meer zoiets als: waar stuur ik mijn busje joego's morgen heen?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Twee minuutjes ofzo, en zonder plussen en minnen.
Wat mij betreft op de ochtend van 1e kerstdag en op 2e kerstdag voor 24.00 verwijderen die oubollige rommelquote:
Geen zin in googlenquote:
Da's dan weer zo kort dat het de moeite niet eens isquote:Op woensdag 2 december 2009 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat mij betreft op de ochtend van 1e kerstdag en op 2e kerstdag voor 24.00 verwijderen die oubollige rommel
Precies, gewoon niet doen dusquote:Op woensdag 2 december 2009 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Da's dan weer zo kort dat het de moeite niet eens is
dat klinkt heel apart na die post waar je op reageerdequote:Op woensdag 2 december 2009 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is, maar een verrassing is altijd welkom![]()
Gereed maken voor de nacht
Moet dat niet in itasjaansquote:
Flikker op zeg dit is nummer twee.quote:
Als dat het is dan pass ikquote:Op woensdag 2 december 2009 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is, maar een verrassing is altijd welkom![]()
Gereed maken voor de nacht
Gereed maken voor de nacht ???? klinkt als een behoorlijke missiequote:Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
dat klinkt heel apart na die post waar je op reageerde
en een altijd welkome verrassing, als reactie op een anale banaanquote:Op woensdag 2 december 2009 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Gereed maken voor de nacht ???? klinkt als een behoorlijke missie
Zo'n banaan is best flink hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Gereed maken voor de nacht ???? klinkt als een behoorlijke missie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |