Kom op, niet van dat benauwdequote:Op woensdag 2 december 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee juist niet ....Ik schaam mezelf soms en dan durf ik het niet. Oef ik ben nu wel eerlijk
Voor je het weet zit er een slotje op en is het vergeten.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee juist niet ....Ik schaam mezelf soms en dan durf ik het niet. Oef ik ben nu wel eerlijk
Ik vind je nog steeds de liefste muis van heul de SCquote:Op woensdag 2 december 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Teun met zijn penis, ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:29 schreef Soury het volgende:
En iedereen de stuipen op het lijf gejaagd
Mot ik bloot.. Nou neequote:
trusten vast toverheksquote:Op woensdag 2 december 2009 22:31 schreef Toverheks het volgende:
lieve mensen, nog veel plezier hier met zijn alle en slaap lekker straks.
Ik doe het nooit, maar ik las dat je vaak geneerd werd. Dus een dikke kus en een zwaai baai van mijquote:Op woensdag 2 december 2009 22:31 schreef Toverheks het volgende:
trusten heksquote:Op woensdag 2 december 2009 22:31 schreef Toverheks het volgende:
Nou nee...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen, misschien valt het achteraf niet tegen
HOU S OP MET DAT KLEFFE GEDOE GODVERDOMME DAT DOE JE MAAR OP VOL!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het nooit, maar ik las dat je vaak geneerd werd. Dus een dikke kus en een zwaai baai van mij
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:31 schreef Toverheks het volgende:
Ik ben nooit op VOL geweest... HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 2 december 2009 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HOU S OP MET DAT KLEFFE GEDOE GODVERDOMME DAT DOE JE MAAR OP VOL!
WTF, ben jij dé Soury wel of heeft iemand 't wachtwoord gejatquote:Op woensdag 2 december 2009 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het nooit, maar ik las dat je vaak geneerd werd. Dus een dikke kus en een zwaai baai van mij
Ik 5 minuten waarna ik een ban te pakken had voor rellen in de FB.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nooit op VOL geweest... HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
yups, eigenlijk wel raar idd. die zegt te gaan, gaat , logt uit en leest meestal niets meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Het domme is dat je er van uit kan gaan dat degene die welterusten zegt ook gewoon oprot, dus dan nog welterusten terug zeggen heeft echt geen enkel nut.
OWJA EN JE ZUSTER OP EEN FUCKING HOUTVLOT MET JE HOOFD! VUILE TEUN!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nooit op VOL geweest... HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
echt? ik zit er al een paar jaar. nog nooit een ban gehad niet eens voor 24 uur ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik 5 minuten waarna ik een ban te pakken had voor rellen in de FB.
En terug lezen om te kijken wie er welterusten tegen je zeggen is vrij zielig, amirite?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, eigenlijk wel raar idd. die zegt te gaan, gaat , logt uit en leest meestal niets meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |