Klopt, en als het niet zo goed gaat kan je rondkijken (ga je overigens onbewust doen) en ben je weer "in business" of je denkt, "verdomme hey! Ondanks dat het kut is, wil ik niet dat het kapot gaat!" en ga je er keihard aan werken om je relatie weer goed te krijgen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je relatie goed is kijk je niet om je heen... ik niet iig... Pas wanneer het niet meer goed gaat ga je kijken of er niks beters is
Ja!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef Inu het volgende:
Je moet gewoon altijd het beste maken van wat je hebt en als je van iemand houdt is dat altijd waard om te vechten
Het is natuurlijk Pluk van de Petteflet.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:32 schreef bleiblei het volgende:
Wie herkent het boek!!
[ afbeelding ]
Het is geen auto die je inruilt voor een beter exemplaar.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef r8ality het volgende:
Theorie: er zijn een heel aantal eigenschappen waarom je iemand als een eventuele partner zou kunnen zien. In werkelijkheid zijn dat er heel veel, maar ik vereenvoudig het ff naar 10 ofzo. Niet al die eigenschappen zijn perse nodig, het maakt die persoon meer of minder interessant. Je zou dus kunnen stellen dat er bijvoorbeeld 7 eigenschappen waarna jij denkt van, nou, daar gaan we voorlopig even voor. Geen probleem, kan prima lopen.
Totdat je 8-partner ontmoet. Op dat moment heeft dat persoon dus alles wat de vorige persoon heeft, maar nog iets meer. Daar kun je naar mijn mening niet omheen. Dat gaat nu eenmaal fout, onherroepelijk.
Tot zover mijn simplistische voorstelling.
Ken jij mensen die van een auto met stuurbekrachtiging terug gaan naar een auto zonder?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is geen auto die je inruilt voor een beter exemplaar.
Dat is idd. redelijk simplistischquote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef r8ality het volgende:
Theorie: er zijn een heel aantal eigenschappen waarom je iemand als een eventuele partner zou kunnen zien. In werkelijkheid zijn dat er heel veel, maar ik vereenvoudig het ff naar 10 ofzo. Niet al die eigenschappen zijn perse nodig, het maakt die persoon meer of minder interessant. Je zou dus kunnen stellen dat er bijvoorbeeld 7 eigenschappen waarna jij denkt van, nou, daar gaan we voorlopig even voor. Geen probleem, kan prima lopen.
Totdat je 8-partner ontmoet. Op dat moment heeft dat persoon dus alles wat de vorige persoon heeft, maar nog iets meer. Daar kun je naar mijn mening niet omheen. Dat gaat nu eenmaal fout, onherroepelijk.
Tot zover mijn simplistische voorstelling.
Idd. Pluk! Met Krullevaar en Langhorsquote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is natuurlijk Pluk van de Petteflet.
Maar ik wilde eigenlijk zeggen: Intertoys speelgoedboek?
of: Ik zie helemaal geen boek op het plaatje.
Ik probeer moppie elke keer in een auto te zetten zonder stuurbekrachtging. Is goed voor de tietjes.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ken jij mensen die van een auto met stuurbekrachtiging terug gaan naar een auto zonder?
Nee he.
Voor je het weet? Nu al...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is idd. redelijk simplistisch.
Maar als je denkt dat je zo een onmogelijk uiterlijk en karakter hebt, kan je volgens je theorie maar zo snel mogelijk beginnen met een vriendin want voor je het weet hebben alle vrouwen te veel ervaring en zitten ze al 3 levels verder dan jij.
Ik vond het meer klinken als een computerspel, welk level zit jij? Nou, Marietje was level 1, cynthia level 2, level 3 moet voldoen aan 6 punten van mijn lijstjequote:Op woensdag 2 december 2009 21:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is geen auto die je inruilt voor een beter exemplaar.
Tip, verlaag de prio van het leeftijdspuntje op je lijstquote:
Vrouwen moeten eens ophouden met die bullebakken leuk te vinden...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tip, verlaag de prio van het leeftijdspuntje op je lijst.
Meisjes van 14 hebben nog niet zoveel ervaring.
En zijn lekker strak!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tip, verlaag de prio van het leeftijdspuntje op je lijst.
Meisjes van 14 hebben nog niet zoveel ervaring.
Dat is natuurlijk onzin. Op ieder potje past een deksel. Je moet je wensen wel een beetje aanpassen door eens goed naar jezelf te kijken.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vrouwen moeten eens ophouden met die bullebakken leuk te vinden...
Duitse meisje toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef bleiblei het volgende:
Issie al bij 3 vingers ja.
Op wie heeft ie dat gehaald dan.
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan passen er geen 3 vingers in/inkoppertje
Nah, weet ik niet hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Op ieder potje past een deksel. Je moet je wensen wel een beetje aanpassen door eens goed naar jezelf te kijken.
Ik denk dat die vrouwen er wel zijn. Die op zoek zijn naar een naieve kerel, bullenbak of een brave man.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet hoor.
Ik heb niet het gevoel dat er veel vrouwen zitten te wachten op een lieve naieve kerel.
Bullebak is ook weer wat extreem, maar zo braaf dat je alles doet... Dan ben je niet snel een "blijvertje".
Wel snel "een goeie vriend" of "het voelt alsof je mijn broertje bent".
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef Inu het volgende:
Ik denk niet dat vrouwen specifiek op zoek zijn naar zo'n man, ze vallen erop of niet...
Nee, ex-buurmeisjequote:
Eigen ervaring?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan passen er geen 3 vingers in/inkoppertje
Ik kan me niet voorstellen dat ik op mn 14e 3 vingers in mn poes heb geprobeerd te duwen neequote:
Was jij er niet bij dan omdat jij het jezelf niet kunt voorstellen?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik op mn 14e 3 vingers in mn poes heb geprobeerd te duwen neeen ook niet iemand anders
Ieder meisje heeft tijdens haar 14e levensjaar een out-of-body-experiencequote:Op woensdag 2 december 2009 22:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was jij er niet bij dan omdat jij het jezelf niet kunt voorstellen?
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ieder meisje heeft tijdens haar 14e levensjaar een out-of-body-experience
Een wat?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ieder meisje heeft tijdens haar 14e levensjaar een out-of-body-experience
Dan ontstijgt jouw geest jouw lichaam en dan zie jij jezelf alsof jij een geest bent. Zoietsquote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een wat?
Misschien jullie Nederlanders. Ik weet niet eens wat een out of body is.
Ik heb er net ff op gegoogled en ik heb een out-of-laptop-experience meegemaakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een wat?
Misschien jullie Nederlanders. Ik weet niet eens wat een out of body is.
Dat heb ik ook wel eens. Als ik met mijn laptop in bed lig en dat ik er dan opeens boven 'zweef', erg vreemdquote:Op woensdag 2 december 2009 22:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb er net ff op gegoogled en ik heb een out-of-laptop-experience meegemaakt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:41 schreef febster het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Als ik met mijn laptop in bed lig en dat ik er dan opeens boven 'zweef', erg vreemd.
Oke, maar wat heeft dat dan weer te maken met 14 jaar zijn en 3 vingers in je scheur steken?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ontstijgt jouw geest jouw lichaam en dan zie jij jezelf alsof jij een geest bent. Zoiets
http://en.wikipedia.org/wiki/Out-of-body_experience
Niks, het had ermee te maken dat Juup vroeg of ik er toen niet bij wasquote:Op donderdag 3 december 2009 08:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, maar wat heeft dat dan weer te maken met 14 jaar zijn en 3 vingers in je scheur steken?
niet echt jofel, op tijd naar huis vandaag.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef Inu het volgende:
Hoe voel je je?
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
beterschap moppie
Net mijn 15e koortsnacht op rij gehad, ik ben onderhand wel eens toe aan een nachtje koortsvrij doorslapen
Zweten? Of rillen?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
beterschap moppie
Net mijn 15e koortsnacht op rij gehad, ik ben onderhand wel eens toe aan een nachtje koortsvrij doorslapen
En dan kun je vrijdag thuisblijven?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
niet echt jofel, op tijd naar huis vandaag.
gisteren gekookt en toen gaan slapen op de bank, nacht van ongeveer 11 uur gemaakt en nu wil ik alweer..
Das toch al bekend sinds het trouwen is uitgevondenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:31 schreef -moppie- het volgende:
Alweer een reden (voor de heren) om niet te trouwen![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijk_maakt_dik__.html
Ik moet gewoon echt heel erg ziek zijn wil ik thuisblijven. Heb er zo'n hekel aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:35 schreef Inu het volgende:
Succes dan...
Maar het helpt wel.. ik heb vorig jaar met kerst ziek in bed gelegen omdat ik de 2 weken ervoor maar niet thuis wilde blijvenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik moet gewoon echt heel erg ziek zijn wil ik thuisblijven. Heb er zo'n hekel aan.
Das kut inderdaad. Dan gaat je bed/kamer ook zo heerlijk meuren als je geen raam open hebtquote:Op donderdag 3 december 2009 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zweten, dromen, dertig keer wakker worden, etc
Jaquote:Op donderdag 3 december 2009 09:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Das kut inderdaad. Dan gaat je bed/kamer ook zo heerlijk meuren als je geen raam open hebt.
Oeh, ik ben dol op presentjes!quote:
Temperatuursensor onder de dekens en aan verwarming hangenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja
En ik ben gewoon moe.... wil graag een nachtje gewoon lekker slapen onderhand
Vrouwenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, ik ben dol op presentjes!![]()
huh?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Temperatuursensor onder de dekens en aan verwarming hangen.
Eerder aan de airco lijkt me..quote:Op donderdag 3 december 2009 10:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Temperatuursensor onder de dekens en aan verwarming hangen.
Dan slaat de verwarming uit als je ligt te zweten en als je het weer koud hebt slaat ie weer aanquote:
Het is buiten koud genoeg vermoed ikquote:
Dat haalt niks uit met koorts, al is het 10 graden dan zweet je nog...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan slaat de verwarming uit als je ligt te zweten en als je het weer koud hebt slaat ie weer aan.
Dan zonder dekens en de airco recht op je fokquote:Op donderdag 3 december 2009 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat haalt niks uit met koorts, al is het 10 graden dan zweet je nog...
Ja, want dan word je snel beterquote:Op donderdag 3 december 2009 10:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan zonder dekens en de airco recht op je fok.
Of je hebt het juist koud bij alle temperaturen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat haalt niks uit met koorts, al is het 10 graden dan zweet je nog...
Het was niet heel serieusquote:Op donderdag 3 december 2009 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want dan word je snel beter
Koortsdeleriumquote:Op donderdag 3 december 2009 10:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of je hebt het juist koud bij alle temperaturen.
V. heeft ooit koorts gehad in Egypte. We zaten in een hotel zonder airco, het was buiten 50C en hij lag te klappertanden van de kou.
Ik klappertand ook als ik zenuwachtig benquote:Op donderdag 3 december 2009 10:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of je hebt het juist koud bij alle temperaturen.
V. heeft ooit koorts gehad in Egypte. We zaten in een hotel zonder airco, het was buiten 50C en hij lag te klappertanden van de kou.
Aandachtsprobleemquote:Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Die V. heeft ook altijd wel iets op vakantie he?
das op zich best knapquote:Op donderdag 3 december 2009 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft wel een Chinees ziekenhuis overleefd
Zelfs de microwave room?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, in Egypte was iedereen ziek.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Die V. heeft ook altijd wel iets op vakantie he?
zijn die dingen niet kei achterhaald inmiddels?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:14 schreef amaranta het volgende:
bol.com
heb al voor 107 euro aan oude schoolboeken etc verkocht.
Nu maar hopen dat ze me ook daadwerkelijk ooit uitbetalen
In Egypte was bij ons idd ook iedereen ziek. Mn broer in het begin van de week en ik ging kotsend en met koorts het vliegtuig naar huis inquote:Op donderdag 3 december 2009 10:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nou ja, in Egypte was iedereen ziek.Ik was minder heftig ziek (minder hoge koorts), maar heb er nog maanden de nasleep van gehad.
Bij V is het meestal 1 of 2 dagen heel heftig en daarna ook weer over. Ik ben altijd langdurig ellendig, maar functioneer dan nog wel half. Denk dat hij een betere deal heeft.
![]()
De reis naar China was qua ziekte inderdaad waardeloos, maar dat was gewoon dikke pech.Die reis had gewoon in zijn geheel een beroerd karma.
das mijn probleem niet,quote:Op donderdag 3 december 2009 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn die dingen niet kei achterhaald inmiddels?
Er was daar geen ziekenhuis.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow okee, die niet idd. Doe je daar trouwens nog wat mee?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
das mijn probleem niet,
Je voert het iSBN in en bol zet er zelf bij welke druk het is enzo.
En het betreft vnl boeken van de RT opleiding, van 2 jaar geleden. Die zijn volgens mij nog niet achterhaald.
Ik ben mn ouders aan het overhalen voor die Indochina reisquote:Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er was daar geen ziekenhuis.En geen engels sprekende arts.
![]()
Hij lag op de hotelkamer en we hebben zelf gegoogled op wat hij kon hebben en hoe we dat moeste behandelen. Vervolgens zijn we naar een apotheek gegaan, hebben alle antibiotica gekocht die ze hadden (van dat type) en hebben daarna een huisarts in NL gebeld. Onze huisarts was natuurlijk op vakantie.![]()
Vervolgens gevraagd of de diagnose juist was en of we de antibiotica behandeling mochten beginnen. Kregen hier groen licht voor... en dus is hij maar gaan slikken.
ga je dan met je ouders op vakantie?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben mn ouders aan het overhalen voor die Indochina reisMn moeder wilde wel, zolang als ze maar niet in iets vies hoefde te slapen en mn vader wilde eigenlijk wachten tot zn pensioen
Indochina is geweldig.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben mn ouders aan het overhalen voor die Indochina reisMn moeder wilde wel, zolang als ze maar niet in iets vies hoefde te slapen en mn vader wilde eigenlijk wachten tot zn pensioen
hadden jullie die niet al eens geboekt?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Indochina is geweldig.Wij "moeten" nog naar Vietnam. Hopelijk komende zomer... maar dat hangt een beetje van het klussen enzo af.
kan d'r geen ongelijk geven, ik zou het ook niks vinden in zo'n centrum...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:24 schreef Inu het volgende:
Pff, mn oma ligt weer in het ziekenhuis. Ze heeft voor de 2e keer een nieuwe knie en was net weer thuis, maar is nu gevallen waardoor de wond weer open ligt. Ze moet gewoon naar een revalidatiecentrum, maar dat wil ze niet. Ja, dan krijg je zoietsEcht, koppige mensen
Ja, we hadden een indochina-reis geboekt: Vietnam, Cambodja, Laos en klein puntje China. Maar die ging niet door ivm te weinig aanmeldingen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hadden jullie die niet al eens geboekt?
Ja, de enige vriendin die naar hetzelfde gebied wil, wil altijd alles zo goedkoop mogelijk... Dat is dus een vlucht met overstap in Doha oid en slapen in de goedkoopste hostelletjes die je kunt vindenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je dan met je ouders op vakantie?
Vooralsnog niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow okee, die niet idd. Doe je daar trouwens nog wat mee?
Mijn oma exact hetzelfde, maar die hebben we ondertussen wel in een bejaardencentrum gekregen gelukkig.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:24 schreef Inu het volgende:
Pff, mn oma ligt weer in het ziekenhuis. Ze heeft voor de 2e keer een nieuwe knie en was net weer thuis, maar is nu gevallen waardoor de wond weer open ligt. Ze moet gewoon naar een revalidatiecentrum, maar dat wil ze niet. Ja, dan krijg je zoietsEcht, koppige mensen
Ja, maar ze kan het niet zelf! Ze heeft gewoon hulp nodig bij alles en die is er in haar aanleunwoninkje niet genoeg. En het hoeft niet voor altijd, gewoon voor een paar weken, tot ze weer wel alles zelf kan...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan d'r geen ongelijk geven, ik zou het ook niks vinden in zo'n centrum...
Hoe oud is ze? Hopelijk herstelt ze goed!
Zo stom, dat bedrijven toch niet zwangeren voor laten gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 10:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vooralsnog niet.
Als ik nu niet zwanger was geweest had ik op school misschien een andere functie gekregen. Waarvan ik vorig jaar gezegd dat ik dat wel wilde doen. Nu doet het andere meisje het wat dat ook had aangegeven.
(onder andere het begeleiden van NT2 kinderen) (nederlands als 2de taal)
ja, maar als je van een schooljaar van 10 maanden er 4 maanden uit de running bent kan ik het ook wel een klein beetje indenken eigenlijk...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo stom, dat bedrijven toch niet zwangeren voor laten gaan
ow okee, 87 is inderdaad wel best op leeftijd...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ze kan het niet zelf! Ze heeft gewoon hulp nodig bij alles en die is er in haar aanleunwoninkje niet genoeg. En het hoeft niet voor altijd, gewoon voor een paar weken, tot ze weer wel alles zelf kan...
Ze is 87, dus best oud voor zo'n operatie en herstel...
Ja, maar het is gewoon wel oneerlijk. Vrouwen die dus geen kinderen willen krijgen overal voorrangquote:Op donderdag 3 december 2009 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar als je van een schooljaar van 10 maanden er 4 maanden uit de running bent kan ik het ook wel een klein beetje indenken eigenlijk...
Kan het me zelfs heel goed indenken. Als ze nu iemand op die plek nodig hebben, is het gewoon niet handig om iemand te kiezen die er 4 maanden uit gaat. Lullig voor ama, maar wel de realiteit.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar als je van een schooljaar van 10 maanden er 4 maanden uit de running bent kan ik het ook wel een klein beetje indenken eigenlijk...
Inderdaad. En ik weet dat ik me weer vanalles op de hals ga halen, maar Amaranta, jij kinderen Nederlands leren?...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dementeren, dat lijkt me ook naarquote:Op donderdag 3 december 2009 10:32 schreef Levitation het volgende:
Mijn oma heeft vorige week een beroerte gehad.Ze knapt goed op, maar is ook zo eigenwijs en ze is dementerende en daardoor ook niet meer te overtuigen... zelfs als ze een ander gelijk geeft, dan is ze dat 5 minuten later weer vergeten en begint het circus opnieuw.
Is juist handig toch, ze is zelf ook tweetalig...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik weet dat ik me weer vanalles op de hals ga halen, maar Amaranta, jij kinderen Nederlands leren?...
nee, da's niet waar. Alleen dit schooljaar ff welquote:Op donderdag 3 december 2009 10:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon wel oneerlijk. Vrouwen die dus geen kinderen willen krijgen overal voorrang
Gaat niet over dat ze wel of geen kinderen krijgt, ze is 4 maanden weg, al kwam het door een ziekte/overlijden van iemand anders. Je kan die kiddo's niet 4 maanden met iemand anders opschepen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon wel oneerlijk. Vrouwen die dus geen kinderen willen krijgen overal voorrang
Fout, mannen krijgen voorrang, daarbij weet je zeker dat ze niet zwanger worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die kinderen net iets zuidelijker dan Spanje vandaan komenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Is juist handig toch, ze is zelf ook tweetalig...
bij baby-dump kregen vrouwen in de regel geen vast contract om die redenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Fout, mannen krijgen voorrang, daarbij weet je zeker dat ze niet zwanger worden.
't Is hard en gemeen en oneerlijk enzo, maar vanuit het bedrijf is het wel logisch.
Ja, maar ziekte of overlijden is niet echt te voorspellen...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gaat niet over dat ze wel of geen kinderen krijgt, ze is 4 maanden weg, al kwam het door een ziekte/overlijden van iemand anders. Je kan die kiddo's niet 4 maanden met iemand anders opschepen.
Volgens mij zijn er genoeg promoties naar kinderwensloze vrouwen gegaan...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's niet waar. Alleen dit schooljaar ff wel
Dat maakt toch niet uit? Tweetalig is tweetalig... Dan weet je hoe zulke kinderen denken en waar ze de fout in gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 10:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die kinderen net iets zuidelijker dan Spanje vandaan komen.
Kinderwensloos zegt niks, vrouw kan er drie jaar later makkelijk anders over denken. Ik denk dat dat niet echt een rol speelt. Plus dat er genoeg succesvolle moeders zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ziekte of overlijden is niet echt te voorspellen...
[..]
Volgens mij zijn er genoeg promoties naar kinderwensloze vrouwen gegaan...
Exact. Daarom is die functie nu naar die ander gegaan...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ziekte of overlijden is niet echt te voorspellen...
Dat wel, maar kan me wel voorstellen dat het toch in de weg kan zitten soms...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kinderwensloos zegt niks, vrouw kan er drie jaar later makkelijk anders over denken. Ik denk dat dat niet echt een rol speelt. Plus dat er genoeg succesvolle moeders zijn
Ja, tuurlijk. Maar of het oneerlijk is? Als je als mama maar drie dagen wil werken zijn er gewoon bepaalde banen niet geschikt voor je. En ja, meestal zijn dat de leidinggevende functies.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat wel, maar kan me wel voorstellen dat het toch in de weg kan zitten soms...
Ik wil mama zijn en leidinggevende wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar of het oneerlijk is? Als je als mama maar drie dagen wil werken zijn er gewoon bepaalde banen niet geschikt voor je. En ja, meestal zijn dat de leidinggevende functies.
Ik zou misschien 4x9 gaan werken ofzo, maar hopelijk kan papa thuis werkenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:48 schreef Levitation het volgende:
Kweet niet hoor, maar als ik kroost zou hebben, zou ik ze zelf op willen voeden. Ik vind hun toekomst belangrijker dan mijn eigen carriere. Ik zou nog wel willen werken, maar mijn ambities ernstig bijstellen en geen 5, maar 3 dagen willen werken.
Af en toe niet, maar 5 dagen in de week vind ik niets.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zou misschien 4x9 gaan werken ofzo, maar hopelijk kan papa thuis werkenen af en toe creche is niet slecht voor kindjes
Daarom, ik een dag in de week en thuiswerkende papa moet voldoende ruimte geven denk ikquote:Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Af en toe niet, maar 5 dagen in de week vind ik niets.Ik wil zelf mijn stempel op de opvoeding drukken en niet dat de juffen op de creche dat doen.
Er zittten nu 2 juffen op. En ik weet dat 1 evan bzig is elders werk te vinden. Ik geef het voor komend schooljaar weer aan dat ik het wel wil doen. En dan hopen dat het mag.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik de hele dag doe?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik weet dat ik me weer vanalles op de hals ga halen, maar Amaranta, jij kinderen Nederlands leren?...
Prima zinsbouwquote:Op donderdag 3 december 2009 11:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik de hele dag doe?
Ten eerste. Ten tweede, ik durf er geld om te verwedden, dat mijn Nederlands incl. grammatica beter is dan die van jou.
Stort allen uw euros maar op mijn bankrek. Ik ben zooooooooooooo blut.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:21 schreef FUFR het volgende:
en de weddenschap gaat nu in!
[ afbeelding ]
Wa bende toch 'ne eikel.quote:
Dit was duidelijk te complex voor onze sociaal onderontwikkelde mede topicbewoner.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet ik wat meer enters gebruiken lieverd?
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit was duidelijk te complex voor onze sociaal onderontwikkelde mede topicbewoner.
Ja, Rob is inderdaad wel een weldoener, ik zou het niet kunnenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Stort allen uw euro's maar op mijn bankrek. Ik ben zooooooooooooo blut.
Maargoed, alle gekheid op een stokje. Er is helemaal niks niets mis met mijn Nederlands.
En ik kan de basics makkelijk overbrengen op een kind van 4 vier.
Maar als Reaal een vertekend [ah, zelf al verbeterd, er stond eerst een t]beeld heeft van alle buitenlanders moet hij dat zelf weten.
Ik neuk tenminste nog elke avond als ik daar zin in heb.
{ je kan ook zeggen: maar dát reaal een vertekend beeld heeft)
Link is dood. Maar dat weet ik pas vijf jaarquote:Op donderdag 3 december 2009 11:27 schreef Levitation het volgende:
Sms'en en bellen tijdens het rijden mag
Reaal, snel, spring in je auto!
Ik zal zwaaien!
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, maar wat heeft dat dan weer te maken met 14 jaar zijn en 3 vingers in je scheur steken?
Gaat heen!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Link is dood. Maar dat weet ik pas vijf jaar. En er vallen in verhouding nog minder verkeersslachtoffers in Zweden dan in NL. Maar in NL levert het zo lekker veel op
.
Jammer dat jij altijd mensen probeert te pakken op hun uiterlijk, rare zwarte ketel die je bent.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, Rob is inderdaad wel een weldoener, ik zou het niet kunnen.
Inderdaad. En nu hop, chorizo makenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef amaranta het volgende:
Gelukkig kan ik voldoende lezen om de verpakkingen van knorr te begrijpen.
Mijn enige recht is immers het aanrecht.
Niet alleen vanwege je uiterlijk... En ik ontken het tenminste niet van mezelfquote:Op donderdag 3 december 2009 11:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jammer dat jij altijd mensen probeert te pakken op hun uiterlijk, rare zwarte ketel die je bent.
Maar daar heb je mij echt niet mee hoor.
Wat mij eraan herinnert dat ik jou om deze en andere stupide uitspraken stelselmatig negeer.
Bij deze weer.
Kun jij mooi aan nieuwe uggs uitgevenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:14 schreef amaranta het volgende:bol.com
heb al voor 107 euro aan oude schoolboeken etc verkocht.
Nu maar hopen dat ze me ook daadwerkelijk ooit uitbetalen
Neeeeeee!!!quote:
Zeker weten?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef amaranta het volgende:
Gelukkig kan ik voldoende lezen om de verpakkingen van knorr te begrijpen.
Mijn enige recht is immers het aanrecht.
Alsof ik niks anders doe dan de hele dag mezelf op te hemelen en mezelf te registreren op rate my face ofzoquote:Op donderdag 3 december 2009 11:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege je uiterlijk... En ik ontken het tenminste niet van mezelf.
Nee?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alsof ik niks anders doe dan de hele dag mezelf op te hemelen en mezelf te registreren op rate my face ofzo
Lastig. En een applequote:Op donderdag 3 december 2009 11:34 schreef Juup© het volgende:
Ik baal. Ik wil een nieuwe PDA hebben omdat die van mij al enige tijd is overleden, maar op HP na worden en gaan PDA's meer gemaakt met Windows OS en de kwaliteit van HP is om te huilen. Ik ben onderhand al verplicht om een telefoon met Windows Mobile te kopen maar die zijn weer zo duur.
Kun je hem niet gewoon zelf opnieuw installeren?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:34 schreef Juup© het volgende:
Ik baal. Ik wil een nieuwe PDA hebben omdat die van mij al enige tijd is overleden, maar op HP na worden er geen PDA's meer gemaakt met Windows OS en de kwaliteit van HP is om te huilen. Ik ben onderhand al verplicht om een telefoon met Windows Mobile te kopen maar die zijn weer zo duur.
Heb ik ook al naar gekeken, maar een 2 jarig abonnement is mij te gortig en een nieuwprijs te hoog voor een simpel stuk plastic dat geen software kan draaien die ik graag wil. Vandaar mijn keuze voor WM.quote:
Wat snap jij niet aan "overleden"?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Kun je hem niet gewoon zelf opnieuw installeren?
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ik ben lid van milfjes met dikke tieten en een taille punt ennel
Nee, ik bedoel zo'n nieuwe... die kun je toch flashen en je eigen software erop zetten?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat snap jij niet van "overleden"?
heb je nu dikke tieten ja? nu al?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ik ben lid van milfjes met dikke tieten en een taille punt ennel
Nu?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Alleen is de taille nu iets minder
Ik herhaal mezelf maar even:quote:Op donderdag 3 december 2009 11:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege je uiterlijk... En ik ontken het tenminste niet van mezelf.
quote:Ik vind jou best tof. De meest waardeloze dagen maak je helemaal goed.
Echt alles ziet er weer een stuk fleuriger uit als ik me bedenk hoe blij ik ben dat ik jou niet ben.
Nu maak jij wel een enorm gevaarlijke vergelijking.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef r8ality het volgende:
O, en Ama, zolang jij neukt is er nog hoop voor mij.
mooie sigquote:Op donderdag 3 december 2009 11:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf maar even:
[..]
lalalala, klok, klepel, vrouw met it-ideesquote:Op donderdag 3 december 2009 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel zo'n nieuwe... die kun je toch flashen en je eigen software erop zetten?
Nee zo gemakkelijk gaat dat niet, maar dan nog ben ik onderhand verplicht om een HP PDA te kopen en die kwaliteit is ruk. Vandaar dat ik toch aan het denken ben om een HTC HD2 aan te schaffen. Ik wete het nog niet, moet eerst van mijn camera apparatuur af. Doe er te weinig mee en gaat mij toch teveel kosten. Ik zie nog welquote:Op donderdag 3 december 2009 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel zo'n nieuwe... die kun je toch flashen en je eigen software erop zetten?
Vermaak ik tenminste nog iemand.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf maar even:
[..]
Zo doet mijn vriendjeliev het altijdquote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
lalalala, klok, klepel, vrouw met it-idees
Onder de buik is haar taille nog strak vind ikquote:
Ik heb misschien een rotkop. Maar als er iemand een figuur heeft waar je u tegen zegt. En zeker na het hebben van 1 kind, dan ben ik het wel.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo doet mijn vriendjeliev het altijd
Het is dat jij dat vindt, het is mij nog nooit opgevallen (en ik zie zulke dingen doorgaans gelijk).quote:Op donderdag 3 december 2009 11:38 schreef amaranta het volgende:
die taille is er nog wel, allleen kun je hem gewoon even niet zien... maar de taille zit er gewoon..
Ik heb daarentegen geen nek, dat is ook bijzonder, mijn hoofd staat op mijn schouders... ziet er best gek uit.
Bewijsfoto's graag.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb misschien een rotkop. Maar als er iemand een figuur heeft waar je u tegen zegt. En zeker na het hebben van 1 kind, dan ben ik het wel.
En daar durf ik dan wel over op te scheppen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
lalalala, klok, klepel, vrouw met it-idees
WTF! ga je je cam wegdoen die je van ons geldquote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee zo gemakkelijk gaat dat niet, maar dan nog ben ik onderhand verplicht om een HP PDA te kopen en die kwaliteit is ruk. Vandaar dat ik toch aan het denken ben om een HTC HD2 aan te schaffen. Ik wete het nog niet, moet eerst van mijn camera apparatuur af. Doe er te weinig mee en gaat mij toch teveel kosten. Ik zie nog wel
Als hij WM6.5 op een iPhone kan flashen volledig werkend dan zal hij snel aardig wat geld kunnen verdienen denk ik zo.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo doet mijn vriendjeliev het altijd
je hebt helemaal geen rotkop, zoiets moet je niet over jezelf zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb misschien een rotkop. Maar als er iemand een figuur heeft waar je u tegen zegt. En zeker na het hebben van 1 kind, dan ben ik het wel.
En daar durf ik dan wel over op te scheppen.
je wilt graag een foto zien van mij, tussen zwangerschap 1 en 2?quote:
eh, toen heeft ie je toch gezien? Niks diks aan hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
je wilt graag een foto zien van mij, tussen zwangerschap 1 en 2?
Bedoel je dat? Ik begrijp je NEDERANDS niet zo goed.
HA! Ik had dus wel het goede woord gebruiktquote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als hij WM6.5 op een iPhone kan flashen volledig werkend dan zal hij snel aardig wat geld kunnen verdienen denk ik zo.
Ik verplaats me even in en ander.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt helemaal geen rotkop, zoiets moet je niet over jezelf zeggen
Mag ik een "L" kopen?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jullie geld?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
WTF! ga je je cam wegdoen die je van ons geldhebt gekocht?
specs?
is de flits los te koop?
quote:Canon EOS 450D + 18-55 mm IS
Canon Zonnekap EW-60c
Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS 4.5 55mm, 250mm, 4.0-5.6, IS, AF-Lens
Canon Zonnekap ET-60
Canon Speedlite 430EX II
Omni-Bounce voor Canon Speedlite 430EX II
Hoya 58mm HMC Super UV Filter
DraagtasLowepro Nova 180 AW Zwart
Echt, hou nou gewoon een keer je mond dicht...quote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef r8ality het volgende:
Nederands? Is dat Zuid-Afrikaans, maar dan voor de apartheid?.
Ja zoiets.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef r8ality het volgende:
Nederands? Is dat Zuid-Afrikaans, maar dan voor de apartheid?.
Jij vergeet ook een L, dat zal de reden zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom, ik een dag in de week en thuiswerkende papa moet voldoende ruimte geven denk ik
Ik heb een hele tijd opgepast bij een gezin met 2 meiden waarvan allebei de ouders 1 dag in de week thuis waren en de rest van de tijd zaten ze op de creche en dat ging heel goedKinderen leken heel erg op hun ouders iig
Toen was ik natuurlijk al zwanger. Dat ben ik namelijk al sinds maart ofzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh, toen heeft ie je toch gezien? Niks diks aan hoor.
Ik heb nergens "dik" gezegd.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik verplaats me even in en ander.
Met een heel moeiiljk woord heet dat inlevingsvermogen.
Ik verplaats me in Reaal. Hij vindt mij lelijk. Maar hij vindt me ook nog eens dik, insinueert hij.
En hij kan veel van mij vinden maar daar hoort dik toch echt niet onder.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toen was ik natuurlijk al zwanger. Dat ben ik namelijk al sinds maart ofzo.
Je kan ook uitloggenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Echt, hou nou gewoon een keer je mond dicht...
Als jullie elkaar zo graag af willen bekken, open dan een eigen topic ofzo
Het zou nog fijner zijn als je helemaal niets zou zeggen.quote:
Nee, maar ik heb laatst iemand gesproken die het kind gewoon op de creche had om de hoek en het kind alleen wegbracht als ze heel druk bezig was... leek me wel ietsquote:Op donderdag 3 december 2009 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je thuis werkt kun je niet voor kinderen zorgen he
Da's een misvatting
KUNTquote:
Als het serieus bedoeld is: lijkt me wel handig als ze op ploffen staat he.quote:
Je hebt gelijk, zonde van mijn energiequote:Op donderdag 3 december 2009 11:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Echt, hou nou gewoon een keer je mond dicht...
Als jullie elkaar zo graag af willen bekken, open dan een eigen topic ofzo
Color Reus, die ruikt lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zonde van mijn energie
Iemand nog goede wasmiddel tips?
mag ik een "me' kopen?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik ga een beetje weg laten jagen
Jij zegt dat de grap van een ander niet grappig is. Mister waardeloze humor himself!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als het serieus bedoeld is: lijkt me wel handig als ze op ploffen staat he.
Als het een grap is: bepaald niet geestig.
quote:
quote:Van Dale zegt hier het volgende over:
1e persoon enkelvoud
ik kan
2e persoon enkelvoud
jij kunt / kan
3e persoon enkelvoud
hij/zij/het kan
1e persoon meervoud
wij kunnen
2e persoon meervoud
jullie kunnen
3e persoon meervoud
zij kunnen
beleefdheidsvorm
u kunt / kan
Hangt er vanaf wat er gewassen moet worden?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zonde van mijn energie
Iemand nog goede wasmiddel tips?
gelukkig hij gaatquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk blijf ik het nog wel even....
En de volgende dag een fles alcohol en rauw vleesquote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk blijf ik het nog wel even....
Ik heb geen waardeloze humor miss aanname.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij zegt dat de grap van een ander niet grappig is. Mister waardeloze humor himself!
Wat voor werk doe hij dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb laatst iemand gesproken die het kind gewoon op de creche had om de hoek en het kind alleen wegbracht als ze heel druk bezig was... leek me wel iets![]()
En Job werkt toch vaak ook 's avonds, ik denk dat daar wel een mouw aan te passen is... Mijn inkomen is ws zekerder dan het zijne, dus als ik 3 dagen ga werken kunnen we niks betalen
De Himba's in Namibië doen het met as.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat er gewassen moet worden?
In de tijd van de Romeinen ving men urine op en bleekte daar (o.a.) de witte toga's in. Misschien een idee?
Nou de vloer zou ik voor de verandering eens goed schoon krijgen zonder daarvoor op mn knietjes te moeten.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat er gewassen moet worden?
In de tijd van de Romeinen ving men urine op en bleekte daar (o.a.) de witte toga's in. Misschien een idee?
Doe ze de groeten in Zweden!quote:
Q.E.D.quote:
Of die nieuwe Ariel gel, die is ook fijnquote:Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Robijn klein&krachtig, de roze
maar die ruikt minder lekker!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Of die nieuwe Ariel gel, die is ook fijn
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:51 schreef Inu het volgende:
[..]
En de volgende dag een fles alcohol en rauw vlees
Ik heb Robijn nog niet geprobeerd, de Color Reus was in de aanbieding, dus daar heb ik nog 2 flessen van staanquote:Op donderdag 3 december 2009 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar die ruikt minder lekker!
Of in een vliegtuig en dan in slaap vallenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
Geen alcohol. Ten eerste omdat ik dat niet drink.
Ten tweede, ik ben van de borstvoedingsmaffia ( het liefst in het openbaar uiteraard) en dan mag je geen alcohol en ga ik mijn kind natuurlijk minstens 2 jaar voeden. En vooral in cafes natuurlik. Lekker boobies flashen enzo.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
Geen alcohol. Ten eerste omdat ik dat niet drink.
Ten tweede, ik ben van de borstvoedingsmaffia ( het liefst in het openbaar uiteraard) en dan mag je geen alcohol en ga ik mijn kind natuurlijk minstens 2 jaar voeden. En vooral in cafes natuurlik. Lekker boobies flashen enzo.
J. doet de vloer niet op haar knieën. Ze weet wat daarvan komt als ik thuis ben, ik zie dat als een uitnodiging.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou de vloer zou ik voor de verandering eens goed schoon krijgen zonder daarvoor op mn knietjes te moeten.
En ik heb nog een paar schoenen staan......
Ik ben aan het multi-tasken. Achter mij staat een strijkplank met babykleertjes enzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, ik realiseer me net dat ik al ruim drie uur half comateus op dezelfde stoel zit
ook niet. Heeft ie een kunstenaarsuitkering?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dan ben je zelfstandig ondernemer
Hij studeert nog, dus gewoon een IB-groep uitkeringquote:Op donderdag 3 december 2009 11:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook niet. Heeft ie een kunstenaarsuitkering?
Ik ben zo'n labiel mens dat heel gevoelig is voor tell-sell, ik zou wel zo'n wondermop willenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
J. doet de vloer niet op haar knieën. Ze weet wat daarvan komt als ik thuis ben, ik zie dat als een uitnodiging.
Ik zag vanochtend op Telsell zooltjes die je achterin je schoen kunt leggen en dan tot 5 cm langer kunt wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben zo'n labiel mens dat heel gevoelig is voor tell-sell, ik zou wel zo'n wondermop willen
Maar die is neit geschikt voro houten vloeren.
hoe kun je dan nu al zeggen dat ie over een paar jaar meestal 's avonds werkt?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij studeert nog, dus gewoon een IB-groep uitkering
Dat doet ie nu ook, vindt ie fijn...quote:Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe kun je dan nu al zeggen dat ie over een paar jaar meestal 's avonds werkt?
dus geen ondernemer.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij studeert nog, dus gewoon een IB-groep uitkering
Wil je ook deze: window wizard?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben zo'n labiel mens dat heel gevoelig is voor tell-sell, ik zou wel zo'n wondermop willen
Maar die is neit geschikt voro houten vloeren.
Die heeft Levi toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:03 schreef amaranta het volgende:
En ik wil zo'n stift waarmee je ALLE< ECHT ALLE krassen uit je auto krijgt.
Volgens kan hij zelfs uitdeuken.
Maar wat ik echt wil is een window ding
Zo'n magneet die je over je raam haalt en dan ook e buitenkant poetst
http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/Window_Wizard/default.aspx?phid=933&OVRAW=window+wizard?&OVKEY=window+wizard?&OVMTC=standard?&OVADID=32839014031?&OVKWID=215942765031
Maar als ie afgestudeerd is wel... Hij is dan toch gewoon zn eigen bedrijf? Hij moet zn kunst maken en verkopen... Of hoe heet dat dan?quote:
en om dit soort zaken heeft J. een semi-inkoop verbod, vrouwens die thuiszitten kopen onzin.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:03 schreef amaranta het volgende:
En ik wil zo'n stift waarmee je ALLE< ECHT ALLE krassen uit je auto krijgt.
Volgens kan hij zelfs uitdeuken.
Maar wat ik echt wil is een window ding
Zo'n magneet die je over je raam haalt en dan ook e buitenkant poetst
http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/Window_Wizard/default.aspx?phid=933&OVRAW=window+wizard?&OVKEY=window+wizard?&OVMTC=standard?&OVADID=32839014031?&OVKWID=215942765031
Levi biedt 'm zelfs te koop aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Die heeft Levi toch?
[..]
Maar als ie afgestudeerd is wel... Hij is dan toch gewoon zn eigen bedrijf? Hij moet zn kunst maken en verkopen... Of hoe heet dat dan?
ja van die wazige kinderen heb ik ook in de klas gehad....quote:Op donderdag 3 december 2009 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat doet ie nu ook, vindt ie fijn...
Maar ik ken wel een aantal mensen die door hun vader zijn opgevoed, omdat die thuis kunstenaar was en dat is prima uitgepakt
hij is dan zn eigen bedrijf...quote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Die heeft Levi toch?
[..]
Maar als ie afgestudeerd is wel... Hij is dan toch gewoon zn eigen bedrijf? Hij moet zn kunst maken en verkopen... Of hoe heet dat dan?
die leren nooit wat echt werken isquote:Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja van die wazige kinderen heb ik ook in de klas gehad....
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Levi biedt 'm zelfs te koop aan.Nog nieuw in doos.
Ja maar ik heb gelukkig zelfbeheersing.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
en om dit soort zaken heeft J. een semi-inkoop verbod, vrouwens die thuiszitten kopen onzin.
Ik noem 2 sangria kannen, een ster met lampjes, enz enz.
En das dan alleen deze week
Da's niet het punt. Ik heb 'm in augustus besteld, oa om de ramen van onze dakkapel te kunnen wassen. Ding is 2 weken geleden eindelijk bezorgd en in het nieuwe huis heb ik er niets aan, aangezien onze kozijnen van staal zijn. Dat is niet handig icm magneten.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef Inu het volgende:
[..]Altijd wachten tot zoiets te koop is bij de Blokker, dan werkt het echt
Ik vind dat die studenten die zich door 4 jaar kunstacademie worstelen zichzelf al een heel eind bewezen hebben... Maar idd, daarna is het nog harder werken om er je brood mee te kunnen verdienen..quote:Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij is dan zn eigen bedrijf...
hij is dan nog helemaal niets, eerst zichzelf maar es bewijzen, vind je ook niet?
De ene is vliegtuigmonteur die soms 2 diensten achter elkaar draait en de ander is advocatequote:
Heb jij die groene? Voor dubbel glas? Of de rode voor enkel?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Levi biedt 'm zelfs te koop aan.Nog nieuw in doos.
Kun je de randjes wassenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's niet het punt. Ik heb 'm in augustus besteld, oa om de ramen van onze dakkapel te kunnen wassen. Ding is 2 weken geleden eindelijk bezorgd en in het nieuwe huis heb ik er niets aan, aangezien onze kozijnen van staal zijn. Dat is niet handig icm magneten.
Ik heb een voor dubbel én een voor enkel glas. Die krijg je standaard beide.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb jij die groene? Voor dubbel glas? Of de rode voor enkel?
Op Ebay staan ze ook voor weinig.
Werkt zo'n dig nou echt?
a-ha, jij hebt ook het dakkapel excuusquote:Op donderdag 3 december 2009 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's niet het punt. Ik heb 'm in augustus besteld, oa om de ramen van onze dakkapel te kunnen wassen. Ding is 2 weken geleden eindelijk bezorgd en in het nieuwe huis heb ik er niets aan, aangezien onze kozijnen van staal zijn. Dat is niet handig icm magneten.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
a-ha, jij hebt ook het dakkapel excuus
Kunnen dakkapelramen meestal niet helemaal kantelen zodat je ze kunt wassen?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
a-ha, jij hebt ook het dakkapel excuus
wak wil zeggen is dat je kunt wel de academie doorlopen en geitenwollen sokken aanachaffen maar dat maakt je nog geen kunstenaar. Zie eerst maar eens wat fatsoenlijks te maken wat men ook wil kopen, en dan bedoel ik niet de opkoopregelingen van de gemeente maar echte klanten.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind dat die studenten die zich door 4 jaar kunstacademie worstelen zichzelf al een heel eind bewezen hebben... Maar idd, daarna is het nog harder werken om er je brood mee te kunnen verdienen..
[..]
De ene is vliegtuigmonteur die soms 2 diensten achter elkaar draait en de ander is advocateZe hebben juist een goed voorbeeld aan een werkende mama
Dakkapellen van nu wel, die van ons is 30 jaar oud, toen waren ze nog niet zo intelligent om dat zo handig te maken.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Kunnen dakkapelramen meestal niet helemaal kantelen zodat je ze kunt wassen?
Korte arms enzoquote:Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Kunnen dakkapelramen meestal niet helemaal kantelen zodat je ze kunt wassen?
Hij heeft al een aantal exposities gehad en binnenkort weer eentje, dus het loopt al best redelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
wak wil zeggen is dat je kunt wel de academie doorlopen en geitenwollen sokken aanachaffen maar dat maakt je nog geen kunstenaar. Zie eerst maar eens wat fatsoenlijks te maken wat men ook wil kopen, en dan bedoel ik niet de opkoopregelingen van de gemeente maar echte klanten.
en dat bedoel ik niet aanvallend bij de weg
nu niet nee, maar straks moet er wel brood op de plank komen en moet er dus op regelmatige basis dingen verkocht worden.. anders mag jij dadelijk van 3 daags leidinggeven naar 5 dagen kassawerk toe om rond te komen terwijl hij " maar een beetje met zun kwast of beitel loopt te spelen"quote:Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij heeft al een aantal exposities gehad en binnenkort weer eentje, dus het loopt al best redelijkMaar idd, om geslaagd kunstenaar te zijn moet er wel wat verkocht worden, anders is het een leuke hobby.
Al denk ik niet dat iemand die het als hobby wil doen het doorzettingsvermogen heeft om de academie af te maken, dat is echt loeizwaar en teringduur!
Ik wil helemaal niet 3 daags leidinggevenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu niet nee, maar straks moet er wel brood op de plank komen en moet er dus op regelmatige basis dingen verkocht worden.. anders mag jij dadelijk van 3 daags leidinggeven naar 5 dagen kassawerk toe om rond te komen terwijl hij " maar een beetje met zun kwast of beitel loopt te spelen"
Ik ken wat kunstenaars, echte en semi's en het is behoorlijk buffelen om rond te komen.
Zoiets dus:quote:Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij heeft al een aantal exposities gehad en binnenkort weer eentje, dus het loopt al best redelijk
jij kan hier heel groot mee worden!quote:
FUFR helpt je welquote:Op donderdag 3 december 2009 12:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij kan hier heel groot mee worden!
Dat hadden wij vruuger ook. Dat was wel makkelijk wassen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Bij ons klappen alle raams naar binnen open
Febster loopt stage bij Yab Yum !quote:Op donderdag 3 december 2009 12:54 schreef febster het volgende:
En dan klapt het systeem eruit op stage en zit je voor even thuis
aub niet zeggen waar ik stage loop, geen zin om terug te vinden te zijn in Google
Volgens mij heb je da zelf al meer dan eens gezegdquote:Op donderdag 3 december 2009 12:54 schreef febster het volgende:
En dan klapt het systeem eruit op stage en zit je voor even thuis
aub niet zeggen waar ik stage loop, geen zin om terug te vinden te zijn in Google
True, maar niet in deze combiquote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij heb je da zelf al meer dan eens gezegd
ik ken een hond die ED heet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |