Onder andere jaquote:Op maandag 28 december 2009 21:32 schreef Nijna het volgende:
Was je daarom in t winkelcentrum hier Mrien.... Ik had er ook nog naar willen kijken, maar niet meer aan gedacht, to late dus
.
Iemand nog een skibroek maat 92/98 in de aanbieding voor een schappelijk prijsje?
JA HALLOquote:Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef Kleurdoos het volgende:
is er interesse in mt 62 tm 74?
ik heb loads..
Ik heb deze in maat 4 liggen, weinig gebruikt (12,7cm)quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef mefke79 het volgende:
Iemand heel toevallig bruine zootjes in maat m liggen? Ik kan ze maar nergens gevonden krijgen, in alle andere maten wel, maar niet in m...
Graag gedaan hoor ik zag toevallig je berichtje. Mocht iemand anders interesse hebben hoor ik dat welquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:24 schreef mefke79 het volgende:
Lovelylady, die zijn Driekus helaas nog weer te groot. We hebben maat L namelijk van zootjes al gekocht en daar verzuipt ie in terwijl z'n s slofjes te klein zijn. Ik moet dus m hebben en dat is 11cm. Maar bedankt voor het aanbod!
Een heel donkere kleur blauw zou ook kunnen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:09 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ben op zoek naar een nette (chique) zwarte broek voor een jongen, maat 74 of beter 80. Geen jeans dus. Heeft iemand zo iets misschien liggen en wil het verkopen?
dat spijkerjurkje is super schattig!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kijk eens hoeveel leuke jurkjes en truitjes hier bij staan, in maat 74
En maat 80, ook al zo leuk
Die zijn wel heel erg leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb deze in maat 4 liggen, weinig gebruikt (12,7cm)
[ afbeelding ]
Hij is niet gestreken en dat is te zienquote:Barbara Farber Mini effen jurk van knitwear voor meisjes uit de collectielijn "Luxury Nymph" in de kleur black perfect.
Hippe gebreide jurk met ronde hals en 3/4 mouw in een knitwear. Achter de hals een kraag met knoopsluiting van poplin en de 3/4 mouw in verlengd met lange mouw van poplin met een elastisch boordje. Vanaf de taille ingebreide kabels.
Kan ik die Koen nog aanproppenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Raissa het volgende:
Een jurkje maat 74 in de aanbieding, twee keer gedragen! Omschrijving:
[..]
Hij is niet gestreken en dat is te zienMaar daar kunnen jullie vast doorheen kijken
[ afbeelding ]
Vraagprijs: ¤ 7,50 excl. verzendenkosten.
In het schoentje zelf staat 12-15 maandquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die zijn wel heel erg leuk![]()
Vanaf welke leeftijd kunnen ze die aan? En wat vraag je ervoor?
Prima!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het schoentje zelf staat 12-15 maand
Vraagprijs is 15 euro excl verz.kosten (past door de brievenbus)
Nu nog even gereserveerd door Ingrid
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Raissa het volgende:
Een jurkje maat 74 in de aanbieding, twee keer gedragen! Omschrijving:
[..]
Hij is niet gestreken en dat is te zienMaar daar kunnen jullie vast doorheen kijken
[ afbeelding ]
Vraagprijs: ¤ 7,50 excl. verzendenkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |