abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2009 @ 21:37:50 #1
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_75227786
Ik kijk het amper nog, maar zat zonet toch weer ff De Wereld Draait Door te kijken.. nu weet ik weer waarom ik het vermijd als de pest..

Hans Kazan was er, en Matthijs van Nieuwkerk dramde maar door of ie niet zomaar even één van z'n masterlijke goocheltrucs wil uitleggen. Deed ie natuurlijk niet. Dus Matthijs echt zeuren als een klein kind die z'n zin niet krijgt.

Van Nieuwkerk is een naar, egocentrisch mannetje en hij luistert domweg niet naar zijn gasten. Hij laat ze nooit een zin afmaken zonder er zelf doorheen te blčren. En dan ook nog eens dezelfde mensen erbij, zo'n dwijl van een Giel Beelen of zo'n karikatuur als Jan Mulder. Gadverdamme!

En dat trekt dagelijks 1,5 miljoen!? Mijn god, wat een kneuzenkermis.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_75227828
daarom kijk ik ook bijna geen tv.
pi_75227838
Wat vind je dan wel goede TV-programma's? Lucht je hart.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_75227873
Eensch. Terechte klacht.

Ik zou verder nog even willen benadrukken dat van Nieuwkerk een arrogante kwal is.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_75227990
Hoe ging die truc met die 4 suikerklontjes nou?
gr gr
pi_75228017
Ik word geil van je UI!!!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  woensdag 2 december 2009 @ 21:44:52 #7
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_75228070
Ja die Matthijs met dat domme haar, 'k vind 't maar niks. Dat ziet er toch niet uit?
Geen idee waarom dat programma zo'n succes is. Die interviews stellen nou ook niet heel veel voor.
How can I make this topic about me?
pi_75228100
Best een leuk programma altijd.
  woensdag 2 december 2009 @ 21:45:55 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_75228117
Matthijs van Nieuwkerk is vervelend ja. Drammerig, laat mensen niet uitpraten en laat nooit wat van zichzelf zien. Hij kan alleen erg snel voorlezen van de autocue..

Maar Jan Mulder is echt walgelijk, bekrompen zakkenvuller, zure zeikstraal.
  woensdag 2 december 2009 @ 21:49:56 #10
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_75228312
Van Nieuwkerk mag zijn gasten wel wat vaker hun zin laten afmaken inderdaad. Van de andere kant, het houdt wel de vaart erin.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_75228370
Jij bent nu één van de 1.5 miljoen. Zo komt van nieuwkerk aan zijn kijkers, mensen die wel even nieuwsgierig zijn.
  woensdag 2 december 2009 @ 21:51:57 #12
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_75228405
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef 9611Niels het volgende:
Wat vind je dan wel goede TV-programma's? Lucht je hart.
Ja, dan wordt het zo'n discussie over de verschillen tussen DWDD en dat ene andere tv programma.
(maar okee; Binnenhof van Jaīr, Keuringsdienst van Waarde, Wipeout dat soort dingen vinkwelleuk)
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is vervelend ja. Drammerig, laat mensen niet uitpraten en laat nooit wat van zichzelf zien. Hij kan alleen erg snel voorlezen van de autocue..

Jan Mulder zat ook bij dat "interview" van Hans Kazan, en die bracht de algehele zuurgraad ook aanzienlijk omhoog wat een enorme zeiksnor, kan echt geen greintje plezier van af..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  woensdag 2 december 2009 @ 21:56:07 #13
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_75228587
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef Sobraine het volgende:
Jij bent nu één van de 1.5 miljoen. Zo komt van nieuwkerk aan zijn kijkers, mensen die wel even nieuwsgierig zijn.
Bij een ontspoorde trein stromen vaak ook grote drommen nieuwsgierigen samen, om zich te vergapen aan het wrak.
  woensdag 2 december 2009 @ 21:59:16 #14
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_75228750
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef BasEnAad het volgende:

Matthijs is goed in wat hij doet, dat staat als een paal boven water, maar iets rustiger mag best. Ik ben altijd blij als Martin Simek aan tafel zit, of Marc Marie, want die weten hem verdomme WEL in een versnelling lager te krijgen.

Jan Mulder vind ik JUIST door die ongegeneerde galspuwerij een verademing: het kan hem geen REET schelen wat iemand van hem denkt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_75228867
Jan Mulder is een gruwelijke eindbaas

Net als Hans Kazan trouwens, als je het niets vindt ga dan lekker iets anders kijken
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  woensdag 2 december 2009 @ 22:04:39 #16
136343 BasEnAad
pi_75228996
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Matthijs is goed in wat hij doet, dat staat als een paal boven water, maar iets rustiger mag best. Ik ben altijd blij als Martin Simek aan tafel zit, of Marc Marie, want die weten hem verdomme WEL in een versnelling lager te krijgen.
Blijkbaar doet hij het goed ja. Al had ik het liever ook wat langzamer en vooral wat meer tijd voor de gasten, het blijft zo ontzettend oppervlakkig.
quote:
Jan Mulder vind ik JUIST door die ongegeneerde galspuwerij een verademing: het kan hem geen REET schelen wat iemand van hem denkt.
De functie die Jan vervult vind ik ook niet zo erg. Maar hij is zo ontzettend hypocriet en onredelijk en krijgt daarvoor alle ruimte, ik erger me gewoon aan hem.
pi_75229095
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:56 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Bij een ontspoorde trein stromen vaak ook grote drommen nieuwsgierigen samen, om zich te vergapen aan het wrak.
Whehe, erg leuk
  woensdag 2 december 2009 @ 22:07:12 #18
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75229103
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe ging die truc met die 4 suikerklontjes nou?
Dat liet hij toch zien, later met die twee klontjes? Het zal hetzelfde principe zijn met de vier, al dacht ik ook even dat hij misschien een vijfde klontje achter de hand hield.

En ik vind het ook een tof programma. De arrogantie van Van Nieuwkerk kan ik tegenwoordig veel beter hebben.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 2 december 2009 @ 22:08:40 #19
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75229172
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik word geil van je UI!!!
pi_75229264
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Blijkbaar doet hij het goed ja. Al had ik het liever ook wat langzamer en vooral wat meer tijd voor de gasten, het blijft zo ontzettend oppervlakkig.
[..]

De functie die Jan vervult vind ik ook niet zo erg. Maar hij is zo ontzettend hypocriet en onredelijk en krijgt daarvoor alle ruimte, ik erger me gewoon aan hem.
Die zender die jij zoekt bestaat al en heet Het Gesprek. Daar kijk je zeker ook regelmatig naar? Zo niet ben je zelf gewoon hypocriet
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  woensdag 2 december 2009 @ 22:16:22 #21
136343 BasEnAad
pi_75229488
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:10 schreef Choad het volgende:

[..]

Die zender die jij zoekt bestaat al en heet Het Gesprek. Daar kijk je zeker ook regelmatig naar? Zo niet ben je zelf gewoon hypocriet
Ja ik kijk dat wel eens Als het onderwerp me aanstaat!
pi_75235971
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:16 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ja ik kijk dat wel eens Als het onderwerp me aanstaat!
Nou dan ben jij wel goed bezig
pi_75236021
die tafelgasten krijgen trouwens 1000 euro per aflevering
pi_75236026
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef doppelgänger het volgende:
Ik kijk het amper nog, maar zat zonet toch weer ff De Wereld Draait Door te kijken.. nu weet ik weer waarom ik het vermijd als de pest..

Hans Kazan was er, en Matthijs van Nieuwkerk dramde maar door of ie niet zomaar even één van z'n masterlijke goocheltrucs wil uitleggen. Deed ie natuurlijk niet. Dus Matthijs echt zeuren als een klein kind die z'n zin niet krijgt.

Van Nieuwkerk is een naar, egocentrisch mannetje en hij luistert domweg niet naar zijn gasten. Hij laat ze nooit een zin afmaken zonder er zelf doorheen te blčren. En dan ook nog eens dezelfde mensen erbij, zo'n dwijl van een Giel Beelen of zo'n karikatuur als Jan Mulder. Gadverdamme!

En dat trekt dagelijks 1,5 miljoen!? Mijn god, wat een kneuzenkermis.
Van Nieuwkerk is een fantastische presentator, en hij verdient meer in 1 jaar dan menig Fok!ker in zijn leven zal verdienen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_75236035
Die presentator moet idd zo snel mogelijk van de TV af. Vind zichzel veel te geweldig en bakt er in feite niets van met zijn kop naar beneden en ogen omhoog in de camera kijkend.
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')