Nope, ik doe mijn eigen vuile werk.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
meer zoiets als: waar stuur ik mijn busje joego's morgen heen?
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef Talitha het volgende:
En na het tandenpoetsen lees ik terug om te zien of jullie wel hebben teruggezwaaid.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er weleens eentje oraal tot me genomen
hehe, trusten talitha.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, ik doe mijn eigen vuile werk.![]()
Irl ren ik ook niet hard weg als ik ergens gedag zeg. Die FOK!-etiquette is gewoon ronduit onbeschoft! Dus ga ik zo zwaaien. En na het tandenpoetsen lees ik terug om te zien of jullie wel hebben teruggezwaaid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zet bij mijn naam maar vast een minnetje, ik sta er elders om bekend dat ik een teringhekel heb aan dat gezwaai en gekusquote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Irl ren ik ook niet hard weg als ik ergens gedag zeg. Die FOK!-etiquette is gewoon ronduit onbeschoft! Dus ga ik zo zwaaien. En na het tandenpoetsen lees ik terug om te zien of jullie wel hebben teruggezwaaid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Zet bij mijn naam maar vast een minnetje, ik sta er elders om bekend dat ik een teringhekel heb aan dat gezwaai en gekus
Na (deze) jou post ga ik zwaaienquote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
damn ik zet in op 1-3, betaal de scheids dat als t nodig mocht zijn hij er zelf een penalty voor mag geven. hij doet t 2x en suares mist gewoon 2x. gok dat een ander syndicaat op 1-2 heeft ingezetquote:Op woensdag 2 december 2009 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Zet bij mijn naam maar vast een minnetje, ik sta er elders om bekend dat ik een teringhekel heb aan dat gezwaai en gekus
Doe maar nietquote:Op woensdag 2 december 2009 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet ik nou zwaaien of wil je dat niet?
*weer zwaaitquote:Op woensdag 2 december 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
Dieptepunt is bereikt... Laters
Wat zei je, ..... ik zit m'n winst te tellenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
damn ik zet in op 1-3, betaal de scheids dat als t nodig mocht zijn hij er zelf een penalty voor mag geven. hij doet t 2x en suares mist gewoon 2x. gok dat een ander syndicaat op 1-2 heeft ingezet
en laters soury btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |