ja, maar eerlijk he, wordt toch steeds gekker hier in Amsterdam.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, sprak van de week nog over die gevaarlijk buurt van me toen je me vroeg waar ik ongeveer woonde
en go suarez
het is toch anders als Fluiter het zegtquote:Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die kun je mooi in de zak steken hepoppedopje
![]()
Ik hoopte op wat aanmoedigingsfoto'squote:Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee jij was aan de beurt met een foto...
want ik spaarde jou 3din delen..
maar ja....... daar stopte het ineens..
nu zak je echt heeeeeeeeeeeeel ver hequote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
in dat geval....FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als jij denkt dat ik het over de SC had heb je blijkbaar toch niet zo goed gelezen als je gisteren beweerde, popje.quote:
nietusquote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
nu zak je echt heeeeeeeeeeeeel ver he
tbh vind ik t wel mee vallen hoor. je leest en hoort wel een hoop, maar in t echie zie ik weinig om me heen gebeuren.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar eerlijk he, wordt toch steeds gekker hier in Amsterdam.
Nee op subforum onderdeel reality gedoe..quote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik het over de SC had heb je blijkbaar toch niet zo goed gelezen als je gisteren beweerde, popje.
Ik volg het allemaal niet, maar Feyenoord was toch beter dan Ajax?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
nu zak je echt heeeeeeeeeeeeel ver he
Klefquote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef Talitha het volgende:
O ja... de kleffe SC. Die was ik vergeten.
Wel lekker warmquote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
lager dan waar je nu zit is amper mogelijk hoor
laatste ontmoeting was 5-1.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet, maar Feyenoord was toch beter dan Ajax?
Of is dat nu weer andersom?
hehe, als je op die meet zou verschijnen zou ik met mijn volle 153 kg bovenop je zitten. gewoon om je nog wat verder te de diepte in te werken. zo erg nu al hoorquote:
zodan.. 153?!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, als je op die meet zou verschijnen zou ik met mijn volle 153 kg bovenop je zitten. gewoon om je nog wat verder te de diepte in te werken. zo erg nu al hoor
ik kijk vast over je heenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, als je op die meet zou verschijnen zou ik met mijn volle 153 kg bovenop je zitten. gewoon om je nog wat verder te de diepte in te werken. zo erg nu al hoor
whutquote:
over me wel, langs me nietquote:Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kijk vast over je heenen dat zou alleen zijn als ik naar die meet zou gaan
![]()
want ik geloof niet dat ik ga
Wat is je omtrek?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij mag al in een tentje met noek en Ccdat moet genoeg zijn
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef Laysa het volgende:
Jij mag al in een tentje met noek en Ccdat moet genoeg zijn
Klef is nog net iets minder erg dan voetbal. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Klef![]()
* spuugt over de zooi van teun heen....want werkster ruimt zo op
Ik wil jou wel eens zien op een skippybalquote:
wat nou skippybalquote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zien op een skippybal
Haring door mijn hart eer ik weer in een tent ga en zeur niet zo, je komt maar gewoon. Op de fiets!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
das positief bedoeld...niet alles is lelijk
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
wat nou skippybal
nornaal gesproken zitten de buurtlkids ze gewoon op mijn rug en pakken me aan aan mijn oren beet.
Waarom wil je nietquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Haring door mijn hart eer ik weer in een tent ga en zeur niet zo, je komt maar gewoon. Op de fiets!
neuh totaal niet.....quote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom wil je niet? Stiekem toch mensenschuw
?
Volgens Laysa moest het genoeg zijn, met z'n 3en in de tent dus.quote:
plus een jacusie.....en lekkere Proseccoquote:Op woensdag 2 december 2009 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens Laysa moest het genoeg zijn, met z'n 3en in de tent dus.
Anyway, met z'n 3en op een hotelkamer is natuurlijk stukken beter
vergeet je mooie hakjes nietquote:Op woensdag 2 december 2009 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
plus een jacusie.....en lekkere Proseccoen zo'n groot Kingsize bed
Maar ik wil niet in een tent, nooit meer. Ik heb tent-issues. Hele grote.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens Laysa moest het genoeg zijn, met z'n 3en in de tent dus.
Anyway, met z'n 3en op een hotelkamer is natuurlijk stukken beter
en dan een bank, en gewoon de grond, dan de douche, dan...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
plus een jacusie.....en lekkere Proseccoen zo'n groot Kingsize bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |