jaaahaaaaa!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:04 schreef Chan het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet kunnen hoor, ik vind dat je op zn minst moet wachten tot ik een dochter in aantocht heb![]()
Maar serieus, het is toch niet raar om dingen te verkopen? Althans ik vind van niet hoor..
Ik durf het de komende 4 jaar niet in de groep te gooien hierquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaahaaaaa!!![]()
![]()
als jij een dochter bakt bewaar ik mn spul, deal?![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat doe ik juist niet, ik wil niet weten hoe ik reageer als ze het voor elkaar zou krijgen d'r eerste pakjes kapot te maken.
Miss sly wij hebben al 2x een stokke gekocht bij deze site: http://www.skandic.de/en/(...)987d17eaa40332f20763 We hebben nog nooit ergens een nieuwe goedkoper gevonden en ze bezorgen echt binnen een paar dagen. Voor Esmee staat ie nu ook al klaar!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:50 schreef miss_sly het volgende:
Iemand misschien een Stokke Tripp Trapp in de aanbieding? Ik ga ook wel op marktplaats kijken, hoor, maar van hier weet ik tenminste waar hij ongeveer vandaan komt
is alleen op de new born he??quote:Op maandag 7 december 2009 08:54 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb hier uit de blije doos nog een bon voor in totaal ¤25,- aan korting op pampers en pamperdoekjes. Geldig t/m 31 december dit jaar.
Kan ik er iemand blij mee maken?
Nee, op de maten 0, 1, 2 en 3 staat er bij...quote:
oke dan gaat het voor mij over helaas, heb ongeveer aandelen met 3 kindjes onder de 3 in de pampers maat de kleinste zitten al in maat 4quote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, op de maten 0, 1, 2 en 3 staat er bij...
1 bon is 2 pakken luiers kopen en dan ¤10 terug, 1 bon is 3 pakken luiers kopen en dan ¤10 terug en 1 bon is 2 pakken doekjes kopen ¤5 terug; dus als er meerdere mensen geīnteresseerd zijn...
Wil je ze allemaal?quote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef het-is-mij het volgende:
@ Asy, ik heb wel interesse in die bonnen
heb ze per ongeluk weggegooid![]()
Nou, van mij mag je ook wel de andere bon hoor!quote:Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef martine1984 het volgende:
Jammer dat Het-is-mij me net voor is....
ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik al wat baby kleertjes weg doe, of gewoon alles bewaar voor later.
Ze vindt hem helemaal superquote:Op donderdag 3 december 2009 08:37 schreef MamaNik het volgende:
Tiny love mobiel VERKOCHT
[ afbeelding ]
[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |