Zo niet ben je zelf gewoon hypocriet
Nou dan ben jij wel goed bezigquote:Op woensdag 2 december 2009 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ik kijk dat wel eensAls het onderwerp me aanstaat!
Van Nieuwkerk is een fantastische presentator, en hij verdient meer in 1 jaar dan menig Fok!ker in zijn leven zal verdienenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef doppelgänger het volgende:
Ik kijk het amper nog, maar zat zonet toch weer ff De Wereld Draait Door te kijken.. nu weet ik weer waarom ik het vermijd als de pest..
Hans Kazan was er, en Matthijs van Nieuwkerk dramde maar door of ie niet zomaar even één van z'n masterlijke goocheltrucs wil uitleggen. Deed ie natuurlijk niet. Dus Matthijs echt zeuren als een klein kind die z'n zin niet krijgt.
Van Nieuwkerk is een naar, egocentrisch mannetje en hij luistert domweg niet naar zijn gasten. Hij laat ze nooit een zin afmaken zonder er zelf doorheen te blčren. En dan ook nog eens dezelfde mensen erbij, zo'n dwijl van een Giel Beelen of zo'n karikatuur als Jan Mulder. Gadverdamme!
En dat trekt dagelijks 1,5 miljoen!? Mijn god, wat een kneuzenkermis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |